Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, už tuto službu vyzkoušel někdo u nás na OMV? Prý to má fungovat od září. Zkoušel jsem aplikaci stáhnout do infotaimentu v autě z nabídky škoda shop, ale nejde mi to, nejde se spojit. V mobilní aplikaci Myškoda už platební kartu uloženou mám.  

Zkoušel jsem to v Rakousku, ale asi jsem měl smůlu na benzínky, protože se mi žádná nenabídla. V CZ jsem to zatím nezkoušel.

  • Autor

Rád bych to zkusil, ale když se v autě přihlásím do shopu, uvedená aplikace tam není. Zvláštní.

  • 1 měsíc později...

Ahoj, chtěl bych také službu vyzkoušet. V autě v Care conect mám napsáno,že aplikace Pay to Fuel je dostupná, ale nemůžu si do telefonu přidat platební kartu. nevíte někdo proč?!

Mě to na SIII FL normálně funguje. zaregistrovat přes appku Škoda, pak stáhnout v autě.

Zajel jsem na takovou malou lokální OMV, vybral na obrazovce stojan, natankoval jsem a než jsem sedl do auta, už svítila provedená platba.. 👍

Přišla mi mailem akce, že na první dvě tankování dostanu 250 Kč zpět. Tak se to chystám též vyzkoušet :)

Nefunguje :D 
OMV najde, potvrdím polohu, označím číslo stojanu, a pak jen Aktivace se nezdařila :) 

10x celé znova a nic, možná problém na stojanu, na OMV, v datech.. kdo ví... App psala, že mám kontaktovat Škoda podporu, tam jsem volal a prý umí poradit jen restart infotainmentu (dělal jsem) a pak jen napsat mail. :D 

A ten stojan se vybírá až po tankování nebo před? Jde mi o to, jestli ten problém zjistím ještě před tankování nebo až po :)

Před.. začne to odpočítávat čas na natankování, natankuješ, zavřeš víčko, sedneš a je zaplaceno... odjíždíš.

Normálně to funguje, alespoň mě..  🤜🤛

  • Autor

Jak začne odpočítávat čas a jdu tankovat, to vypnu motor i s infotaimentem? Nepřeruší se ta aplikace, když potom znovu nastartuji? 

V 22. 10. 2024 na 13:42, RomanX napsal:

Jak začne odpočítávat čas a jdu tankovat, to vypnu motor i s infotaimentem? Nepřeruší se ta aplikace, když potom znovu nastartuji? 

No jasně, netankuješ snad z bezp. důvodů s nastartovaným motorem?

Normálně jak začně odpočítávat, vypneš motor, otevřeš dveře a jdeš tankovat. Přijdeš a je zaplaceno.

Dneska otestováno na OMV Pětihosty. Neúspěšně. Končím nezdařenou aktivací stojanu. Tak uvidíme, jestli bude jinde úspěšnější.

Zkoušel jsem to i jinde a stejný. Po aktivaci stojanu stejná chyba. 

Psal jsem si se Škodou, můj případ předali specialistům z vývoje k analýze.. Čekám na odpověď :D

Jen houšť, alespoň zbývá budget na tankování se slevou.. 😁🥂

Tak jsem vám to vyscreenoval krok za krokem. Kvůli klubu jsem musel natankovat, nechám si to proplatit u @PTiCA 😹

B48FC3CF-E778-47A2-BFEA-33CE8D57DA12.JPG

Měl jsem také problém s aktivací stojanu a nakonec byl problém v nedostatečném limitu na platební kartě. Služba si totiž předem rezervuje 2790 Kč. Následující den mi rozdíl v částce byl vrácen. 

IMG_1422.jpeg

Chodí to jen u OMV nebo i jinde? OMV považuji za předražené. 

Aké šťastie, že na Slovensku nemusíme riešiť problémy s aplikáciou Pay to Fuel. U nás totiž žiadna ČS nepodporuje takýto spôsob platby. Ani OMV...

Tankoval jsem v sobotu (druhe tankovani pres tuto sluzbu) a sleva mi strzena nebyla (u prvniho tankovani sleva uplatnena byla). Ted jsem ze zvedavosti volal na infolinku a akce je stale platna.

 

Takze pokud chcete "reklamovat" staci preposlat fakturu na infoline@skoda-auto.cz nejlepe z registrovane email. adresy a Skoda Auto to proveri.

Uz prisla odpoved:

Vážený pane,
 
děkujeme za zaslaný email.
 
Bohužel jsme evidovali výpadek, který zavinil, že se Vám nebyla poskytnutá nabízená sleva. O této komplikaci víme a do 14 dnů by Vám měla být zaslaná správná faktura, ve které bude započítaná i zmíněná sleva, které se Vám také vrátí.
 
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.
 
S pozdravem
 

Jaroslav Doležal

Škoda Auto Infoline
800 600 000

Dnesni email, reklamace vyrizena:

 

Dieses Ticket wurde für dich erstellt

Dobrý den,
 
zjistili jsme, že Váš poukaz na 250 CZK nebyl při posledním tankování prostřednictvím Škoda a Mastercard správně uplatněn.
Rádi bychom to napravili, a proto jsme opravili Vaši fakturu a částku za poukaz Vám vrátili. Ta bude v nejbližší době připsána zpět na Vaši kartu Mastercard. 
Opravenou fakturu naleznete v příloze.

Děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem

Isabell

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.