janyfabII Vloženo 19. Listopadu Sdílet Vloženo 19. Listopadu Zdravím. Obraciam sa s prosbou o pomoc s mojím autom. Už je to nejaký čas kedy svieti check engine. Napojil som vcds azistilo mi tieto chyby. 10140 - snimac plniciho tlaku (G31) P0237 00 [032] - signal prilis maly Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti 6330 - Sací systém P307A 00 [104] - prutok vzduchu príliš malý Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti 11003 - system odvzdusneni nadrze P0441 00 [236] - spatna pruchodnost Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti Vymenil sa ventil odvetrávania palivovej nádrže, zasekával sa, vymenil sa filter s aktívnym uhlím bol asi 4x ťažší než nový, skontrolovala sa a vyčistila škrtiaca klapka, vymenili sa snímače tlaku no až po výmene naskočila chyba P0237 00 032, no na druhej strane to auto oživilo. Menil sa takisto aj ventil odvetrania vačky, bolo cítiť strašne beznín v kabíne, skontroloval som možný uník vzduchu hadičky no nič som nenašiel. Fábia sa zvykla chovať ako keby išla bez turba, jedine pomáhalo vypnúť a znova naštartovať motor. Na voľnobehu zvykli klesať a stúpať otáčky, za studena zvykla ísť veľmi dobre no akonáhle sa zahrial motor tak to bolo strašne lenivé. Momentálne auto po vymazaní chyby ide celkom pekne no po nejakom čase chyba naskočí znova. A takto sa to stále opakuje dookola. Dole prihodím presne čo mi vyhodila diagnostika. 11003 - system odvzdusneni nadrze P0441 00 [236] - spatna pruchodnost Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 217881 km Datum: 2024.11.19 Čas: 13:42:19 Otáčky motoru: 2063.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 32.5 % Rychlost vozidla: 84 km/h Teplota chladicí kapaliny: 93 °C Teplota nasávaného vzduchu: 31 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 13.812 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota-Skutečná hodnota tlaku Rail paliva: 67310.5 hPa Regulační faktor lambda: výstupní hodnota-Hodnota regulace lambda: řada válců 1: -21.378 % Filtr s aktivním uhlím: zanesení: 0.00000 Ventil odvětrávání palivové nádrže: střída: 0.000000 % 6330 - Sací systém P307A 00 [104] - prutok vzduchu príliš malý Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 25 Kilometry: 217795 km Datum: 2024.11.19 Čas: 22:13:23 Otáčky motoru: 1667.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 27.8 % Rychlost vozidla: 26 km/h Teplota chladicí kapaliny: 51 °C Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C Okolní tlak vzduchu: 980 mbar Napětí svorky 30: 14.015 V Čítač zapomenutí po OBD: 33 Absolutní tlak v sacím potrubí: 566.16 hPa Tlak v sacím potrubí: požadovaná hodnota-MAP_SP: 565.17 hPa Redukovaná plocha škrticí klapky: aktivní celková korekce-AR_RED_SUM_COR_ACT_REL: -39.5080566 % Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota-Úhel škrticí klapky: 11.693 ° Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 20. Listopadu Sdílet Vloženo 20. Listopadu Jestli je škrtící udělaná, tak bych ještě jednou prošel komplet systém sání na netěsnost. Mám pocit, že tohle mohl způsobovat i odlučovač oleje, když byl poškozeny vevnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janyfabII Vloženo 20. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 20. Listopadu (editace) Tak to rozoberiem ešte raz skontrolujem či nie je niekde nejaká netesnosť a skúsim pozrieť ešte raz ten odlučovač oleja či nie je náhodou upchatý. Editováno: 20. Listopadu, autor: janyfabII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.