Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

No obecne na tomto foru leti to, ze lidi se spise chlubi co nejnizsi spotrebou. Udavat jako referencni prumernou spotrebu pro RSo 7.7l/100km, ktera ma nalakat nekoho ke koupi, je opravdu naprosta ptakovina. Urcite s tim tak jde jezdit, ale naprosta vetsina uzivatelu toho auta s takovou spotrebou proste jezdit nebude a spise bude nekde u 9-10 a pak se budou pri navsteve benzinky tlouct do hlavy. Ja mam pouhou 1.8TSI a pri zcela prumerne pohodove jizde se pod 8.5 nedostanu.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to ale opravdu jde, jezdit tak, ale z mé zkušenosti si to neumím přastavit, jaká to musím být jízda, mít takovou dlouhodobou spotřebu a už vůbec ne, co znamená rychlá jízda, která ve výsledku tuhle spotřebu udrží. Ale každý máme jiné vnímání pojmů, takže rychlá jízda pro mně je jiná, než pro jiného, sportovní zase něco jiného, pořádná akcelerace zase něco jiného. Takže vše je potřeba brát s rezervou :-) Když jsem udělal těch 450 (přesně 481km) za těch 6,7, tak to bylo strašné, dálnice snad max 120km/h, ani to ne. To nebylo, že bych chtěl tak pomalu jet a šetřit, ale proto, že jsem byl unaven a měl problém zmáčknout plyn a držet volant, cesta přes 7h. Jindy cca stejnou cestu udělám pod 4 i s tankováním, pár krát wc. U pomalé jízdy byla průměrka 69km/h, u té rychlé 141km/h. Když jsem pak na té pomalé trase natankoval, tak mi PC ukázalo dojezd 810km a to je co říct, aktuálně vídám hodnoty kolem 500 i míň :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ještě maličkost. Spotřeba dle PC jednak není úplně přesná. Mně se stalo (a fakt nevím jak), že se mi přepsala hodnota korekce spotřeby ze 100% na 85% :-) Možná po flashi, těžko říct. Vím, že na začátku mi PC ukazovalo cca správně, pak jsem to již neměřil a až po prodeji to řešil kupec (dle PC 8,5, ale dle tankování kolem 9,5) a nakonec jsme právě zjistili tento problém, když jsem nastavil 100, tak to odpovídalo. To jen tak na okraj ;)

 

Přikládám ten dojezd 810km, ostatní hodnoty z PC mám taky, ale ty jdou "falšovat", todle myslím nejde jen tak dosáhnout :-)

post-40204-0-08681700-1375265059_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, vezmeme to jinak. Podívejte se na předchozí vozy, které jste měli. Mrkněte do TP na dvě spotřeby město a mimo město. První otázku, kterou si pokládám když kupuju auto: jaká je předchozí zkušenost - o kolik překračuju výrobcem udávané hodnoty v TP? A druhá je: jak a kde se nejčastěji pohybuju? U mě je to jednoduché. většinou jsem o 1-2 litry výše oproti TP. 90% je město a noční dálnice. Tudíž závěr z toho pro mě plyne, že pokud jsem kupoval auto, které má v TP 10,7 pro město (jestli se nepletu), tak jsem se obával 13 litrů. Moje překvapení je, že se držím na 10l (na 18", v Praze při studených jízdách, při nočních přejezdech po dálnici a zapnuté klimě - většinou v jedné osobě).  

 

A pokud to čtete, čtěte fakta prosím, tedy dvě informace: první je Vaše dlouhodobá zkušenost se spotřebou (reál proti výrobci), složení cest a druhá je moje - tedy spotřeba dána mnou osobou a okolnostma na mojí jízdu působícíma (příklad je jeden z mnoha, proto je super, že je tu víc lidí a víc lidí udává svou spotřebu a liší se). Pokud ostatní  uvedou okolnosti vedoucí k jejich 7l spotřebě, tak máš - zájemče o tento motor - možnost si udělat vlastní obrázek a najít to, co Tvé situaci je blízké. Ostatní útočení co jsem tu četl je zcela zbytečné a hloupé a nehodlám se do něj zapojovat.

 

Swenak: ten dojezd je bombovej. Jak máš velkou nádrž?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem si dal tu práci a jel městem na spotřebu. Část jižní spojka, jinak klasika. Byl jsem brzda, protože jsem se rozjížděl pomalu, lechtal co to dalo. Po cca 13km jsem měl 7,5, skončil jsem na 8,8, 15km, 25minut, průměrka snad 37?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dneska, 2+1 lidi v autě. rv 11. Klima auto 22, 18" kola.

 

Hůrka-Ďáblice - mírný provoz 8l a zpět nedělní večerní provoz 10,1. Obě cesty na spotřebu. Při večerní jedna velmi krátká akcelarace. Ať si říká kdo chce co chce, tak pokud nežiju na vesnici (na okreskách to opravdu jezdí za dobrej průměr) tak to auto žere a třeba mě ukamenujte :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hello, mam otazku ohladne premenliveho a fixneho servisneho intervalu na O2 vRS, TSI, r.v. 2012 : je pravda, ze pri zmene na fixny servisny interval to prestane merat a zobrazovat teplotu oleja a ze elektronika prestane vyhodnocovat parametre oleja podla ktorych upozornuje na nutnost servisu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Sice nevím, jak to je u Tvého auta, ale k čemu je to potřeba, když máš fixní interval? Od toho právě je, neřešit parametry a prostě měnit po daném nájezdu. Samozřejmě, pokud fixním nemyslíš nastavení 30tis km :-) Každopádně, teplotu oleje to měří, alespoň ji mám pořád k dispozici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Sice nevím, jak to je u Tvého auta, ale k čemu je to potřeba, když máš fixní interval? Každopádně, teplotu oleje to měří, alespoň ji mám pořád k dispozici.

Pri prehliadke mi nejaka iniciativna osoba v servise zmenila premenlivy servisny interval na fixny interval - bez toho ze by som to po nich chcel.

Potom som si vsimol, ze teplomer oleja prestal zobrazovat hodnotu, stale tri pomlcky aj ked motor zahriaty a realna teplota urcite vacsia ako 50.

Siel som do servisu, kde po nejakom dni badania dospeli k zaveru, ze pri fixnom servisnom intervale je neaktivny nejaky blok elektroniky ktory s tym teplomerom suvisi.

To bola motivacia k povodnej otazke - nevedel som, ci si zo mna robia srandu, alebo nieco maskuju.

 

Z nevysvetlitelnych dovodov vsak po cca 2 mesiacoch teplomer zacal sam-od-seba znova fungovat.

Od autorizovaneho servisu by som ocakaval trochu iny pristup a vedomosti.

Ale to uz je ina tema.

Editováno: , autor: ridditie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ano, já to řešil taky...a nevyřešil....bohužel ani v servisu nevědí pořádně co s tím....psal jsem tady o tom už dávno, ale nechce se mi to hledat. škodovka mi to seriozně nedokázala vysvětlit, budu rád, pokud to někdo tady dokáže....ovšem když mi někdo napíše, že jsem úplně blbej, tak to za vysvětlení nepovažuji neb to vím-měl jsem z výroby proměnlivý, nechal jsem změnit na pevný, přestalo to ukazovat teplotu oleje, jel jsem zpět, prý to změnili zpět na proměnlivý,ale už to neukazuje teplotu vůbec....nechápu a nerozumím, oni bohužel asi taky ne, což je u značkového servisu a u auta s takovou cenou (ale i kdyby stálo 5 CZK) velice smutné....

 

jo a spotřeba furt cca 10 (9,8 podle počítadla) ale 95 % město

Editováno: , autor: radim1234
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chlapy, mám problém..

 

Maám RSo, motor BWA.. při zahřátí motoru se začnou houpat otáčky na volnoběh..a motor malinko kuckáá..

dnes se mi i poprvé rožla kontrolka motoru..

po přečtení fora by to mohl být odvzušňovací ventil paalivového systému..měl by někdo číslo dílu..

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahojte

 

Mam motor BWA, 2006, 197 tis KM

Moj problém je že moje auto po 8 -10 štarte ide na 3 valce a klepe sa cele auto, po vymazani chyb cez VCDS sa chyby opä objavia, a nasledne na druhy den ide auto bez problemov asi cca 2 dni a potom zas deň v kelu a auto ide na 3 valce

Menil som vstreky, hlavičky zapalovacich cievok, prezrel EBOX ,menil poistky a relé, menené palivove čerpadlo v nadrzi a palivovy filtr

 

Moje chyby cez VAG

008518 - napajeni skupiny vstrikovace A: preruseni
               P2146 - 002 - dolni hranice prekrocena

008521 - napajeni skupiny vstrikovace B: preruseni
               P2149 - 002 - dolni hranice prekrocena

001672 - zatezovaci obvod napajeciho rele ridici jednotky motoru (J271): preruseni
               P0688 - 002 - dolni hranice prekrocena

005425 - serizeni vack./klik. hridele - preruseni obvodu
               P1531 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická

000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75): nefunkcni
               P0243 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická

000051 - Obtokový ventil turbodmychadla: elektrická závada
               P0033 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická

 

Chyba v kabelazi co ide na cievky? chyba v ECU? chyba v kabelazi vo strekoch? chyba v senzore klik/vackoveho hriadela?

N75 som vymenil

 

Som uplne v pi.... z auta už ze raz ide a raz nie a uz moj servisák je z toho tiež uplne v pi...... :))))

mal niekto z vás tieto chyby poprípade mi vie poradiť?

Editováno: , autor: revolic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahojte
Tak problém pravdepodobne vyriešený zga28B7.gif po 2 mesiacoch
Menená komplet motorová kabeláž až po vstreky a zapalovacie cievky
Menené 2 vstreky a 2 prečistene ultrazvukom + výmena gumičiek a tesniacich krúžkov na vstrekoch + menené čidlo teploty

Náklady nad 500 eur

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...