kukumen Vloženo Úterý v 16:47 Sdílet Vloženo Úterý v 16:47 Zdravím všechny, nějak jsem projel ostatní příspěvky, ale neviděl jsem nikde thread, který by jednoduše popsal rozdíly v motorech CJXA, DNUA a DNFE a připojil k tomu názory lidí. Rád bych tu nějak dozjistil vše co by se mi mohlo hodit při nákupu... Aktuálně se dívám po Superbu, 2018+, v L&K ( vyloženě chci Canton, ventilaci sedaček a DCC ), nájezd tak do 80k km, a rozhoduji se právě mezi ( 2015 - 2018 ) CJXA 206kW 350Nm ( 2018 - 2020 ) DNUA 200kW 350Nm ( 2020+ ) DNFE 206kW 400Nm Je možné, že se u něčeho mýlím, tak kdyžtak prosím o opravu... CJXA má MPI ( multi point injection ), nemá GPF a má 6st. DQ250 převodovku. DNUA již nemá MPI, má GPF a má 7st. DQ381 převodovku DNFE také nemá MPI, také má GPF, také má 7st. DQ381 převodovku, ale turbo je nové - místo starého IHI IS38 je tam Continental, plus vstřiky dokáží vytáhnout větší tlak Z názorů lidí na internetu jsem zatím pochytil následující ( kdyžtak mě zase opravte ) DQ381 má horší mapování převodovky než DQ250, ale je úspornější, hlavně na dálnici CJXA má horší odezvu plynu, která by se ale měla dát vyřešit pedal boxem Nicméně DNFE je podstatně dražší kvůli roku výroby atd. a jde to lehce přes budget ( circa 750k Kč ). DNUA by tedy mělo být nejhorším motorem z těchto tří... Momentálně řídím Octavii III 1.6TDI DGTE, takže to bude upgrade jako kráva tak i tak, ale spíš mě zajímá jestli jde pak DNUA upravit na vyšší výkon stejně jednoduše jako DNFE, případně jestli tam mám počítat s nějakými problémy. Každopádně budu rád za každý informovaný názor a zkušenost. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo Úterý v 17:38 Sdílet Vloženo Úterý v 17:38 mam 2016 cjxa s ventilovanymi; bral by som radsej alcantaru. spotreba 10.5 (max 12.4. min 7.9), co je dost, sedmicka by pomohla. najlepsi je samozrejme DNFE 206kW s matrixami a najlacnejsi CJXA 206kW s xenonmi. co som ja pocul, tak najhorsiu odozvu na plyn ma DNUA kvoli GPF. pokial viem, tak tieto su aj s matrixami facelift aj s xenonmi predlift, na to bacha. tu je tiez pomerne zaujimavy kusok https://auto.bazos.cz/inzerat/193296543/skoda-superb-sportline-20-tsi-200kw-dph-4x4-lpg-webasto.php co sa tyka tuningu, tento nemec tu popisuje detailne vsetky tri motory a rozdiely 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo Úterý v 18:27 Sdílet Vloženo Úterý v 18:27 najel jsem s cjxa 100k a teď máme jako druhé auto DNUA. cjxa je takové hrubší, určitě není DNUA v ničem horší, má jen filtr pevných částic a tedy tišší zvuk. obe mi jezdí srovnatelně, byly bez úprav. Spotřeba srovnatelná. Uvažuji ho teď prodat, je to MY 2020, facelift, najeto 94. Výměny oleje po 10tkm. Full výbava krom střešního okna, doma i v kanclu tepla garaz:), bez nehod, zatím není na inzerci. Představa +- sedí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukumen Vloženo Středa v 01:53 Autor Sdílet Vloženo Středa v 01:53 @denial můžu se zeptat na konkrétní důvod proč byste chtěl raději alcantaru? @homy kdyžtak prosím napište do DM, jestli máte nějaké fotky tak klidně rovnou přiložte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo Středa v 06:43 Sdílet Vloženo Středa v 06:43 Pánové, téma jako alcantara tady nepatří. Tady jste v motorové sekci. @denial stejně tak tady nepatří ani tebou zmiňované střešní okno, VC a další systémy, o kterých jsi zde psal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo Středa v 09:15 Sdílet Vloženo Středa v 09:15 rozmysli se, co do budoucna ... chces jít s výkonem nahoru, nebo ne? - obecně nejvíc možností máš s CJXA, ale ta převodovka je prostě minus. ale můžeš s tím dělat nesmysly ... - mám DNUA. nemá klapky, ale to mi vyhovuje. tiché, nenápadné. finančně je tuning náročnější (pokud zachováš GPF a s tím spojené emise) - verze s Conti turbem stačí čipnout a můžeš jít relativně pěkně nahoru. tyhle generace jsou na tohle jednodušší. tohle turbo to dává. taky ty odezvy jsou v základu nejlepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo Středa v 10:51 Sdílet Vloženo Středa v 10:51 DNUA mi přijde jako emisně přiškrcená verze CJXA - a jak se správně píše, CJXA má kombi vstřik. CJXA (to je podobný motor jako RS, neví zda jako RS230), DNFE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo Středa v 11:12 Sdílet Vloženo Středa v 11:12 CJXA je podobny motor ako Golf R, nie Octa RS cisto motoricky je najlepsi DNFE a najhorsi DNUA tuning alebo prevodovka moze celkove poradie zmenit 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo Středa v 11:24 Sdílet Vloženo Středa v 11:24 @denial máš nějaké info, zda se liší "vnitřnosti" ? ne turbo, chladiče, naladění .. ale vnitřní funkční části ... mám na DNUA asi 188 tkm. od 96 tkm jsem ho postupně upravil. funkčně prozatím bez jakéhokoliv problému. soused má CJXA. poladěno, ale méně. taky jezdí bez problémů. šestikvalt je minus, pokud se jezdí více (spotřeba). kolega má DNFE (auto s DNUA rozbil) bez úprav a jede to moc pěkně. taky bez problémů. přijde mi, že je úspornější. to je vidět i u @stanmar na delších cestách. obecně všechno tohle s odpovídající péčí funguje. měnit olej a čekat s využitím dynamiky na olej na alespoň 80stC ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo Středa v 12:58 Sdílet Vloženo Středa v 12:58 (editace) pozri si toto video Editováno: Středa v 12:59, autor: denial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo Středa v 13:05 Sdílet Vloženo Středa v 13:05 mě zajímaly rozdíly mezi vnitřnostmi motoru v původním dotazu. ale stejně díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-marek Vloženo Středa v 21:34 Sdílet Vloženo Středa v 21:34 Koukni na toto video ohledně DNFE https://www.youtube.com/watch?v=uBoIJUM4QIc Chceš ten motor ještě čipovat? Nikde se tady nepíše že někdy kolem 2021 jsou motorové jednotky zamčené. Pokud vím tak čip už nejde. Pokud to není pravda tak mě vyveďte z omylu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo Čtvrtek v 05:33 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 05:33 (editace) před 18 hodinami, denial napsal: CJXA je podobny motor ako Golf R, nie Octa RS Literally: Ale je zvláštní, že se tam nijak člověk nedozví, že (asi) jen RS předFL měla kombi vstřiky. Editováno: Čtvrtek v 05:35, autor: bouchy01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.