libero Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 ak chceš vymeniť reťaz,tak musíš zhodiť reťaz pohonu olej.čerpadlo..a to jednoduchým spôsobom,vyšrobuješ 6-kou imbusom ten plastový napinák,kolečko len stiahneš z kľuky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 tmelu je bohate ešte ti ostane , šrouby nemusíš meniť no z čerpadla zhodíš napínák a dole retaz ako píše kolega Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 To som nevedel ako to tam je,nemal som také foto kde by bolo vidiet čo je pod krytom toho čerpadla.Dík. Ešte pozriem výmenu toho spodného kolečka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 (editace) ak to máš zaaretované - vačky aj kľuku tak môžeš v kľude laborovať, , napínák máš zaistený , starý si zaistíš , zhodíš ho , prhodíš nový , prehodíš lišty , koliečko , prehodíš reťaz , vytiahneš zaistenie napínáku ... ja osobne vzdy odpojím vstreky a bez sviečok to pretočím štartérom nech nabehne tlak oleja a natlačí napínák a nebeží to prvý moment nasucho ... + klúč na remenicu , tuším 19/22 orech viachranný - nie som istý lebo ho mám bez označenia Editováno: 4. Únor 2013, autor: surky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 To viko rozvodov ma dva aretovacie kolíky.Pokiaľ by som nedával dole vaňu iba vymontoval príslušné skrutky bude sa dat viko odlepiť bez problémov keď ho drží vaňa dole? či je na to dáka finta keď to zo začiatku držia kolíky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 aj na HTP aj na TSi stačí povoliť tie šrouby vane ktoré držia viko - je to pekne vidno kam to zasahuje a ktoré treba sundať , dávať dole celú vaňu ak netečie je zbytočná robota naviac ... odšroubuješ a pozreš miesto kde sa dá rozumne zapáčiť a je to dole ... naozaj na tom nič nie je , možno to vyzerá zložito ale všetko sa dá pochopiť ... Horší je rozvod na 1,8TSi ale aj ten sa dá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 (editace) ma napadlo,že či to netreba nad tou vaňou žiletku prerezať a tak. Hľadám ešte ako tam drži to kolečko na kľukovke... Editováno: 4. Únor 2013, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 netreba to ide dole vcelku lahko nedrží , to je len nasunuté , keď dáš dole remenicu , viko , napínák čerpadlovej retaze tak pojdu dole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 http://img5.rajce.idnes.cz/d0503/4/4038/4038367_d16e4b930589f1e28c2de3ed8cac56a6/images/P9060135.JPG?ver=0 aha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 (editace) Ooo díky moc ,takýto live obrázok toho šponováku som potreboval. Teraz mi je to jasne,že sa to len zvleče,keď sa zhodí ten olejový napinak. Lebo z tých náčtov v dp mi to nebolo jasné ako tam tie kolečka vlastne držia. A hlavne ma miatla veta: 18 -Pouzdro - tmelit silikonovým tìsnicím prostøedkem -AMV 174003- -namontovat až po nasazení víka rozvodových kol, jinak hrozi poškození tìsnicího kroužku O montáž => Obr. 3 v 13-2 strana 5 Hoci sa to netýka priamo výmeny rozvodov tak chceli povedať že to púzdro na ktorom držia klečká sa montuje až keď sa to zadekluje čo znie ako blbosť.Lebo načom by inak tie kolečká držali, Editováno: 4. Únor 2013, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 (editace) to púzdro je pred koliečkami a cez remenicu to drží pohromade - prvé narazíš gufero a potom dáš toto púzdro inak roztrhneš brit na gufere ... dnu ho potri tým bielym tmelom aby to popri skrutke netieklo + tam je gumený o kružok ... už si teda nie som všetkým istý ale takto nejak to bolo a neboli tam záludnosti , teraz je to každú chvílu TSičko tak celkom ani neviem ako HTP bolo , a hlavne ja nie som automechanik , ja len fušujem do remesla a sem tam niečo poskladám ... Editováno: 4. Únor 2013, autor: surky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Aha tak už to dáva zmysel. To gufero si môžem naklenúť aj keď budem mať kryt rozvodov ešte dole,aby sa to lepšie robilo - si myslím . Takže keď to púzdro potrem dnuka tmelom a dostane sa to aj na závit nebude to vadiť teda, - povolim to potom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 jj môžeš vonku , nie ten tmel určite ničomu nevadí , patrí tam síce ten riedky AMV 188 niečo ale väčšina to skladá bez toho a jazdí to a netečie , ja dám biely a pokoj , povoliť to problém nie je určite , ten tmel je slabší ako najslabšie lepidlo na závity a na nejaké istenie nie je konštruovaný ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 ja vam len skočím do reč..ak sa vymení ten gumený krúžok a dotiahne sa šrób na predpísaný moment,tak nič nepotečie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 (editace) No veru píšu vymeniť aj to púzdro,aj okrúžok ešte. http://skoda.worksho...dex.php?id=2748 . Nieje mi celkom jasné ako to tam ide. Najprv akože viko rozvodov s guferom, potom do otvoru kde ide remenica vopcham o-krúžok (asi by sa mal potret olejom ???), potom púzdro (zvnutra potret tmelom), nakoniec remenicu a predpisanym momentom dotiahnut. .Kdesi mam aj tu Elsu a Etku sice z roku 09,len to musím nainštalovať ,mohli by tam byť lepšie foto. Toto je z DP,kde sa spomina ten tmel. Editováno: 4. Únor 2013, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 zložíš rozvod , dáš veko rozvodu z narazenym guferom , osadíš to puzdro z osadeným krúžkom dnu - novým , ja to kolo pritrem tmelom ale netečie to ani keď tam polovica nechá roztrhnutý krúžok , dám remenicu a dotiahnem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 vyskladáš si to takto,ako je na príloha.. šrób,remenica,púzdro a krúžok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 zložíš rozvod , dáš veko rozvodu z narazenym guferom , osadíš to puzdro z osadeným krúžkom dnu - novým , ja to kolo pritrem tmelom ale netečie to ani keď tam polovica nechá roztrhnutý krúžok , dám remenicu a dotiahnem ... Ahaá tak už rozumiem tomu obrázku. Som myslel,že to vnútri je červík z toho tmelu a ono to je okruzok potrety tmelom. Take tesnenie medzi púzdrom a šróbom remenice aby to nechcalo cez tu remenicu. No ďakujem pekne,hádam sme kompletne vyčerpali problematiku. Obdivujem ťa za tvoju trpezlivosť a ešte raz velké díky,nechcel som aby ma dačo neprijemne prekvapilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 vyskladáš si to takto,ako je na príloha.. šrób,remenica,púzdro a krúžok Ano len ten krúžok som nechápal.Mal sa podľa toho obrázku nalepiť - kúsok od kraja - do púzdra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 ten zasadíš do toho púzdra až nadoraz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Myslíš takto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 ešte raz , je to ako píše kolega , ten krúžok nech dáš dnu ako koľvek tak po nasadení na osadenie kľukovky dosadne nadoraz a tesní , ten tmel je tam len pre zicher , proste ten koniec potri tmelom , daj krúžok , osad , remenicu a fertig Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 vykašli sa na tento obrázok..ked to budeš držať v ruke naživo,tak uvidíš ako to máš dať,nič zložité v tom nehľadaj...a za dalšie pri rozoberaní to uvidíš ako to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttre10 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 1,2 40kw zatial mam 250 000 km ale uz mu dochadzu sily.. mensi vykon, nepravidelny chod, prepaleny katalyzator... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.