Publikováno Říjen 22, 2024Říj 22 Superba 3 mám bez rezervy a tedy i bez nouzového heveru. A můj starý domácí pojízdný hydraulický hever má na konci jen kovový kalíšek s výstupky: Jak zvedáte auto? Různé příspěvky doporučují puky, snad jen ty s V drážkou a ne s tou rovnou (kvůli sedření ochrany). Zvedat tedy za ten plechový lem i v domácích podmínkách? Principielně za spodek lemu, aby puk nedosáhl na práh, že? Tohle prý ne: https://www.alza.cz/auto/sixtol-jack-pad-6-d12439572.htm Tohle prý ano: https://www.alza.cz/auto/sixtol-jack-pad-3-d12439567.htm Tohle možná lepší (dvě různé výšky drážky): https://www.alza.cz/auto/sixtol-jack-pad-5-d12439566.htm Upraveno Říjen 22, 2024Říj 22 od frogale
Říjen 22, 2024Říj 22 Nad tim se taky premejslel ale pak jsem zjistil ze tohle stejne v servisech nepouziva a daval to tak zvane natvrdo takze kdyz to neodres ty tak se sunda zvedavek ve finale je to je jedno
Říjen 22, 2024Říj 22 Autor Jojo, v servisech ale zvedaji na ctyrech bodech, cili sily jsou kolme a rovnomerne. Doma pri vymene kola zvedam trochu sikmo a dost mozna je na ten bod i vetsi zatez, nez pri zvedani na rovine. Takze se trochu bojim poskozeni toho tenkeho plechoveho lemu.
Říjen 22, 2024Říj 22 V servisech jsou rádi, že puk (plochý) jde na zvedací bod (ten dvojitý plech) a ne do prahu. Samozřejmě, že se to časem odře... nebo to udělej jako já a kup si zvedák, origo, neorigo, s plechovou drážkou.
Říjen 25, 2024Říj 25 Používám origo hever, ale u Octávky jsem to tímto zvedákem dělal tak, že jsem si tu "korunku" srovnal aby tam ten zesílený segment na prahu pěkně zapadnul a ještě jsem tam vložil tenčí koženou pracovní rukavici, jako polstrování. Ale jak koukám na ty puky od 100Bubu, tak to se mi líbí nejvíc.
Říjen 26, 2024Říj 26 V 22. 10. 2024 na 16:26, frogale napsal: Jojo, v servisech ale zvedaji na ctyrech bodech, cili sily jsou kolme a rovnomerne. Doma pri vymene kola zvedam trochu sikmo a dost mozna je na ten bod i vetsi zatez, nez pri zvedani na rovine. Takze se trochu bojim poskozeni toho tenkeho plechoveho lemu. Jenže v servisu zvedajíí celé auto a ne jen část, takž síly jsou úplně jinak rozložené. Jinak řečeno, při zvedání auta v jednom bodě, zvedáš logicky poměrně mnohem menší váhu, a proto zatížení jednoho bodu je mnohem menší. Za mě to moc hrotíte. Je jasně dané kde máš auto zvedat heverem. V případě použití klasického hevírku by neměl být problém pakliže je hever dán takm aby byl zvedací síla působila kolmo na zvedané auto. Používám zesílenou gumu (puk), jako mají v servisem, aby nedošlo k poškození laku na styčné ploše. V nejhorším případě, jsem použil i kus dřeva. Pořád lepší než železo na železo.
Říjen 26, 2024Říj 26 ja mam skúsenosti na FABIA1,Octavia2 Fabia 2 po predchádzajúcich majiteľoch hrúza a des. všetky lemy obite alebo zdeformovane dovnútra. pak koroze a ďalšie problémy. zvedat auto za kus nápravy alebo spodného ramena my príde veľký risk. zvedavci bod je dimenzovaný na celkovú záťaž vo výrobe aj z 1-3montažnikmi v nutri auta. zamna naj možnosť. teraz to mam na svojom 3tom aute a max spokojnosť.
Listopad 2, 2024Lis 2 V autě také nemám hever a mám hydraulický, stejný jako má @frogale v prvním postu. A abych si neodřel ochrannou vrstvu zvedacích bodů, z puku za 15 Kč jsem si vystrouhal tohle: 😉
Listopad 3, 2024Lis 3 Ja k hydraulického heveru ve stylu žaba použivam takovou gumu https://allegro.pl/oferta/nakladka-gumowa-guma-ochronna-metal-mocna-zaba-2-5-10687341892 Ona je bezpečna. Nestoji moc pěnez
Listopad 3, 2024Lis 3 Miro96 taky jsem si to udělal z puku ale je to měkký kroutí se to, a to mám jen Fabii. Používám hydraulický hever a dávám tam kousek silný kůže z pracovní brašny.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.