Přejít na obsah

Píchnuté pneu .. kolik stojí oprava


starman

Doporučené příspěvky

Pokud to sundali z ráfku a je to lepený zevnitř tzv, nýtem (hříbkem) tak je to O.K.Ale pokud bez demontáže zvenku,tak to moc spolehlivý není.Je to dočasné řešení a někdy to uniká i když to spousta servisů běžně lepí touto metodou měli by na to upozornit.

Je to primo doporucene od vyrobce lat,provadet pouze jako dojezdovou opravu,myslim ten nyt z venku,ja to v praci tim vubec nedelam,po case to uchazi,cenove to vychazi ta lata na stejno a jeste kdyz nekdo chce dat pak do pneu dusi,napr pri netesnosti rafku po klepnuti,tak ty masle tam trci jak.........Kdyz se vytahnou,tak trci zase ocel z kordu,z toho plyne,brat jen HRIBKY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to sundali z ráfku a je to lepený zevnitř tzv, nýtem (hříbkem) tak je to O.K.Ale pokud bez demontáže zvenku,tak to moc spolehlivý není.Je to dočasné řešení a někdy to uniká i když to spousta servisů běžně lepí touto metodou měli by na to upozornit.

Mě teda píchlou gumu lepili vždy bez demontáže z venčí, jednalo se ale o hřebíky a jiné ostré předměty, vždy to vydrželo bez problémů.

Teda pokud nepočítám tu smůlu co jsem měl, potkal na silnici kousek železné pásoviny čtvereček 10cmx10cmx5mm, neviděl jsem ho a tak jsem ho předním kolem zvedl a zadním nabral, co se dělo pak stálo za to, rána jak z děla a pak.... Guma na odpis a zničenej ráfek, naštěstí šel spravit ale už nebyl jak novej.

Jednalo se teda o Feldu ale v tomhle případě by byl efekt stejnej, jen nechci ani pomyslet co by to udělalo s elektronem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dej si bacha jestli ti neutíká vzduch.

Taky mi takhle spravili pneu a dopadlo to tak, že ta zpravovaná se celá rozsypala a zbytek zimy jsem nakonec jezdil po letní rezervě. Rozsypala se proto, že z ní ten vzduch pomaličku utíkal a s podhuštěnou jsem nalítal tak 1000km. Přitom jsem se já :doh utěšoval, že to táhne ke straně, kvůli zkroucenýmu brzdovýmu kotouči a přibržduje se jedno kolo, než mi došlo, že to i hodně blbě sedí...

Editováno: , autor: inya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave,jde o ten plyn,proto vubec nedavam ty knoty z venku,jen na přaní zakaznika,vzduch je tvz zadarmo,tak pokud jim to pak trosku klesne,tak si to fouknou doma nabo u benziny,ale ten plyn neco stoji...........jestli si vzpomenu,tak vyfotim obe laty,jak knot tak i hribek a pak muzete sami posoudit,co vydrzi v tom plasti a jak je to pak s postupnym sjizdenim plaste a te laty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave,jde o ten plyn,proto vubec nedavam ty knoty z venku,jen na přaní zakaznika,vzduch je tvz zadarmo,tak pokud jim to pak trosku klesne,tak si to fouknou doma nabo u benziny,ale ten plyn neco stoji...........jestli si vzpomenu,tak vyfotim obe laty,jak knot tak i hribek a pak muzete sami posoudit,co vydrzi v tom plasti a jak je to pak s postupnym sjizdenim plaste a te laty

tak tady je jsou ty fotky hribku a knotu,jde jen o to,ze pokazde netrefite hrebik primo rovne,tak kdyz se tam vrazi ten knot,tak se nemusi trefit ta dira,zatim co hribek to pokryje spodni plochou,tvz dvounasobne jisteni

post-6074-1178445660_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loni na podzim jsem také píchnul. Byl to jen takový malý hřebíček. Navštívil jsem nejmenovaný pneuservis Barum Centrum Praha ve Vršovicích, abych měl jistotu odborné opravy. Kolo ucházelo za týden asi o 0,2. Nejdřív se dva mechanici dohadovali, kdo mi to opraví, při čemž jsem se naučil pár nových sprostých slov. Když jsem mechanikovi vysvětlil, že kolo uchází o 0,2/týden, tak pronesl, co sem vůbec jezdím a s láskou začal kolo odborně demontovat z nápravy tak, že než spadlo na zem, tak pořádně třísklo o buben. Potom kolo začal máchat ve vaničce s vodou (bahnem) a že prý nic neuchází. Tak jsem mu hřebíček ukázal, sundal tedy pneu a dal mi za pravdu. Kolo opravil, obul, dal ho do myčky, kvůli potřebě lepených závaží (neumylo to ani to bahno z vaničky), vyvážil a obul na auto. Konečná cenovka 450,- Kč! Radši už nebudu popisovat to, že jsem později zjistil, že mám tři paprsky litého kola z pěti poškrábané. Že potom ze mě dělali asi 30 minut debila, že se to u nich nemůže stát, že přezouvají i 19" 255 šířka... až do té doby než mi ta "slíkačka" udělala škrábance i na zbylých dvou paprscích. Nakonec jsem si musel sám zařídit přestříkaní disku a oni proplatili účet. :wacko:

Editováno: , autor: rkonf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ten hrebicek videli?Prvne by se to melo nafoukat na 3atm,a pokud tam je hrebicek objet ho jarem,to same u bezdus ventilu a kdyz nic,tak objet mydlovou vodou tesnoost rafku,pokud porad nic a ponorit do vody.Asi tak jednou z padesati defektu se stane,ze nenajdu diru,pak to u sebe necham nafoukane tyden,nekdy ma zakaznik spatne a zavistive sousedy,co vypousteji.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...