Přejít na obsah

Únik chladící kapaliny


PájaSP

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám čerstvě RS 245 r.v 2017 motor DLBA a dnes mě čekalo nepříjemné překvapení, dole na krytu motoru jsou kapky chladící kapaliny, čili předpokládám že je vodní pumpa KO, podle toho, že má najeto 114 000 a vše původní (to jsem byl původně rád, protože není bouraná, má původní hodnoty laku, světla, atd.... teď to vypadá, že je spíše před velkým servisem a zatím jsem nechal udělat jen základní věci jako olej, filtry, svíčky a olej v diferenciálu, rozvody zatím ne). Jen se chci zeptat, u tohoto motoru jsou rozvody řetězem, čili vodní pumpa je mimo a je to nějaký problém jí vyměnit? Sám to dělat nebudu, to je jasné, ale řešil to někdo u tohoto motoru, případně jaká byla cena?

Našel jsem témata s vodní pumpou pro jiné motory, ale ne benzínové RS. Původní radost z auta vystřídalo tak trochu zklamání, je to prostě staré a vypadá to, že bude potřebovat více péče, než jsem původně myslel :(.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

retaze su tam tusim tri, na olejove cerpadlo, vacku a vyvazovaci hriadel. stav napinaku sa da skontrolovat cez take okienko.

 

vodna pumpa je hnana remenom a taki experti, co nemaju specialne naradie, tusim T10355A, ho nemenia, lebo vraj netreba - to by som si postrazil

 

hned by som skontroloval aj vyrovnavaciu nadobku na chladiacu kvapalinu, ci tam nemas G13 MIT SILIKAT a ten vyhodit a naliat G12evo

 

btw netesnost moze byt aj na obale termostatu, podla stavu vymenit rovno s vodnou pumpou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ vím, okénko, které se vylomí a pak se musí dát nové, to chci nechat alespoň zkontrolovat, v servisu (neautorizovaném) mi říkali, že podle zvuku OK. Tři řetězy, tak to je mazec.... ve Škodovce mi řekli, že je to za 35 000 Kč, což mi přišlo jako ranec, ale už asi tuším proč tolik. Věčný řetěz :( .

G12evo ... Ok, píšu si, stejně se bude muset vyměnit. Netěsnost.... no to musí udělat servis, že je na to potřeba speciální udělátko, z toho nemám radost, na to se musím zeptat.

Když koukám na AutoKelly - Termostat s těsněním VERNET - 1 705 Kč, Vodní pumpa INA - 9 716 Kč + práce. Nebo se nemění celá vodní pumpa? Za tyhle peníze je s těsněním, s vodním čerpadlem, s modulem termořízení, s řemenicí. To snad není třeba, nebo ano?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...