Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, už tuto službu vyzkoušel někdo u nás na OMV? Prý to má fungovat od září. Zkoušel jsem aplikaci stáhnout do infotaimentu v autě z nabídky škoda shop, ale nejde mi to, nejde se spojit. V mobilní aplikaci Myškoda už platební kartu uloženou mám.  

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, chtěl bych také službu vyzkoušet. V autě v Care conect mám napsáno,že aplikace Pay to Fuel je dostupná, ale nemůžu si do telefonu přidat platební kartu. nevíte někdo proč?!

Vloženo

Mě to na SIII FL normálně funguje. zaregistrovat přes appku Škoda, pak stáhnout v autě.

Zajel jsem na takovou malou lokální OMV, vybral na obrazovce stojan, natankoval jsem a než jsem sedl do auta, už svítila provedená platba.. 👍

Vloženo

Nefunguje :D 
OMV najde, potvrdím polohu, označím číslo stojanu, a pak jen Aktivace se nezdařila :) 

10x celé znova a nic, možná problém na stojanu, na OMV, v datech.. kdo ví... App psala, že mám kontaktovat Škoda podporu, tam jsem volal a prý umí poradit jen restart infotainmentu (dělal jsem) a pak jen napsat mail. :D 

Vloženo
V 22. 10. 2024 na 13:42, RomanX napsal:

Jak začne odpočítávat čas a jdu tankovat, to vypnu motor i s infotaimentem? Nepřeruší se ta aplikace, když potom znovu nastartuji? 

No jasně, netankuješ snad z bezp. důvodů s nastartovaným motorem?

Normálně jak začně odpočítávat, vypneš motor, otevřeš dveře a jdeš tankovat. Přijdeš a je zaplaceno.

Vloženo

Zkoušel jsem to i jinde a stejný. Po aktivaci stojanu stejná chyba. 

Psal jsem si se Škodou, můj případ předali specialistům z vývoje k analýze.. Čekám na odpověď :D

Vloženo

Měl jsem také problém s aktivací stojanu a nakonec byl problém v nedostatečném limitu na platební kartě. Služba si totiž předem rezervuje 2790 Kč. Následující den mi rozdíl v částce byl vrácen. 

IMG_1422.jpeg

Vloženo

Aké šťastie, že na Slovensku nemusíme riešiť problémy s aplikáciou Pay to Fuel. U nás totiž žiadna ČS nepodporuje takýto spôsob platby. Ani OMV...

Vloženo

Tankoval jsem v sobotu (druhe tankovani pres tuto sluzbu) a sleva mi strzena nebyla (u prvniho tankovani sleva uplatnena byla). Ted jsem ze zvedavosti volal na infolinku a akce je stale platna.

 

Takze pokud chcete "reklamovat" staci preposlat fakturu na infoline@skoda-auto.cz nejlepe z registrovane email. adresy a Skoda Auto to proveri.

Vloženo

Uz prisla odpoved:

Vážený pane,
 
děkujeme za zaslaný email.
 
Bohužel jsme evidovali výpadek, který zavinil, že se Vám nebyla poskytnutá nabízená sleva. O této komplikaci víme a do 14 dnů by Vám měla být zaslaná správná faktura, ve které bude započítaná i zmíněná sleva, které se Vám také vrátí.
 
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.
 
S pozdravem
 

Jaroslav Doležal

Škoda Auto Infoline
800 600 000
Vloženo

Dnesni email, reklamace vyrizena:

 

Dieses Ticket wurde für dich erstellt

Dobrý den,
 
zjistili jsme, že Váš poukaz na 250 CZK nebyl při posledním tankování prostřednictvím Škoda a Mastercard správně uplatněn.
Rádi bychom to napravili, a proto jsme opravili Vaši fakturu a částku za poukaz Vám vrátili. Ta bude v nejbližší době připsána zpět na Vaši kartu Mastercard. 
Opravenou fakturu naleznete v příloze.

Děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem

Isabell

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...