Leden 31, 200718 r nejlepší jsou řeči : jedna bába povídala zatím tady nikdo neřekl nic pořádnýho na obhajobu jednoho či druhého clima v obouch případech zná 2 stavy kompresoru -zapnuto/vypnuto -není stav polozapnuto (aspoň né u octavie) to čidlo na palubce je čidlo slunečního svitu (s ofukem čelního skla nemá nic společného) nechci zvýhodňovat jedno či druhý jen tady vyvracím nesmysli co tu kdo napíše ať to ostatní nešíří dál jako že : tam na tom fóru psali........
Leden 31, 200718 r navíc tahle věta cituji : climatronic skutecne o neco vice "zere" a prej take vice namaha kompresor me prijde naprosto mimo misu. Mas na mysli ze jednotka klimatroniku zere oproti kolecku ? to je jasny, ale ty mA , a o namahani kompresoru vic pri klimatroniku.. kdyz bud on nebo off.. Upraveno Leden 31, 200718 r od rtg61
Leden 31, 200718 r Já měl oboje, nejdříve jsem měl klimatronic, ale byl nějaký rozbytý a vždycky když se vypnul motor a pak zase zapnul tak to strašně moc fučelo, že jsem to musel manuálně stlumit, ale v autě pak byla ta nastavená teplota a bylo to příjemné, že to fouká vzduch té teploty co si zvolíš. Teď mám manual, ale nic moc to točení kolečkem v létě se špatně nastavuje kolečkem, aby tam byla ideální teplota pořád, když zapnu klimu tak je mi zachvilku zima a když vypnu tak zase zachvilku vedro a taky . Jinak určitě bych volil climatronic. To je jako srovnávat Halogeny a Xenony. Argument, že se to muže rozbít je hloupý. To je jako bych si nechtěl koupit rádio protože se muže rozbít Klimatronic je prostě lepší a to je nespochybnitelný fakt!
Leden 31, 200718 r No pokud jsi tam mel nastaveny AUTO a venku bylo vedro a ty jsi chtel zimu, tak se nediv, že to fučelo:) Jinak někdo tady zmiňoval, ze u climatronicu je porad zaplej kompresor...moc tomu nerozumim, ale mel jsem zato, ze kdyz mam rezim ECON tak to jede bez nej...muze mi to nekdo vysvetlit?
Leden 31, 200718 r tak malinko odbocim, ale jen malinko ... Muzete se mi nekdo podivat, ti co maji TDI a manualni A/C, jake cislo mate na jednotce dochlazovani ... please ...
Leden 31, 200718 r No pokud jsi tam mel nastaveny AUTO a venku bylo vedro a ty jsi chtel zimu, tak se nediv, že to fučelo:) Jinak někdo tady zmiňoval, ze u climatronicu je porad zaplej kompresor...moc tomu nerozumim, ale mel jsem zato, ze kdyz mam rezim ECON tak to jede bez nej...muze mi to nekdo vysvetlit? No možná, že jsem to neuměl ovládat Měl jsem to auto jen chvilku.
Leden 31, 200718 r měli by být K vše s klimou L pro 1,6 s elektro. termostatem M bez klimy No comment ... prostě ... perfect Diky Vaso !
Únor 1, 200718 r nejlepší jsou řeči : jedna bába povídalazatím tady nikdo neřekl nic pořádnýho na obhajobu jednoho či druhého clima v obouch případech zná 2 stavy kompresoru -zapnuto/vypnuto -není stav polozapnuto (aspoň né u octavie) to čidlo na palubce je čidlo slunečního svitu (s ofukem čelního skla nemá nic společného) nechci zvýhodňovat jedno či druhý jen tady vyvracím nesmysli co tu kdo napíše ať to ostatní nešíří dál jako že : tam na tom fóru psali........ No, tak se hend nerozciluj priteli! Mne je Tvoje (ale i moje) klimatizace naproto ukradena! Pokud si prectes pozorne a predevsim bez vynervovani muj puvodni prispevek, tak zjistis, ze zacinal uvahou o tom, ze bych climatronikem take nepohrdl (ikdyz jeho ovladani mi pripada mene praktictejsi). Jinak, co se tyka toho cidla, tak se omlouvam, spatne jsem kolegu pochopil. Cidla na teplotu jsou pry primo v ovladaci climatroniku (nad levym a pravym tlacitkem). Nicmene, kdyz jsou tam (tusim jen dve cidla a navic v urovni ovladace climatroniku), pak musi byt samoregulace jiste bezvadna... napr. v pripadne, kdy mate chladneji u hlavy ci u nohou... pripadne, kdyz na vas z jednoho boku soustavne pere slunicko. Ale nic... Zamerne jsem uvedl, ze informaci o spotrebe jsem pouze slysel - tedy, ze necerpam z osobnich technickych, ci jinych zkusenosti! (spis jsem chtel toto tema nadhodit, protoze i me jakakoliv spotreba navic celkem zajima. A navic myslim, ze tohle je forum - tedy i diskuze). Zamerne jsem psal i slova "pry", protoze sam klimatizaci absolutne nerozumim (a abych pravdu rekl, je mi to i celkem jedno). Pamatuji si jen, ze u climatronicu se "PRY" casteji a na delsi dobu zapina nejaky vetrak, nebo co, ktery se prepina tusim do dvou poloh rychlosti (ma celkem vysoky odber proudu). Dale si matne vzpominam na neco o odpojovani pres jakousi elektro - magnetickou spojku a naslednem zatezovanim kompresoru. Pri stisku tlacitka ECON se pry cely system chova zase uplne jinak. Abych se priznal, skutecne tomu nerozumim a jak pisu, je mi to i jedno. Pokud Ty sam vis, ze mezi klimatizacemi neni zadny rozdil ve spotrebe a ze je jedno, jestli se kompresor zapina a vypina a nebo, jestli je stale pusten na nejnizsi vykon a vzduch se jen redi, pak je jen dobre, ze to sem napises, at to vsichni vedi! Ja se opravdu nechtel Tve klimatizace nejak dotknout, ci ji urazit . I manual ma pry nejake mouchy... Ja jsem na tuhle zpravu zareagoval kdysi i proto, ze muj dvoulitr patr k tem ziznivejsim motorum v Octaviich a za kazde usetrene deci jsme zkratka vdecnej! Upraveno Únor 1, 200718 r od MASH
Únor 1, 200718 r mě nejde o to jedno či druhé zvýhodňovat (je mi úplně jedno co má kdo v autě jestli TDi čí A/C či fialovy podsvícení jde mi jen o to aby se nešířili hlouposti čidlo na teplotu je v panelu jen jedno (2 jsou u 2 zónové) je za ním malej ventilátorek kterej se snaží prouděním vzduchu na čidlo teplotu upřesnit (jak říkáš při určitých stavech moc nenadělá) ale odmrazování skla s tím asi nic neudělá jak jsi prve uvedl větrák na sahaře se spíná vždy se sepnutím kompresoru (u troniku i A/C se chová stejně) kompresor se odpojuje přes el.mag. spojku zas u obou stejně kompresor u Octavie zná dva stavy vypnuto/ zapnuto jede na 100% nebo na 0% mé klimy se asi nijak nedotkneš a ani jednou jsem tu nenapsal že bych já něco preferoval, jen se tu snažím informovat o technice zatím jsem si všiml že tu ti co preferují A/C ymíšlí všemožné "závady" aby obhájili A/C
Únor 1, 200718 r Autor no mam dodelavanou automatickou klimu ma tam nejakej podelanej ovladaci panel na pul nefungcni a uz se nedela tak bych tam potreboval vymenit jednotku na klimatronic protoze pokud bych si to jednotku nechal udelat na zakazku stalo by to 50tis a ted tam memam ani topeni a bez toho se jezdit neda
Únor 1, 200718 r Autor jj je top neorigo ale na pohled je to stejny kdys sundam palubku jako origo as na ten panel nedokazal by to tu nekdo predelat ? Jsem z Prahy Upraveno Únor 1, 200718 r od veisen
Únor 1, 200718 r pokud je výměník topení se servomotorky origo tak by to mělo jít přepinovat nebo spíš pokud to je origo (výměník topení) tak jen sežeň kabeláž topení přecvakej konektory a je to bez pinování ta kabeláž by měla jít sehnat celkem lehce
Únor 1, 200718 r Autor trubky sou stejny motorek vnitrniho okruhu je origo doufam ze i ostatni to by pro me jinak nebylo moc prijemny
Únor 1, 200718 r Autor tak to mam smulu nechapu co to tam mam za topeni ale od nej k ty jednotce vedou lanka a pri zmacknuti tlacitka na panelu se ty lanka posouvaj koukam ze mam asi po klime a po topeni takze budu mrznout dal
Únor 1, 200718 r už to tu bylo x krát A/C topení 1000,- climatron topení 1500 kabeláž climatron 1000,- panel climatron 1000,- práce ??? nejhorší bude sehnat někoho kdo bude mít odvahu se do toho pustit
Únor 1, 200718 r nejhorší bude sehnat někoho kdo bude mít odvahu se do toho pustit A ty by jsi neměl odvahu ? Cena ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.