Publikováno Leden 13, 200718 r podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???
Leden 15, 200718 r podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .??? Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.
Leden 15, 200718 r podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .??? Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké. skodovka sa dala na chipovanie
Leden 16, 200718 r podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .??? Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké. Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna.
Leden 16, 200718 r Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna. Študoval som podklady od Seatu, tam je rozdiel 47 vs 51 jedine v RJ. Je ale pravda, že od určitého času sa pre HTP 47 a 51 zmenilo veľa mechanických komponentov, ale zmenili sa pre obe verzie (zmenilo sa len posledné písmeno v čísle dielu). Následne za pár týždňov potom už len len došlo k zmene jednotky...
Leden 24, 200718 r jeden kamos mi to nabizi, ale rumiku je zatim tak malo, ze pochybuju, ze to uz delal. nerad bych to nechal rozesrat.,
Květen 25, 200718 r Jinak u motoru 1.2 44kW došlo k úpravě vačkového hřídele v kombinaci s optimalizací programu řídící jednotky a u motoru 1.2 51kW pak změnou systému nasávání a fitrace vzduchu.
Květen 26, 200718 r na tento graf som dlho cakal - diky, kedze ma trochu skre, ze mame 47 kW....mozno sa da casom precipovat
Květen 26, 200718 r Jinak u motoru 1.2 44kW došlo k úpravě vačkového hřídele v kombinaci s optimalizací programu řídící jednotky a u motoru 1.2 51kW pak změnou systému nasávání a fitrace vzduchu. nasávání u 47kW je z motorového prostoru, u 51 kw vede nasávání hubící od přední masky - takové náporové
Květen 26, 200718 r ma niekdo skusenosti s presedlanim z 47 na 51 ? vcelku by ma zaujimali osobne postrehy
Květen 26, 200718 r Vladinek: Dík za graf, presne na toto som bol zvedavý aj ja! Luky007: Zopárkrát som bezprostredne presadal z F1 47kw do F2 51kw a zdalo sa mi, že tá nová 51kw je o niečo živšia. Viacerí sme sa ale zhodli, že tá 51kw verzia má lepší zvukový prejav - bude to ale skôr tým, že v F2 je veľmi dobre odhlučnená.
Květen 26, 200718 r noooo musim niekde vyskusat tu 51...sakris podla krviky je ten rozdiel zaujimavy a vypada to ze ten motor je este trosku zivy tam kde uz 47 nebola.. inak na HTP 47 motor nedam dopustit v meste do 90kmh je to super .... idealny motor pre kratku fabiu na jazdenie do mesta ... odhlucnenie nuz dufam ze popracovali , lebo ta kulisa v niektorych otackach bola strasna .. skoro jak oltcit :-) Upraveno Květen 26, 200718 r od LUKY-007
Listopad 19, 200717 r Jeden z hlavných mechanických (a aj viditeľnýh) rozdielov medzi 1.2 47kw a 51kw je v umiestnení vzduchového filtra - 47kw ho má v plastovom kryte nad motorom, 51kw v lichobežníkovom boxe za ľavým predným svetlom.
Listopad 21, 200717 r Jeden z hlavných mechanických (a aj viditeľnýh) rozdielov medzi 1.2 47kw a 51kw je v umiestnení vzduchového filtra - 47kw ho má v plastovom kryte nad motorom, 51kw v lichobežníkovom boxe za ľavým predným svetlom. a vlastní vložky filtru jsou taky jiné
Prosinec 27, 201212 r První HTP byly oproti dvojkovým "pily" Nejlépe rvala věřte nevěřte 40kw verze. Super zpřevodované, jelo to a jede to krásně. Ve dvojkových fábkách ten výkon jde poznat tak možná v kopci,kdy má 51kw větší výkon a már N.m na víc.
Duben 1, 201312 r Je toto prava: http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/90-v-motore-12-htp-mente-olej-castejsie-ako-predpisuje-vyrobca/ Přehřívá se stále tento motor nebo už nové verze 51kw jsou udělány lépe? Myslím tím, umístěný katalyzátoru, atd... Upraveno Duben 1, 201312 r od The_DoctoR
Duben 1, 201312 r V první řadě za katalyzátorem žádný olejový kanál není viz příspěvek Hubo44 23. březen 2013 - 17:11 http://forum.skodahome.cz/topic/120898-vydrz-motoru-12-htp/page-5
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.