Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Superba 3 mám bez rezervy a tedy i bez nouzového heveru. A můj starý domácí pojízdný hydraulický hever má na konci jen kovový kalíšek s výstupky:

image.thumb.png.0e704d3c714133f334193cc107d5bc48.png

 

Jak zvedáte auto? Různé příspěvky doporučují puky, snad jen ty s V drážkou a ne s tou rovnou (kvůli sedření ochrany). Zvedat tedy za ten plechový lem i v domácích podmínkách? Principielně za spodek lemu, aby puk nedosáhl na práh, že?

 

Tohle prý ne:
https://www.alza.cz/auto/sixtol-jack-pad-6-d12439572.htm
Tohle prý ano:
https://www.alza.cz/auto/sixtol-jack-pad-3-d12439567.htm
Tohle možná lepší (dvě různé výšky drážky):
https://www.alza.cz/auto/sixtol-jack-pad-5-d12439566.htm

 

Editováno: , autor: frogale
Vloženo

Nad tim se taky premejslel ale pak jsem zjistil ze tohle stejne v servisech nepouziva a daval to tak zvane natvrdo takze kdyz to neodres ty tak se sunda zvedavek ve finale je to je jedno 

Vloženo

Jojo, v servisech ale zvedaji na ctyrech bodech, cili sily jsou kolme a rovnomerne. Doma pri vymene kola zvedam trochu sikmo a dost mozna je na ten bod i vetsi zatez, nez pri zvedani na rovine. Takze se trochu bojim poskozeni toho tenkeho plechoveho lemu.

Vloženo

V servisech jsou rádi, že puk (plochý) jde na zvedací bod (ten dvojitý plech) a ne do prahu. Samozřejmě, že se to časem odře... nebo to udělej jako já a kup si zvedák, origo, neorigo, s plechovou drážkou.

 

Superb III | Hever , zvedák vozu Originál 3Q0011031A , 3Q0 011 031 A | Auto  díly na všechny vozy Škoda - MAXI L s.r.o.

Vloženo

Používám origo hever, ale u Octávky jsem to tímto zvedákem dělal tak, že jsem si tu "korunku" srovnal aby tam ten zesílený segment na prahu pěkně zapadnul a ještě jsem tam vložil tenčí koženou pracovní rukavici, jako polstrování. 

Ale jak koukám na ty puky od 100Bubu, tak to se mi líbí nejvíc.

Vloženo
V 22. 10. 2024 na 16:26, frogale napsal:

Jojo, v servisech ale zvedaji na ctyrech bodech, cili sily jsou kolme a rovnomerne. Doma pri vymene kola zvedam trochu sikmo a dost mozna je na ten bod i vetsi zatez, nez pri zvedani na rovine. Takze se trochu bojim poskozeni toho tenkeho plechoveho lemu.

 

Jenže v servisu zvedajíí celé auto a ne jen část, takž síly jsou úplně jinak rozložené. Jinak řečeno, při zvedání auta v jednom bodě, zvedáš logicky poměrně mnohem menší váhu, a proto zatížení jednoho bodu je mnohem menší. Za mě to moc hrotíte. Je jasně dané kde máš auto zvedat heverem. V případě použití klasického hevírku by neměl být problém pakliže je hever dán takm aby byl zvedací síla působila kolmo na zvedané auto. Používám zesílenou gumu (puk), jako mají v servisem, aby nedošlo k poškození laku na styčné ploše. V nejhorším případě, jsem použil i kus dřeva. Pořád lepší než železo na železo.

Vloženo

ja mam skúsenosti na FABIA1,Octavia2 Fabia 2 po predchádzajúcich majiteľoch hrúza a des. všetky lemy obite alebo zdeformovane dovnútra. pak koroze a ďalšie problémy. zvedat auto za kus nápravy alebo spodného ramena my príde veľký risk. zvedavci bod je dimenzovaný na celkovú záťaž vo výrobe aj z 1-3montažnikmi v nutri auta. zamna naj možnosť. teraz to mam na svojom 3tom aute a max spokojnosť.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...