Duben 30, 200718 r Pokud to sundali z ráfku a je to lepený zevnitř tzv, nýtem (hříbkem) tak je to O.K.Ale pokud bez demontáže zvenku,tak to moc spolehlivý není.Je to dočasné řešení a někdy to uniká i když to spousta servisů běžně lepí touto metodou měli by na to upozornit. Je to primo doporucene od vyrobce lat,provadet pouze jako dojezdovou opravu,myslim ten nyt z venku,ja to v praci tim vubec nedelam,po case to uchazi,cenove to vychazi ta lata na stejno a jeste kdyz nekdo chce dat pak do pneu dusi,napr pri netesnosti rafku po klepnuti,tak ty masle tam trci jak.........Kdyz se vytahnou,tak trci zase ocel z kordu,z toho plyne,brat jen HRIBKY
Květen 1, 200718 r Dvakrat mi opravovali pichlou pneu. Pokazde z venku a nikdy s tim nebyl sebemensi problem. ...priste to chcu opet tak. Sundavat pneu z rafku je zbytecnost. Cena v obou pripadech v ruznych servisech 100Kc.
Květen 1, 200718 r Dvakrat mi opravovali pichlou pneu. Pokazde z venku a nikdy s tim nebyl sebemensi problem. ...priste to chcu opet tak. Sundavat pneu z rafku je zbytecnost.Cena v obou pripadech v ruznych servisech 100Kc. U na stoji zevnitr 110 i s vyvazenim,rozmer osobni do 16palcu,plech
Květen 1, 200718 r Pokud to sundali z ráfku a je to lepený zevnitř tzv, nýtem (hříbkem) tak je to O.K.Ale pokud bez demontáže zvenku,tak to moc spolehlivý není.Je to dočasné řešení a někdy to uniká i když to spousta servisů běžně lepí touto metodou měli by na to upozornit. Mě teda píchlou gumu lepili vždy bez demontáže z venčí, jednalo se ale o hřebíky a jiné ostré předměty, vždy to vydrželo bez problémů. Teda pokud nepočítám tu smůlu co jsem měl, potkal na silnici kousek železné pásoviny čtvereček 10cmx10cmx5mm, neviděl jsem ho a tak jsem ho předním kolem zvedl a zadním nabral, co se dělo pak stálo za to, rána jak z děla a pak.... Guma na odpis a zničenej ráfek, naštěstí šel spravit ale už nebyl jak novej. Jednalo se teda o Feldu ale v tomhle případě by byl efekt stejnej, jen nechci ani pomyslet co by to udělalo s elektronem.
Květen 2, 200718 r Dej si bacha jestli ti neutíká vzduch. Taky mi takhle spravili pneu a dopadlo to tak, že ta zpravovaná se celá rozsypala a zbytek zimy jsem nakonec jezdil po letní rezervě. Rozsypala se proto, že z ní ten vzduch pomaličku utíkal a s podhuštěnou jsem nalítal tak 1000km. Přitom jsem se já utěšoval, že to táhne ke straně, kvůli zkroucenýmu brzdovýmu kotouči a přibržduje se jedno kolo, než mi došlo, že to i hodně blbě sedí... Upraveno Květen 2, 200718 r od inya
Květen 2, 200718 r Ještě jsem zapoměl dodat že jezdím na plynu, má větší molekulu, dofukuji jen v pneuservisu, vždy na začátku sezóny, takže asi dvakrát za rok a bez problémů, i s zalepenými je to OK.
Květen 4, 200718 r no prave,jde o ten plyn,proto vubec nedavam ty knoty z venku,jen na přaní zakaznika,vzduch je tvz zadarmo,tak pokud jim to pak trosku klesne,tak si to fouknou doma nabo u benziny,ale ten plyn neco stoji...........jestli si vzpomenu,tak vyfotim obe laty,jak knot tak i hribek a pak muzete sami posoudit,co vydrzi v tom plasti a jak je to pak s postupnym sjizdenim plaste a te laty
Květen 5, 200718 r Je to pravda plyn něco stojí, 200Kč za všechny, ale není až tak mnoho, alespoň podle mě.
Květen 6, 200718 r no prave,jde o ten plyn,proto vubec nedavam ty knoty z venku,jen na přaní zakaznika,vzduch je tvz zadarmo,tak pokud jim to pak trosku klesne,tak si to fouknou doma nabo u benziny,ale ten plyn neco stoji...........jestli si vzpomenu,tak vyfotim obe laty,jak knot tak i hribek a pak muzete sami posoudit,co vydrzi v tom plasti a jak je to pak s postupnym sjizdenim plaste a te laty tak tady je jsou ty fotky hribku a knotu,jde jen o to,ze pokazde netrefite hrebik primo rovne,tak kdyz se tam vrazi ten knot,tak se nemusi trefit ta dira,zatim co hribek to pokryje spodni plochou,tvz dvounasobne jisteni
Květen 9, 200718 r Loni na podzim jsem také píchnul. Byl to jen takový malý hřebíček. Navštívil jsem nejmenovaný pneuservis Barum Centrum Praha ve Vršovicích, abych měl jistotu odborné opravy. Kolo ucházelo za týden asi o 0,2. Nejdřív se dva mechanici dohadovali, kdo mi to opraví, při čemž jsem se naučil pár nových sprostých slov. Když jsem mechanikovi vysvětlil, že kolo uchází o 0,2/týden, tak pronesl, co sem vůbec jezdím a s láskou začal kolo odborně demontovat z nápravy tak, že než spadlo na zem, tak pořádně třísklo o buben. Potom kolo začal máchat ve vaničce s vodou (bahnem) a že prý nic neuchází. Tak jsem mu hřebíček ukázal, sundal tedy pneu a dal mi za pravdu. Kolo opravil, obul, dal ho do myčky, kvůli potřebě lepených závaží (neumylo to ani to bahno z vaničky), vyvážil a obul na auto. Konečná cenovka 450,- Kč! Radši už nebudu popisovat to, že jsem později zjistil, že mám tři paprsky litého kola z pěti poškrábané. Že potom ze mě dělali asi 30 minut debila, že se to u nich nemůže stát, že přezouvají i 19" 255 šířka... až do té doby než mi ta "slíkačka" udělala škrábance i na zbylých dvou paprscích. Nakonec jsem si musel sám zařídit přestříkaní disku a oni proplatili účet. Upraveno Květen 9, 200718 r od rkonf
Květen 10, 200718 r a ten hrebicek videli?Prvne by se to melo nafoukat na 3atm,a pokud tam je hrebicek objet ho jarem,to same u bezdus ventilu a kdyz nic,tak objet mydlovou vodou tesnoost rafku,pokud porad nic a ponorit do vody.Asi tak jednou z padesati defektu se stane,ze nenajdu diru,pak to u sebe necham nafoukane tyden,nekdy ma zakaznik spatne a zavistive sousedy,co vypousteji.........
Květen 10, 200718 r Mechanik ho nenašel, až když gumu sundal z ráfku. Já jsem ho našel pouhým okem, když bylo kolo na autě.
Květen 15, 200718 r Autor z blbého mého dotazu vznikne dobrá diskuse díky za fotky , fakt je dobré o tom něco vědět Upraveno Květen 15, 200718 r od starman
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.