Lancelot Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 (editace) Dneska jsem měl spotřebu tak kolem těch 6,5-7l, nevím přesně jaká je dlouhodobá musím se podívat. Což je v pohodě. Editováno: 10. leden 2008, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 já jel s mojí starou O I. 1.6 MPI 75 kW nejvíc 185 km/h... teda tenhle údaj byl na tacháči... jinak tu spotřebu máš dost drsnout... ale jestli vidím dobře, tak máš zase Combi že? podle té spotřeby co píšeš, když to srovnám s tím mým dvoulitrem FSI 4x4, tak mě to bere řádově o litr víc... čekal bych větší rozdíl... s O I. jsem jezdil město pod 10 l... dost záleží na stylu jízdy imo! hmm ta 1,6 totiz tahne od 3000 ot /min , blbe se mi s tim rozjizdi na jednicku a na dvojku po meste, neustale mi to poskakuje pri poustni spojky. tak ji musim zase trochu primacknout, je to trochu divny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 hmm ta 1,6 totiz tahne od 3000 ot /min , blbe se mi s tim rozjizdi na jednicku a na dvojku po meste, neustale mi to poskakuje pri poustni spojky. tak ji musim zase trochu primacknout, je to trochu divny Já mám pocit, že už docela táhne od 2500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 člověk jezdí tak nějak automaticky... teď už si nedovedu vybavit, od kolika ot. to táhne..., ale co jsem to autí měl 4 roky, tak jsem nezazanmenal žádný problémy... akorát se mi auto párkrát dusilo... bývalo to v zimě při rozjezdu na jedničku... jinak jsem byl spokojenej... právě i se spotřebou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 člověk jezdí tak nějak automaticky... teď už si nedovedu vybavit, od kolika ot. to táhne..., ale co jsem to autí měl 4 roky, tak jsem nezazanmenal žádný problémy... akorát se mi auto párkrát dusilo... bývalo to v zimě při rozjezdu na jedničku... jinak jsem byl spokojenej... právě i se spotřebou! jo to se mi taky stalo, to je tim ze sem chvatal a slapal na to , tak to nema rad za studena hned po startu, musi se na nej z lehka az se zahreje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 jj... stačilo ubrat plyn a přidat hezky pomalu, pak už to jelo v pohodě... ale ten motor jsem měl rád... měl hezkej zvuk a celkem to i slušně jelo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Buf Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 190 sem tam mel z kopce na chvilku a motor byl u cervenyho na otackach. Tak na to prdim, ale on tvrdil kdyz O1 s 1,6 MPI 75kW toci 200 takze s rezervou berme 180 tak ma aktualni spotrebu kolem 11-12. Mozna to zaokrouhli moc dolu si myslim. Me by brala tak 14 litru u O2. mám taky 1,6MPI.tachometrově udělám 200 a podle GPS jedu 190. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Ja mel 1.6 MPI v O1 a tam mi udelala tachometrovych na rovince (zadny mirny kopecek) 200 rovnych. Nyni s 1.6 FSI na stejnem useku 210 tacho. Dlouhodobá spotřeba 5,9 l/100 km a pri maximalce na dalnici je aktualni spotreba asi 16 l/100 :-) Nejnizsi spotreba : to jsem mel kdyz jsem jel z horske chaty dolů do jeseniku. Celkem trasa 15 km a vysledna hodnota na mxidotu 1,2 l/100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 15. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Už dvakrát se mi stalo,že při startu u studeného motoru se z motoru začalo ozývat cvakání(klepání)-když přidám plyn,frekvence klepání se zvýší, po cca 30s to přestalo. Neví někdo,co by to mohlo být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Ventily.... je to naprosto normální, vymezují se hydraulicky, a chvíli to trvá - do té doby než se tam natlakuje olej tak to cvaká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Ventily.... je to naprosto normální, vymezují se hydraulicky, a chvíli to trvá - do té doby než se tam natlakuje olej tak to cvaká. Tak tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 15. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Ale nikdy se mi to nestalo - najeto 11000Km, tak proč zrovna teď ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Ale nikdy se mi to nestalo - najeto 11000Km, tak proč zrovna teď ? Nedělali Ti něco s motorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 15. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Nic, právě že se bez jakékoliv změny - dvakrát jsem tam teď nalil Shell V-Power - to je jediná změna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 Jo, 1.6 MPI 147 Kw/200k... Hej - 200 koní je špica Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 Teďka jsem jel v podvečer trasu Tábor-Humpolec spotřeba 5.1, při průmerné rychlosti 79 kmh-1 klídek, prostě paráda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 24. leden 2008 Sdílet Vloženo 24. leden 2008 Teďka jsem jel v podvečer trasu Tábor-Humpolec spotřeba 5.1, při průmerné rychlosti 79 kmh-1 klídek, prostě paráda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 Taky mi po nasstartování cvakalo v motoru, pak jsem po nějaké době (2-3 měsíce)vytočil trojku ke stovce a prask rozvoďák a bylo vymalováno, potkaly se ventily... dák to nemusím popisovat, že?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 pokud to máš FSi,tak jedna záludnost by tam mohla být... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 a věřím, že drtivou většinu čtenářů by i zajímalo o jakou záludnoust se jedná, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 a věřím, že drtivou většinu čtenářů by i zajímalo o jakou záludnoust se jedná, že? Hmm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 (editace) Třeba mě by ta záludnost zajimala, pač jedno FSI mám Takže Diagnostiku nedělej zagorku a pověz nám to prosím. Editováno: 27. leden 2008, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Diagnostiku... ty si změň nick na "Napínač"! i já jsem napnutej jak struna! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Koukněte se po ventilu pro přestavování sací vačky.Občas může zadrhávat,pak je ztoho diesel........Že bych napínal?Tohle je teda stará věc,aspon u Nás.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JURIN Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 (editace) Koukněte se po ventilu pro přestavování sací vačky.Občas může zadrhávat,pak je ztoho diesel........Že bych napínal?Tohle je teda stará věc,aspon u Nás.... Dá se ta vačka s ventilem promazat nebo musím do servisu občas mi to přijde jak diesel takový cvakání hlavně při startu studeného motoru nebo při prudké akceleraci.Napište prosím zkušenosti nebo radu. Díky. mám1.6 FSi dávám benzín 98 Editováno: 30. leden 2008, autor: JURIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.