Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravím, už tuto službu vyzkoušel někdo u nás na OMV? Prý to má fungovat od září. Zkoušel jsem aplikaci stáhnout do infotaimentu v autě z nabídky škoda shop, ale nejde mi to, nejde se spojit. V mobilní aplikaci Myškoda už platební kartu uloženou mám.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nefunguje :D 
OMV najde, potvrdím polohu, označím číslo stojanu, a pak jen Aktivace se nezdařila :) 

10x celé znova a nic, možná problém na stojanu, na OMV, v datech.. kdo ví... App psala, že mám kontaktovat Škoda podporu, tam jsem volal a prý umí poradit jen restart infotainmentu (dělal jsem) a pak jen napsat mail. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 10. 2024 na 13:42, RomanX napsal:

Jak začne odpočítávat čas a jdu tankovat, to vypnu motor i s infotaimentem? Nepřeruší se ta aplikace, když potom znovu nastartuji? 

No jasně, netankuješ snad z bezp. důvodů s nastartovaným motorem?

Normálně jak začně odpočítávat, vypneš motor, otevřeš dveře a jdeš tankovat. Přijdeš a je zaplaceno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 11. 2024 na 15:38, pava napsal:

v ŮT jsem tankoval, ještě se slevou 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tankoval jsem v sobotu (druhe tankovani pres tuto sluzbu) a sleva mi strzena nebyla (u prvniho tankovani sleva uplatnena byla). Ted jsem ze zvedavosti volal na infolinku a akce je stale platna.

 

Takze pokud chcete "reklamovat" staci preposlat fakturu na infoline@skoda-auto.cz nejlepe z registrovane email. adresy a Skoda Auto to proveri.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz prisla odpoved:

Vážený pane,
 
děkujeme za zaslaný email.
 
Bohužel jsme evidovali výpadek, který zavinil, že se Vám nebyla poskytnutá nabízená sleva. O této komplikaci víme a do 14 dnů by Vám měla být zaslaná správná faktura, ve které bude započítaná i zmíněná sleva, které se Vám také vrátí.
 
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.
 
S pozdravem
 

Jaroslav Doležal

Škoda Auto Infoline
800 600 000
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnesni email, reklamace vyrizena:

 

Dieses Ticket wurde für dich erstellt

Dobrý den,
 
zjistili jsme, že Váš poukaz na 250 CZK nebyl při posledním tankování prostřednictvím Škoda a Mastercard správně uplatněn.
Rádi bychom to napravili, a proto jsme opravili Vaši fakturu a částku za poukaz Vám vrátili. Ta bude v nejbližší době připsána zpět na Vaši kartu Mastercard. 
Opravenou fakturu naleznete v příloze.

Děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem

Isabell

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...