Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím.

Obraciam sa s prosbou o pomoc s mojím autom. Už je to nejaký čas kedy svieti check engine. Napojil som vcds azistilo mi tieto chyby. 

10140 - snimac plniciho tlaku (G31) 
          P0237 00 [032] - signal prilis maly
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti

6330 - Sací systém 
          P307A 00 [104] - prutok vzduchu príliš malý
          Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti

11003 - system  odvzdusneni nadrze 
          P0441 00 [236] - spatna pruchodnost
          Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti

Vymenil sa ventil odvetrávania palivovej nádrže, zasekával sa, vymenil sa filter s aktívnym uhlím bol asi 4x ťažší než nový, skontrolovala sa a vyčistila škrtiaca klapka, vymenili sa snímače tlaku no až po výmene naskočila chyba P0237 00 032, no na druhej strane to auto oživilo. Menil sa takisto aj ventil odvetrania vačky, bolo cítiť strašne beznín v kabíne, skontroloval som možný uník vzduchu hadičky no nič som nenašiel. Fábia sa zvykla chovať ako keby išla bez turba, jedine pomáhalo vypnúť a znova naštartovať motor. Na voľnobehu zvykli klesať a stúpať otáčky, za studena zvykla ísť veľmi dobre no akonáhle sa zahrial motor tak to bolo strašne lenivé. Momentálne auto po vymazaní chyby ide celkom pekne no po nejakom čase chyba naskočí znova. A takto sa to stále opakuje dookola. Dole prihodím presne čo mi vyhodila diagnostika.

11003 - system  odvzdusneni nadrze 
          P0441 00 [236] - spatna pruchodnost
          Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 217881 km
                    Datum: 2024.11.19
                    Čas: 13:42:19

                    Otáčky motoru: 2063.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 32.5 %
                    Rychlost vozidla: 84 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 93 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 31 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
                    Napětí svorky 30: 13.812 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota-Skutečná hodnota tlaku Rail paliva: 67310.5 hPa
                    Regulační faktor lambda: výstupní hodnota-Hodnota regulace lambda: řada válců 1: -21.378 %
                    Filtr s aktivním uhlím: zanesení: 0.00000
                    Ventil odvětrávání palivové nádrže: střída: 0.000000 %

6330 - Sací systém 
          P307A 00 [104] - prutok vzduchu príliš malý
          Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 25
                    Kilometry: 217795 km
                    Datum: 2024.11.19
                    Čas: 22:13:23

                    Otáčky motoru: 1667.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 27.8 %
                    Rychlost vozidla: 26 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 51 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.015 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 33
                    Absolutní tlak v sacím potrubí: 566.16 hPa
                    Tlak v sacím potrubí: požadovaná hodnota-MAP_SP: 565.17 hPa
                    Redukovaná plocha škrticí klapky: aktivní celková korekce-AR_RED_SUM_COR_ACT_REL: -39.5080566 %
                    Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota-Úhel škrticí klapky: 11.693 °

 

Jestli je škrtící udělaná, tak bych ještě jednou prošel komplet systém sání na netěsnost. Mám pocit, že tohle mohl způsobovat i odlučovač oleje, když byl poškozeny vevnitř. 

  • Autor

Tak to rozoberiem ešte raz skontrolujem či nie je niekde nejaká netesnosť a skúsim pozrieť ešte raz ten odlučovač oleja či nie je náhodou upchatý.

Upraveno od janyfabII

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.