Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj. Prave jsem si privezl novy S4 L&K 2.0 TSI 195kW na R19. Predepsane tlaky pneu jsou vpredu i vzadu 2.9. To mi prijde hodne vysoko a predpokladal bych ze je to kvuli ekologii a spotrebe. Na jaky tlak prosim hustite Vy? Diky za odpovedi.

Stejná motorizace a foukám na 2,8 

Asi v tomto nejsem správný Čech, ale přiznám si, že nejsem odborník na všechno, a navzdory všem hospodským radám se zkrátka řídím tím, co mi doporučuje výrobce.

2,9 je dost to v lete bude aj cez 3,0. Nederie vam to stred pneu pri takych tlakoch? Ja som fukal na 2,5 a stred pneu total zjazdeny a prva otazka v servise ci neprefukujem pneu. 2,5 mam podla Skodovky predpisane a daval som 2,8 do Chorvatska plne nalozeny a uz to bolo tvrde ako svina. Mam sice Sup III no ale ajtak. Mozno by som napisal vyrobcovi danej pneu resp. nejakemu zastupeniu v CR ci su take tlaky v poriadku. Mozno neodpisu ale za mail nedas nic.

Ahoj, ja mam S4 L&K 2.0 TSI 150kW na R19 a mam predepsanych 2,5 vpredu i vzadu.

 

IMG_8786.jpg

Upraveno od SkodaRapid

Aha, mám S4 L&K TSI 4x4 liftback a tlaky mám minimálně 2,8, ale až 3,4. To je zvláštní. Při nižším tlaku auto "nadává" a nutí mě dofoukat.image.thumb.jpeg.c4dd3a92a88f05e97af1a77d648f8163.jpeg

Dám to tam normálně a je to vzhůru nohama. Dám to tam vzhůru nohama a je to zas vzhůru nohama.

Upraveno od mito7

  • 2 týdny později...

To su krali toto :D Dozadu 3,4 :D S tym chces ist na dovolenku, by ma drblo na rozbitej madarskej dialnici na tych dierach... :D 

Co im uz uplne drbe. By som sa spytal vazne v Skodovke ci ti preplatia nerovnomerne zjazdene pneu kvoli takym tlakom. Aj 2,8 je vela a nie 3,4.

2,3 na nase cesty max. 

To je tak pro jízdu jen s řidičem - chtěl bych při takovém tlaku vidět ta kola při plném zatížení. 3,4 je na druhou stranu trochu extrém - to se mi taky nezdá.

 

Ja jazdím sám, resp. žena má 47 kíl a dieťa je v sedačke :D ešte 2.6 pochopím ale viac nie

foukejte to, co je na víčku. výrobce to nějak vymyslel a tak to má být. zbytečně řešíte ... 

 

  • Autor

Asi mate Pravdu a ja sam jsem to vzdycky tak delal. Tohle mi jenom prislo docela neobvykle a tak me zajimal nazor ostatnich.

Zdravím z Polska!
Čekám na dodání mého vozu Superb 4 Sportline 204KM TSI za 1 měsíc s 19" koly.

Je zajímavé, že méně vybavená verze Selection bez dalších doplňků s 265KM TSI a 19" koly vyžaduje tlak 2,9 baru a v konfigurátoru si můžete objednat L&K 19" 204KM TSI se všemi dalšími doplňky, což váš vůz ztíží a bude vyžadovat tlak 2,5 baru.

2,9 baru pro 265 TSI se podle mého názoru vztahovalo k homologačnímu testu WLTP a nemá smysl s ním jezdit denně.

  • Autor

Ja mam 2.0 TSI L&K 195 kW R19 a predepsane tlaky jsou 2.9. Kde jste videl tech 2,5 prosim?

@JackP Díky za tabulku 👍

 

Z tabulky je patrné, že pouze silnější motory (195kW - takže větší zatížení) a/nebo s podvozkem 4x4 (větší hmotnost) mají větší tlaky, jinak 2,5. Nehledal bych v tom nic dalšího a jak psal @hamoun foukal bych podle předepsaných hodnot.

@Skoda Rapid

 

Souhlasím, že 4x4 je trochu těžší, ale i tak má 4x4 TSI menší hmotnost než plně vybavený 110kW TDI L&K, takže tlak v pneumatikách 2,9 mi nedává smysl pro každodenní používání, zvláště pokud někdo řídí auto většinu času sám.

Ten 195kW TSI zadok na 3,4 je ulet.

To bude skakat nonstop :D

Kazdu sezonu nove zadne gumy. 

 

Tak zlé to nebude. Ale zase by se lidi konečně naučili dávat lepší pneu dozadu.

V 30. 4. 2025 na 10:09, SkodaRapid napsal:

@JackP Díky za tabulku 👍

 

Z tabulky je patrné, že pouze silnější motory (195kW - takže větší zatížení) a/nebo s podvozkem 4x4 (větší hmotnost) mají větší tlaky, jinak 2,5. Nehledal bych v tom nic dalšího a jak psal @hamoun foukal bych podle předepsaných hodnot.

Zvláštní je, že TDI 4x4 je těžší než TSI 4x4 a tlaky má menší?

Nesúvisí to s tým, že 2.0TSI 195kW má výrazne kratšie zrýchlenie z 0 na 100 a má vyššiu konštrukčnú rýchlosť?

Upraveno od gambaboi

Nechci vám do toho kecat, hádáte se tady o desetinách baru a kdo z vás má kalibrovaný nebo alespoň zkontrolovaný tlakoměr? 😉

  • Autor

Ta moje puvodni otazka byla spojena s tim, ze jsem od nekoho slysel, ze tohle automobilky delaji kvuli emisim. Naprosto souhlasim s nazorem ridit se tim co doporucuje vyrobce a verte mi, ze do ted jsem to striktne delal. Tyhle tlaky mi ale nedavaji nejak smysl a tak se ptam tady. Ono se s tim asi jezdit da, ale nevim zda je to fakt idealni. I v nejakych recenzich jsem videl, ze tohle vzbuzovalo docela udiv.

Jasne, ze to TSI ma vyssie aby malo nizsiu spotrebu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.