Publikováno Říjen 9, 2024Říj 9 Dobrý den, nemá někdo zkušenost s rozsvícenou kontrolkou EPC+ESP u dvojkové Fabie? občas se obě sepnou při startování a motor jede v nouzovém režimu do 3tis. Otáček, po vypnutí a zapnutí motoru obě kontrolky zmizí a objeví se až po cca dalších 3 nastartováni. Původně jsem si myslel že je chyba v plynovém pedálu který je vyměněný, po výměně stále stejný problém. Předem díky za rady.
Říjen 9, 2024Říj 9 A to měníš na základě věštecký koule nebo nějaký diagnostiky? Bez tý se to nejspíš neobejde. Motor taky nenapíšeš, takže těžko něco radit.
Říjen 9, 2024Říj 9 Autor Motor 1.6 16v 77kw, v diagnostice vyhazuje chybu P2138 – Throttle/Pedal Position Sensor/Switch D/E Voltage Correlation. Chyba stejná před i po výměně pedálu.
Říjen 9, 2024Říj 9 Autor @DoubleG značku diagnostiky bohužel nevím, auto bylo vyčteno v servisu. Doma mám jen Bluetooth diagnostiku za pár stovek která se propojuje s telefonem, každopádně si nemyslím že se ji dá věřit. Upraveno Říjen 9, 2024Říj 9 od Gandalf35
Říjen 9, 2024Říj 9 @Gandalf35 tohle může být ale závada na škrtící klapce. Jedině k někomu kdo má lepší diagnostiku, udělat test klapky, případně vyčištění a nastavení. Pak se uvidí...
Říjen 9, 2024Říj 9 @standa 2 myslím, že jsi to napsal moc malý a zapomněl jsi nějakou pěknou barvu tomu dát. Příště nepruď. Děkuji.
Říjen 9, 2024Říj 9 Autor @Lucky.jack dnes zkusím pořešit tu klapku. Zatím díky za radu snad k večeru dám vědět zda to byl problém. Vyčištěná by měla být, ale žádný test ani nastaveni jsem neprováděl.
Říjen 9, 2024Říj 9 Zabehni niekam alebo pozháňaj si VCDS, tie uni diagnostiky stoja za starú bačkoru v interpretovaní chýb.
Říjen 9, 2024Říj 9 Autor Zdravím, dnes odpoledne jsem nechal nastavit klapku i s pedálem+ výměna spínače světla brzdy. Po výměně a nastaveni pořád chyba přetrvává.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.