Přejít na obsah

Klesání teploty chladící kapaliny


kapicka

Doporučené příspěvky

Ahoj, jdu si sem pro radu jelikož jsem vyčerpala snad všechny možnosti…

 

Škoda octavia 3 rv 2014, 1.2tsi 77kw

 

Po výměně rozvodů a vodni pumpy, při jízdě z kopce klesá teplota chladící kapaliny, vodní pumpa ve které se nachází termostat již vyměněna (3x, takže není šance že by byla vadná)… auto se ohřeje během chvilky, jak při cestě do kopce nebo po rovině, jakmile ale nastane kopec dolu, po chvíli začne teplota klesat… klidně až na 55-60 stupňů.. Mechanik je již taky bezradný.. Děje se to i při delší trase..

Editováno: , autor: kapicka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před klesáním zkus vypnout topení, jestli to bude stejné. No tohle pořád vypadá na vadný termostat, který nezavírá. Podle fotek dílu mi nepřipadá, že by pumpa a termostat byl jeden blok. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03f121111a-termostat-kompletni-1-2tsi-mahle-41166.html

Zavzdušněný okruh se asi projevuje jinak.

 

Téma o podobném chování: https://forum.skodahome.cz/topic/149259-termostat-12-tsi/

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bouchy01 Pozor, motor 1.2 TSI v OIII je z jiné konstrukční řady, než ty díly motorů a téma, na které vedou tvé odkazy. Termostat (respektive dva termosty - pro velký a malý chladící okruh) je tam ve skříni termoregulátoru a čerpadla chladící kapaliny.

 

2 - Termoregulátor chladicí kapaliny
❑ pro velký okruh chladicí kapaliny
❑ začátek otevírání do 07.2016 cca 105 °C
❑ začátek otevírání od 07.2016 cca 97 °C
❑ rozdílná provedení ⇒ Elektronický katalog originálních dílů „ETKA“

 

15 - Termoregulátor chladicí kapaliny
❑ pro malý okruh chladicí kapaliny
❑ začátek otevírání cca 87 °C

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oběma děkuji.. Topení mám zapnute vždy pouze na 1. stupeň a jen na okno, zítra tedy zkusím před klesáním úplně vypnout a budu sledovat jak se to bude chovat, to ale bohužel stále neřeší problém… něco tam je prostě špatně.

 

mechanik tvrdí, že termostaty jsou 2 a jsou pouze v pumpě, ta je meněná už po 3. (1. inna vada z výroby, reklamováno, 2. inna a opět stejný problém, tak jsme mysleli že opět chybný kus a 3. je teď jiná, nevím výrobce)

 

a dotaz pro @Pawouk - moc nechápu co tím myslíte, jsem v tomhle fakt laik

jakože velký okruh začne ohřívat až po 105 stupních? 

 

přepošlu mechanikovi, ať se stará, já už na to nemám nervy 🥲🤣

zatím moc děkuji 🙏🏼 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...