bobesh Posted April 12 Share Posted April 12 Ahoj. Prave jsem si privezl novy S4 L&K 2.0 TSI 195kW na R19. Predepsane tlaky pneu jsou vpredu i vzadu 2.9. To mi prijde hodne vysoko a predpokladal bych ze je to kvuli ekologii a spotrebe. Na jaky tlak prosim hustite Vy? Diky za odpovedi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapitan9 Posted April 12 Share Posted April 12 Stejná motorizace a foukám na 2,8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjus Posted April 14 Share Posted April 14 Asi v tomto nejsem správný Čech, ale přiznám si, že nejsem odborník na všechno, a navzdory všem hospodským radám se zkrátka řídím tím, co mi doporučuje výrobce. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigbore Posted April 14 Share Posted April 14 2,9 je dost to v lete bude aj cez 3,0. Nederie vam to stred pneu pri takych tlakoch? Ja som fukal na 2,5 a stred pneu total zjazdeny a prva otazka v servise ci neprefukujem pneu. 2,5 mam podla Skodovky predpisane a daval som 2,8 do Chorvatska plne nalozeny a uz to bolo tvrde ako svina. Mam sice Sup III no ale ajtak. Mozno by som napisal vyrobcovi danej pneu resp. nejakemu zastupeniu v CR ci su take tlaky v poriadku. Mozno neodpisu ale za mail nedas nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkodaRapid Posted April 14 Share Posted April 14 (edited) Ahoj, ja mam S4 L&K 2.0 TSI 150kW na R19 a mam predepsanych 2,5 vpredu i vzadu. Edited April 14 by SkodaRapid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito7 Posted April 15 Share Posted April 15 (edited) Aha, mám S4 L&K TSI 4x4 liftback a tlaky mám minimálně 2,8, ale až 3,4. To je zvláštní. Při nižším tlaku auto "nadává" a nutí mě dofoukat. Dám to tam normálně a je to vzhůru nohama. Dám to tam vzhůru nohama a je to zas vzhůru nohama. Edited April 15 by mito7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...