PájaSP Vloženo 29. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2024 Ahoj, mám čerstvě RS 245 r.v 2017 motor DLBA a dnes mě čekalo nepříjemné překvapení, dole na krytu motoru jsou kapky chladící kapaliny, čili předpokládám že je vodní pumpa KO, podle toho, že má najeto 114 000 a vše původní (to jsem byl původně rád, protože není bouraná, má původní hodnoty laku, světla, atd.... teď to vypadá, že je spíše před velkým servisem a zatím jsem nechal udělat jen základní věci jako olej, filtry, svíčky a olej v diferenciálu, rozvody zatím ne). Jen se chci zeptat, u tohoto motoru jsou rozvody řetězem, čili vodní pumpa je mimo a je to nějaký problém jí vyměnit? Sám to dělat nebudu, to je jasné, ale řešil to někdo u tohoto motoru, případně jaká byla cena? Našel jsem témata s vodní pumpou pro jiné motory, ale ne benzínové RS. Původní radost z auta vystřídalo tak trochu zklamání, je to prostě staré a vypadá to, že bude potřebovat více péče, než jsem původně myslel . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 29. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2024 retaze su tam tusim tri, na olejove cerpadlo, vacku a vyvazovaci hriadel. stav napinaku sa da skontrolovat cez take okienko. vodna pumpa je hnana remenom a taki experti, co nemaju specialne naradie, tusim T10355A, ho nemenia, lebo vraj netreba - to by som si postrazil hned by som skontroloval aj vyrovnavaciu nadobku na chladiacu kvapalinu, ci tam nemas G13 MIT SILIKAT a ten vyhodit a naliat G12evo btw netesnost moze byt aj na obale termostatu, podla stavu vymenit rovno s vodnou pumpou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PájaSP Vloženo 29. Prosinec 2024 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2024 JJ vím, okénko, které se vylomí a pak se musí dát nové, to chci nechat alespoň zkontrolovat, v servisu (neautorizovaném) mi říkali, že podle zvuku OK. Tři řetězy, tak to je mazec.... ve Škodovce mi řekli, že je to za 35 000 Kč, což mi přišlo jako ranec, ale už asi tuším proč tolik. Věčný řetěz . G12evo ... Ok, píšu si, stejně se bude muset vyměnit. Netěsnost.... no to musí udělat servis, že je na to potřeba speciální udělátko, z toho nemám radost, na to se musím zeptat. Když koukám na AutoKelly - Termostat s těsněním VERNET - 1 705 Kč, Vodní pumpa INA - 9 716 Kč + práce. Nebo se nemění celá vodní pumpa? Za tyhle peníze je s těsněním, s vodním čerpadlem, s modulem termořízení, s řemenicí. To snad není třeba, nebo ano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 29. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2024 ak to bude u teba vyzerat takto nejako, tak treba menit cely "modul termorizeni" uz som pocul aj o pripade, ze niekomu v zaruke vymenili len pumpu a po zaruke zacal tiect "modul" 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PájaSP Vloženo 29. Prosinec 2024 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2024 Sakryš... tak to je raketa. Svěřím to servisu a připravím se tak na 15 000 Kč . Děkuji za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.