capo Vloženo 8. Únor 2007 Sdílet Vloženo 8. Únor 2007 Ano na O2 jsou právě aerotwiny již z výroby, stejně jako na všech ostatních koncernových a dalších nových vozech. Používají ale jiný způsob uchycení, než staré stěrače. Protože o aerotwiny s uchycením na původní ramínka, jako třeba O1, je mezi zloději velký zájem, řešil jsem to výměnou celých ramen, protože aerotwin lišty O2 se dají dát jen na auta kde již stejné lišty byly, a tedy, a doufám, že oprávněný, předpoklad, že o ně takový zájem nebude.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladas Vloženo 17. Únor 2007 Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 (editace) Mám aerotwiny (od Bosche) cca 1/4 roku. Co se týká stírání 100% spokojenost. Mám jenom jeden problém, zvýšil se aerodynamický hluk. Známý má O II, u něj jsem vypozoroval, že stěrače hlučí jen při stírání, mne na O I hlučí i při normální jízdě. Posazovali jste stěrače nějak níž, aby se schovali za kapotu? Editováno: 18. Únor 2007, autor: ladas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 (editace) Koupil náhražku v Globusu za 160 + nový gumičky za 20 a mám originály od Bosche za 900 Editováno: 18. Únor 2007, autor: michal9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 (editace) já jsem si koupil v mototechně gumičky se silikonovým přídavkem stála jedna gumička 15,- Kč a jsou dobrý celou zimu.......... Jinak já pořád řeším jak udělat aby zadní stěrač doléhal na sklo i v poloze svisle......vynechává nahoře a dole Editováno: 20. Únor 2007, autor: Píďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Zadni me taky dela dva "nesetrene" pruhy... :-( a to mam uplne novy sterac! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
///M5 Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 (editace) Měl jsem Aerotwiny na původních ramínkách, a prostě nad ně není, nevím co taky furt kdo řešíte. Mají jen dvě nevýhody - cena a zájem zlodějů. Protože jsem takhle o jeden! z nich přišel, řekl jsem si že to chci vyřešit tak, abych měl klid, a nemusel se o ně bát - koupil jsem komplet ramena i lišty z Octavie 2 - taky aerotwiny samozřejmě. Je radost s nimi jezdit v dešti Capo: můžeš dát sem foto pls. jak vypadají ty orig. ramínka se stěrači z OII na tvé OI ? Díky. Editováno: 23. Březen 2007, autor: ///M5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 (editace) Tak to bych taky rád viděl jaký to je na origo ramínkách... Editováno: 23. Březen 2007, autor: stihacka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 Měl jsem Aerotwiny na původních ramínkách, a prostě nad ně není, nevím co taky furt kdo řešíte. Mají jen dvě nevýhody - cena a zájem zlodějů. Protože jsem takhle o jeden! z nich přišel, řekl jsem si že to chci vyřešit tak, abych měl klid, a nemusel se o ně bát - koupil jsem komplet ramena i lišty z Octavie 2 - taky aerotwiny samozřejmě. Je radost s nimi jezdit v dešti Capo: můžeš dát sem foto pls. jak vypadají ty orig. ramínka se stěrači z OII na tvé OI ? Díky. je to komplet vymeneny za raminka a stíratka z O2 -ma to jednu vyhodu ze misto 530 a 475 mas 600 a 475 druha moznost jsou komplet sterace z golfa 4 2001-2004 jsou naprosto stejny jak na O1 530 a 475 zatim shánim oba dva typy ale starsi zatim nikde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 je to komplet vymeneny za raminka a stíratka z O2 -ma to jednu vyhodu ze misto 530 a 475 mas 600 a 475druha moznost jsou komplet sterace z golfa 4 2001-2004 jsou naprosto stejny jak na O1 530 a 475 zatim shánim oba dva typy ale starsi zatim nikde Tak to mám taky, komplet bez úprav z Octy II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
///M5 Vloženo 24. Březen 2007 Sdílet Vloženo 24. Březen 2007 je to komplet vymeneny za raminka a stíratka z O2 -ma to jednu vyhodu ze misto 530 a 475 mas 600 a 475druha moznost jsou komplet sterace z golfa 4 2001-2004 jsou naprosto stejny jak na O1 530 a 475 zatim shánim oba dva typy ale starsi zatim nikde Tak to mám taky, komplet bez úprav z Octy II. Můžeš dát sem foto? Jde mi o to, jak stěrač doléhá na straně spolujezdce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 24. Březen 2007 Sdílet Vloženo 24. Březen 2007 Tak co jsem videl tak sterac u spolujezdce odleha v O poloze asi 5mm zadnej problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 24. Březen 2007 Sdílet Vloženo 24. Březen 2007 je to komplet vymeneny za raminka a stíratka z O2 -ma to jednu vyhodu ze misto 530 a 475 mas 600 a 475druha moznost jsou komplet sterace z golfa 4 2001-2004 jsou naprosto stejny jak na O1 530 a 475 zatim shánim oba dva typy ale starsi zatim nikde Tak to mám taky, komplet bez úprav z Octy II. Můžeš dát sem foto? Jde mi o to, jak stěrač doléhá na straně spolujezdce. Nějak jsem to neprohlížel, ale mě doléhá snad celej, kdyžtak na to zítra mrknu a vyfotím detail...stírá to pekfektně, jedno setření a je okno čistý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
///M5 Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 je to komplet vymeneny za raminka a stíratka z O2 -ma to jednu vyhodu ze misto 530 a 475 mas 600 a 475druha moznost jsou komplet sterace z golfa 4 2001-2004 jsou naprosto stejny jak na O1 530 a 475 zatim shánim oba dva typy ale starsi zatim nikde Tak to mám taky, komplet bez úprav z Octy II. Můžeš dát sem foto? Jde mi o to, jak stěrač doléhá na straně spolujezdce. Nějak jsem to neprohlížel, ale mě doléhá snad celej, kdyžtak na to zítra mrknu a vyfotím detail...stírá to pekfektně, jedno setření a je okno čistý... Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Tak tady máte ty stěrače... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 A tady jediný místo kde nedoléhaj(asi 5mm) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hensel Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Ano na O2 jsou právě aerotwiny již z výroby, stejně jako na všech ostatních koncernových a dalších nových vozech. Používají ale jiný způsob uchycení, než staré stěrače. Protože o aerotwiny s uchycením na původní ramínka, jako třeba O1, je mezi zloději velký zájem, řešil jsem to výměnou celých ramen, protože aerotwin lišty O2 se dají dát jen na auta kde již stejné lišty byly, a tedy, a doufám, že oprávněný, předpoklad, že o ně takový zájem nebude.... mám to samé co capo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 (editace) :-) Editováno: 17. Březen 2009, autor: deko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 fuj tak ste O2 to tam mas hrozne nasazeny ,bud to prevarit nebo si radeji sezenu z G4 Sežeň si co chceš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 fuj tak ste O2 to tam mas hrozne nasazeny ,bud to prevarit nebo si radeji sezenu z G4 Sežeň si co chceš... teda taky mě ten design nijak nenatěšil na to, abych to hned letěl koupit, musím to ještě okouknou někde naživo v reálu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 fuj tak ste O2 to tam mas hrozne nasazeny ,bud to prevarit nebo si radeji sezenu z G4 Sežeň si co chceš... teda taky mě ten design nijak nenatěšil na to, abych to hned letěl koupit, musím to ještě okouknou někde naživo v reálu.... Já neříkám že to tam sedí nějak extra, někdo tady to chtěl vidět jak to vypadá tak jsem to vyfotil...až se mi bude to chtít doladit tak to udělám, ale teď mám trochu jiný starosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 ja nerikam nic ale chce si stim trochu pohrat uznej ze z G4 to vypada lepe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 ja nerikam nic ale chce si stim trochu pohrat uznej ze z G4 to vypada lepe Jedinej rozdíl je, že je to pravý ramínko rovnější, to můžu srovnat taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 ja nerikam nic ale chce si stim trochu pohrat uznej ze z G4 to vypada lepe Jedinej rozdíl je, že je to pravý ramínko rovnější, to můžu srovnat taky... Je v tom vetsi rozdil ,ale sterace jsou stejne jako O1 jen sjou tam aerotviny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trafika Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 Já koupil originál u spolujezdce je zahnutý za 199Kč a jsou super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 No koukam, ze s tema AeroTwinama nemate zase takovou super zkusenost...Uvazoval jsem o nich, ale pred zimou jsem koupil Filson sadu primo pro Octavie (tusim v Hypernove za 299,-) a zatim spokojenost...vzhledove uplne stejny jako Bosch, co tam byl puvodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.