hubo44 Vloženo 25. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2011 No ale nedal si si povadať. Aspoň konečne to maš potvrdene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2011 super..takže si dal na radu a nechal si si to pozrieť...tak už len vymeniť opravárenskú sadu a ideš ďalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 ... zial kontroloval otvor pre snimac v prevodovke ten na otacky som nejako az tam nenahmatal. sorry a diky No jasne, ja si mozem hlavu lámať prečo ti nesignalizuje odpojený snímač. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2011 Takto vyťahanu reťaz malokedy vidieť. Vodiace lišty sa už dotykali o seba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rammsess Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 (editace) Ahoj, rozhodl jsem se, že Vám taky napíšu moji zkušenost s motorem typu AZQ (HTP 1,2 47 kW) rok 2004. U auta jsem měnil komplet rozvody asi kolem 230 000 km. Stále mi bylo kladeno, že řetez vydrží na celou délku životnosti auta (motoru), a že není třeba ho vyměňovat. Ale zjistil jsem, že tomu není tak. Při nastartování mi to v autě, když byl motor studený chrastilo a při ohřátí to bylo OK. Po různém dotazování a různých odpovědích jsem nakonec oželel 6000kč a rozvody si nechal vyměnit ve autorizovaném Škoda servisu. Chrastění přestalo a najel jsem daší 10tky tisíc km. Taky jsem si tam nechal dát při výměně delší napínací kladky než byly původní, kvůli možnému přeskočení řetězu. Jinak olej měním každž rok nebo i 2x do roka po 12-15k km - plná syntetika 5W-40 splňující WV normy 505.xx (teď nevím jak se přesně jmenují). Aktuálně se šplhám na 290.000 km a to nemám diesel Motor si pěkně potichu švitoří a já jsem max. spojený řidič. Editováno: 30. leden 2012, autor: Rammsess Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Pokiaľ mám modelový rok 2004 (aspoň podla VIN dekódera), inak auto kupované v 5/2004, tak mám šancu, že je motor už vybavený dlhšími lyžinami alebo ...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Myslim že nie ale možem sa myliť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 ak ma pamäť neklame,tak až od MR 2005... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Sákriš Mohli sme ešte rok počkať s kúpou auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Takto vyťahanu reťaz malokedy vidieť. Vodiace lišty sa už dotykali o seba. Fiiha a kelo to km mal natoceny motor ak smiem vediet? Pripadne rok vyroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobik38 Vloženo 1. Březen 2012 Sdílet Vloženo 1. Březen 2012 Nieco som o tom nasiel tu: Ak mas fabku z roku 2004, bude mat pravdepodobne kratke listy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bidlo Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 Zdarec borci, není tomu dlouho co se mi stal problém na mojem autě s motorem HTP 47kw a tak jsem začal brouzdat po tomto fóru a hledal přízpěvky na téma rozvody, docela jsem se zděsil co vše se může stát u motoru HTP 47kw. V podstatě jsem narazil na to, že se stává čas od času přeskakování řetězu na motoru, který má podle výrobce životnost 350000 km a rozvody jsou doživotní, délce životnoisti motoru (tudíž by se neměli rozvody měnit), avšak podle hojnosti příspěvků a debat na toto téma to asi úplně pravda nebude. Chci se jen podělit o vlastní zkušenost, kdy motor r.v. 2005 HTP 47kw BME s dlouhýma lištama na rozvodu, může přeskočit tak, že způsobí potkana (tzv. potkání se ventilů). Když jsem to konzultoval s odborníky mechaniky, daleko pro slova motor na h....o atp. daleko nešly a navíc se do opravy nikomu nechtělo. Servis jsem si dělal sám a musím říct je to boží. V úplně první řadě, jsem si obstaral dílenskou příručku na daný typ motoru, vyrobil aretační přípravky 3 ks cena cca 300,- kč, stahovák na ventily cca 120,- kč. Oprava hlavy (taky sám) výměna sacích ventilů, podbroušení všech sedel, nové gufera ventilů, hydroštely na sací straně, nové šrouby na hlavu, těsnění hlava i výfuk + nová sada rozvodu, nový řetěz na čerpadlo oleje, nový šroub kliky i gufero na bloku, silikony na vanu i blok, těsnění výfuk dole + tuk na spoje výfuku, chladící kapalina + olej shell helix. Cena cca 7000,- kč. Na závěr, nejsem automechanik, ale nepustil bych se do toho kdyby se mechoši na mě ne......srali, ale na jednu stránku jsem o něco chytřejší, tak že jim vlatně děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 A bude s teba mechanik HTP. Ono to vobec nie je zložite len nikomu sa do toho nechce. Už mam taku prax že sobotu rano vyhodim motor prekružkujem, repas hlavy a nedelu večer už vrči. Repas hlavy trva chvilku ked je kvalitna freza na sedla (REWAY) a voditka ventilov si nemenil ked si menil ventill? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 Takže BME přeskočilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 Zdarec borci, není tomu dlouho co se mi stal problém na mojem autě s motorem HTP 47kw a tak jsem začal brouzdat po tomto fóru a hledal přízpěvky na téma rozvody, docela jsem se zděsil co vše se může stát u motoru HTP 47kw. V podstatě jsem narazil na to, že se stává čas od času přeskakování řetězu na motoru, který má podle výrobce životnost 350000 km a rozvody jsou doživotní, délce životnoisti motoru (tudíž by se neměli rozvody měnit), avšak podle hojnosti příspěvků a debat na toto téma to asi úplně pravda nebude. Chci se jen podělit o vlastní zkušenost, kdy motor r.v. 2005 HTP 47kw BME s dlouhýma lištama na rozvodu, může přeskočit tak, že způsobí potkana (tzv. potkání se ventilů). Když jsem to konzultoval s odborníky mechaniky, daleko pro slova motor na h....o atp. daleko nešly a navíc se do opravy nikomu nechtělo. Servis jsem si dělal sám a musím říct je to boží. V úplně první řadě, jsem si obstaral dílenskou příručku na daný typ motoru, vyrobil aretační přípravky 3 ks cena cca 300,- kč, stahovák na ventily cca 120,- kč. Oprava hlavy (taky sám) výměna sacích ventilů, podbroušení všech sedel, nové gufera ventilů, hydroštely na sací straně, nové šrouby na hlavu, těsnění hlava i výfuk + nová sada rozvodu, nový řetěz na čerpadlo oleje, nový šroub kliky i gufero na bloku, silikony na vanu i blok, těsnění výfuk dole + tuk na spoje výfuku, chladící kapalina + olej shell helix. Cena cca 7000,- kč. Na závěr, nejsem automechanik, ale nepustil bych se do toho kdyby se mechoši na mě ne......srali, ale na jednu stránku jsem o něco chytřejší, tak že jim vlatně děkuji. Nemožeš tu hodiť ten nakres tych pripravkov na aret a na stahovanie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 tu maš ak ti to pomože ale na 47KW je to dosť prace vyrobiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 Ooo dikes . Pre tu moju 47kw potrebujem ten vlavo hore a 2x ten vˇstrede dole? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 tak tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bidlo Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 A bude s teba mechanik HTP. Ono to vobec nie je zložite len nikomu sa do toho nechce. Už mam taku prax že sobotu rano vyhodim motor prekružkujem, repas hlavy a nedelu večer už vrči. Repas hlavy trva chvilku ked je kvalitna freza na sedla (REWAY) a voditka ventilov si nemenil ked si menil ventill? Vodítka jsem neměnil, nějaká vůle na výfukových byla (což je běžný jev na počet ujetých km 137000), na sací straně to bylo v normě. To vše jsem zjistil na základě přeskočení rozvodu, kdyby se tak nestalo, jezdím na tom samém do dnes a nevím o žádné vůli. Navíc měnit vodítka to už vyžaduje odbornou práci, dokonalé přípravky. Musím přiznat, že jsem o tom uvažoval, ale zkušeně jsem si to zdůvodnil, abych se tomu vyhnul. Pro ty co si budou aretační přípravek pro kliku vyrábět, tak já si lehce lízl o nějakou setinku méně z průměru 20mm na cca 19,7mm z důvodu oxidace bloku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 zdravim. resil sem zavadu na motoru v tematu nechce chytnout. mechanik zjistil ze byl rozvod skocenej o 2zuby ale co nedokaze vysvetlit ze uz rozvod byl menenej puvodnim majitelem(novej napinak i vodici lista) a tedka to skocilo znovu. nevite nekdo proc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Jaký používáš motor.olej a v jakých intervalech ho měníš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 (editace) hups to sem zapomel doplnit htp 47kw rok vyroby 04/2003 najeto 83000km olej 10w40 najeto na nem 11000km menim po 15000km az do ted v poho Editováno: 4. Březen 2012, autor: Wranic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Tiež dík za realizačné foto a info. Keď sme už pri tom.Opýtam sa ako laik,chcel by som vymenit-pripadne si dať v dakej dohladnej dobe- tu lyzinu sponovania retaze za dlhsiu. Este som to nepozeral čo to obnáša, dá sa to urobiť na aute,bez vyberania motora? čo treba, dať dole remeň,vypustit olej,odmontovať kryt rozvodov .Tesnenie keď sa to skladá sa dáva silikón /myslim daky červený/,prípadne aký škoda originál sporebný material k tomu treba.Momentovy klúč som si už kúpil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 No ja by som tu lištu tak menil aby nebolo treba ubolniť koliečka na vačke.Dať dole šponovak reťaze olejovej pump dole kolečko olejovej p, potom dole male kolečko rozvodu a vymeniť tu lištu. No a jasne že mať tam arety. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.