RomanX Vloženo 14. Září Sdílet Vloženo 14. Září Zdravím, už tuto službu vyzkoušel někdo u nás na OMV? Prý to má fungovat od září. Zkoušel jsem aplikaci stáhnout do infotaimentu v autě z nabídky škoda shop, ale nejde mi to, nejde se spojit. V mobilní aplikaci Myškoda už platební kartu uloženou mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslava Hűbnerová Vloženo 16. Září Sdílet Vloženo 16. Září Zkoušel jsem to v Rakousku, ale asi jsem měl smůlu na benzínky, protože se mi žádná nenabídla. V CZ jsem to zatím nezkoušel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanX Vloženo 16. Září Autor Sdílet Vloženo 16. Září Rád bych to zkusil, ale když se v autě přihlásím do shopu, uvedená aplikace tam není. Zvláštní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlvon Vloženo Čtvrtek v 10:53 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 10:53 Ahoj, chtěl bych také službu vyzkoušet. V autě v Care conect mám napsáno,že aplikace Pay to Fuel je dostupná, ale nemůžu si do telefonu přidat platební kartu. nevíte někdo proč?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo Čtvrtek v 11:54 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 11:54 Mě to na SIII FL normálně funguje. zaregistrovat přes appku Škoda, pak stáhnout v autě. Zajel jsem na takovou malou lokální OMV, vybral na obrazovce stojan, natankoval jsem a než jsem sedl do auta, už svítila provedená platba.. 👍 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cross Vloženo Pátek v 19:16 Sdílet Vloženo Pátek v 19:16 Přišla mi mailem akce, že na první dvě tankování dostanu 250 Kč zpět. Tak se to chystám též vyzkoušet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo Pátek v 21:04 Sdílet Vloženo Pátek v 21:04 Funguje 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yendys Vloženo před 3 hodinami Sdílet Vloženo před 3 hodinami Nefunguje OMV najde, potvrdím polohu, označím číslo stojanu, a pak jen Aktivace se nezdařila 10x celé znova a nic, možná problém na stojanu, na OMV, v datech.. kdo ví... App psala, že mám kontaktovat Škoda podporu, tam jsem volal a prý umí poradit jen restart infotainmentu (dělal jsem) a pak jen napsat mail. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.