miro296 Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .??? Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .??? Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké. skodovka sa dala na chipovanie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .??? Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké. Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna. Študoval som podklady od Seatu, tam je rozdiel 47 vs 51 jedine v RJ. Je ale pravda, že od určitého času sa pre HTP 47 a 51 zmenilo veľa mechanických komponentov, ale zmenili sa pre obe verzie (zmenilo sa len posledné písmeno v čísle dielu). Následne za pár týždňov potom už len len došlo k zmene jednotky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 24. leden 2007 Sdílet Vloženo 24. leden 2007 zkousel uz nekdo precipovat tu 1,2? ma to cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 24. leden 2007 Sdílet Vloženo 24. leden 2007 jeden kamos mi to nabizi, ale rumiku je zatim tak malo, ze pochybuju, ze to uz delal. nerad bych to nechal rozesrat., Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladinek Vloženo 25. Květen 2007 Sdílet Vloženo 25. Květen 2007 Tak sem dávám rozdílovou křivku výkonu a toč. momentu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladinek Vloženo 25. Květen 2007 Sdílet Vloženo 25. Květen 2007 Jinak u motoru 1.2 44kW došlo k úpravě vačkového hřídele v kombinaci s optimalizací programu řídící jednotky a u motoru 1.2 51kW pak změnou systému nasávání a fitrace vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jey-r Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 na tento graf som dlho cakal - diky, kedze ma trochu skre, ze mame 47 kW....mozno sa da casom precipovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 Jinak u motoru 1.2 44kW došlo k úpravě vačkového hřídele v kombinaci s optimalizací programu řídící jednotky a u motoru 1.2 51kW pak změnou systému nasávání a fitrace vzduchu. nasávání u 47kW je z motorového prostoru, u 51 kw vede nasávání hubící od přední masky - takové náporové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 ma niekdo skusenosti s presedlanim z 47 na 51 ? vcelku by ma zaujimali osobne postrehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 Vladinek: Dík za graf, presne na toto som bol zvedavý aj ja! Luky007: Zopárkrát som bezprostredne presadal z F1 47kw do F2 51kw a zdalo sa mi, že tá nová 51kw je o niečo živšia. Viacerí sme sa ale zhodli, že tá 51kw verzia má lepší zvukový prejav - bude to ale skôr tým, že v F2 je veľmi dobre odhlučnená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 (editace) noooo musim niekde vyskusat tu 51...sakris podla krviky je ten rozdiel zaujimavy a vypada to ze ten motor je este trosku zivy tam kde uz 47 nebola.. inak na HTP 47 motor nedam dopustit v meste do 90kmh je to super .... idealny motor pre kratku fabiu na jazdenie do mesta ... odhlucnenie nuz dufam ze popracovali , lebo ta kulisa v niektorych otackach bola strasna .. skoro jak oltcit :-) Editováno: 26. Květen 2007, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zazi Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 1.2 HTP 51 kW je 12 ventil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvh Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 ZAZI: 1.2 47kW ma taky 12 ventilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Jeden z hlavných mechanických (a aj viditeľnýh) rozdielov medzi 1.2 47kw a 51kw je v umiestnení vzduchového filtra - 47kw ho má v plastovom kryte nad motorom, 51kw v lichobežníkovom boxe za ľavým predným svetlom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2007 Jeden z hlavných mechanických (a aj viditeľnýh) rozdielov medzi 1.2 47kw a 51kw je v umiestnení vzduchového filtra - 47kw ho má v plastovom kryte nad motorom, 51kw v lichobežníkovom boxe za ľavým predným svetlom. a vlastní vložky filtru jsou taky jiné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Myxo008 Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 1,2 44kW 6ventil-fábia II 1,2 47kW 12ventil-fábia I 1,2 51kW 12 ventil-fábia II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 dvojkova 12V verze je linejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 První HTP byly oproti dvojkovým "pily" Nejlépe rvala věřte nevěřte 40kw verze. Super zpřevodované, jelo to a jede to krásně. Ve dvojkových fábkách ten výkon jde poznat tak možná v kopci,kdy má 51kw větší výkon a már N.m na víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 (editace) Je toto prava: http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/90-v-motore-12-htp-mente-olej-castejsie-ako-predpisuje-vyrobca/ Přehřívá se stále tento motor nebo už nové verze 51kw jsou udělány lépe? Myslím tím, umístěný katalyzátoru, atd... Editováno: 1. Duben 2013, autor: The_DoctoR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 V první řadě za katalyzátorem žádný olejový kanál není viz příspěvek Hubo44 23. březen 2013 - 17:11 http://forum.skodahome.cz/topic/120898-vydrz-motoru-12-htp/page-5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 Ptal jsem se na druhou řadu ne na první... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 Já to myslel ve smyslu: "Za prvé ...." (Ne na Fábii 1). :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.