Přejít na obsah

Zvyšování výkonu u TDI


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tak co se mne týče, na klidnou rodinnou jízdu mám Passata.

S fabií jezdím do práce 70km tam a 70 zpět, z toho 80% dálnice v DE, takže se rád svezu. To, že nejezdím za 4l na 100 mne netrápí, je to dar za pocit z jízdy.

Průměrnou reálnou spotřebu mám 6,5 a nestydím se za ní..

Jo a pod 2tis ot se motor podívá možná tak ve městě a nebo když občas řídí žena (která jen tak mimochodem jezdí s fabčou raději než s passatem protože se nebojí s tím výkonem předjíždět ;-) )

Toliko za mne, ale jasně, že je to vše individuální a každý má pocit radosti z něčeho jiného..

Roman..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

chtěl bych se zeptat - ted me ceka repas turba-zacalo byt slyset, tak to nechci pokouset..no a nejspis když uz bude "novy" tak jsem dost nalomenej ze bych skocil do FMIC kitu od HPP(http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit-s-nahradou-egr.32325).. ale zajima me, jestli ma smysl zaslepovat EGR(mam motor ASZ a uz jsem to koupil s nejakym chipem, na který jsem si zvykl, tak to nechci davat pryc)-mají tam totiž kit pro zaslepeni EGR a pak bez..navic nechci pak resit to, ze budu muset nekoho speciálního hledat aby mi smazal pripadnou kontrolku atd.
Auto ma ted najeto necelých 240tkm a jezdim s tim da se rict normalne, ale cca 40tkm za rok, takze spis nez vykon resim zivotnost(proto i ten FMIC, abych turbo nemusel delat za 2 roky znova)..takze vzit se zaslepenim nebo bez?

Editováno: , autor: Q-Ball
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud budeš dělat jiný turbo ve smyslu většího, bude potřeba upravit mapu tudíž bych ho vyřadil, resp. nechal ho tam a jen softem nechal dát pryč, pokud bdeš dávat stejný turbo a nepůjdeš na úpravu mapy tak bych ho nechal, protože jak ho zaslepíš tak ti bude svítit kontrolka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jakej mas modelovej rok podle toho pozname jestli kontrolka bude svitit
pokud odstranis egr tak prijdes o chcipaci klapku a motor bude zhasinat s vetsim zaklepanim taky bez egr se auto dele ohriva
zase to ma vyhodu nebude se ti zasirat sani od sazi je to na tobe ma to svy pro a proti
osobne egr odstraneny nemam jen je softwarove vyrazeny z funkce aby mi zustala chcipaci klapka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam RS 11/2004 motor ASZ...turbo chci vrátit puvodni zpatky...no a chtěl bych nechat i ten chip co tam je-jsem na to uz zvyklej:)
Ted se spis přikláním k tomu ten EGR nechat a když to bude rozdelany tak vyčistit sani a po nejaky době znova...
Jen teda doufam, ze tahle sada tam pujde plug´n´play, aby na me kamarad co to bude delat nebyl pak nastvanej:)http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit.32324
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle kit by tam měl jít bez větších úprav, akorát je tam hodně spojů, takže se to bude muset dělat pečlivě, aby neutikal tlak. Potom bych ale stejně jel na doladění na brzdu. Přece jen je to větší prostor, který musí turbo natlacit, tak aby se zbytečně nenamahalo. No a když už bys jel na úpravu, tak bych dal plechovou zaslepku mezi trubku ze svodu a EGR. Chybu ti smaže každej lepší úpravce ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud auto nebudeš honit a bude to rozumný vedení l FMIC, tak by to něco mohlo vydržet. Když ale honit auto nebudeš, tak FMIC ztrácí smysl. Kolik máš najeto a kolikate je tam turbo, případně kolik máš koní/Nm a od koho? Každopádně bych začal zaslepenim EGR tou zaslepkou. Chcipaci klapka zůstane v činnosti a spaliny půjdou jen do výfuku ;) Vymazání chyby stojí kolem 2tyček, ale to bych rovnou udělal chip a vymazání chyby máš v ceně. Koukni na profituning.cz, motorpower.cz, dragpower.cz, tdifun.cz. Všichni jsou solidní upravci a ceny mají v pohodě. Záleží jen na kraji a osobních preferencích, koho si vyberes ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš si myslím, že problém bude v rychlosti naplnění toho prostoru vedení a intercooleru. S tím právě,podle mě, bude mít turbo problém, bude pomalejší náběh, jednotka nebude vědět co se děje, turbo se bude přetáčet. Když by byl malej rozdíl v objemech origo vedení a FMIC, tak si myslím, že by se na to dalo jezdit, ale osobně bych s tím nejezdil. Ostatně, když si udělám fmic a chci to naladit, tak s tím taky musím někam dojet. Když se jede s rozumem, tak to taky jede. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8No tak jsem to myslel, že tam bude větší prostor, ono přece jen ty IC u Fabii jsou dosti nešťastné, schované :/

No myslím že pokud dáš FMIC, záslepku a "nový" turbo, nechal bych to přeladit a změřit, budeš vědět přesný hodnoty a třeba ti to pojede ještě o kousek líp, popřípadě to bude mít lepší náběh :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FMIC se mi zalibil tenhle: http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit-s-nahradou-egr.32325 ta zaslepka EGR je ta o které jste tu mluvili ze zustane ta chcipaci klapka..?
Auto ma najeto cca 240tkm, chip tam byl uz když jsem to kupoval a puvod nejasnej-chtěl jsem to dat hned do serie, ale pak jsem si na to zvykl a bal jsem se, ze mi to prijde liny:)

 

V historii je vymena turba ve skodovce na cca 110tkm...ja mam auto od 160tkm - a ted me ceka ten repas turba(serie KKK) na tech 240tkm.

Cetl jsem nekde tady, ze nekdo daval FMIC i na uplne seriovy RS se sériovou mapou prave kvůli turbu aby se to lip chladilo a jezdilo to normalne - tak jsem si myslel, ze bych to udelal stejne jen s rozdílem ze tam uz chip byl, dam jen FMIC a pojedu bez zaslepovani EGRu nebo nového chipovani...pokud je moje představa realna a autu bych tim FMIC pomohl, tak by se mi to libilo asi nejvic:)

Do "vetsich" uprav se mi moc poustet nechce - TDiFun by me s repasovanym turbem poslal zrovna do haje:) no když uz novy tak by se vyplatilo spis VBcko..k tomu ten FMIC a odladeni na brzde..zni to hezky, ale me by opravdu stacilo, kdyby to jelo stejne jen vic vydrželo nez doted:)

 

Editováno: , autor: Q-Ball
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...