Jenik3 Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 Ahoj, jak tocite motor 1.6? Ten muj si libuje mezi 2-3tis, nad 3 to zacina kricet a nad 4 to uz radeji nezkousim. Na druhou stranu nekdy tam spadnou otacky pod 2tis. Mate nekdo zkusenost jak tocit, abych motoru prilis neublizil? V soucasne dobe najeto 93tis km, prum.spotreba dle pocitace 6,8L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 jestli jezdis napohodu tak at se prevaluje mezi 2-3,pod 1.5to moc netahne tak je zbytecne ho tam trapit,stejne jako ho drzet ve zbytecne vysokych tockach...ale jinak ten motor prece tak nerve ne?obcas ho prozenu i k tem 5a neni to tak strasne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cracken Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 Já jezdím úplně stejně a spotřeba je taky 6,8. Tomuhle motoru vysoké otáčky nesvědčí. Točivý moment vrcholí při 3500 otáček. Vyšší otáčky vedou už jen k vyšším ziskům čerpacích stanic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 1. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 Pri 130Kmh mi toci 3500ot a spotreba pomalu stoupa k 8L, coz se mi libi mene. Zkusil jsem to jednou protocit az na 5tis, ale vice se mi nechtelo, ten zvuk uz daval vedet, ze motoru se dal nechce. (cerveny pole zacina za 6tis). Dostane se někdo při běžném provozu (dle zákona) nad hranici 4tis ot? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 1. Únor 2007 Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 kdyz treba na to dupes pri rozjizdeni tak ty 4tis sou tam hned... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 1. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 kdyz treba na to dupes pri rozjizdeni tak ty 4tis sou tam hned... No vyjimecne se tam i takove cislo dostane, ale opravdu jem vyjimecne. Jinak bych se rad zeptal na to, co delaji s motorem otacky pod 2tis? V diskuzi ke Fabii HTP bylo hodnekrat psano, ze pod 2tis radeji vubec. Motor ztraci silu a jsou tam jiste vyssi tlaky a dily se vice namahaji...a kdo vi co jeste. Jenze u te 1,6 mi tam nekdy spadne rucicka pod 2tis a nechce se mi moc radit, tak to necham na III. a pomalu rozjedu. Nikdy to neni tak, ze bych z 1800 ot dupnul na pedal a pelasil. Vadi to motoru hodne nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cracken Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Z kopce nebo po rovině je to v pohodě a taky to tak dělám. Do kopce je šetrnější podřadit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cracken Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Pěkně si to všichni propočítejte tímhle programem: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cracken Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Krucinál, myslím tímhle programem: http://download.ignum.cz/vzdelavani/matema...u/autorychl.exe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Krucinál, myslím tímhle programem:http://download.ignum.cz/vzdelavani/matema...u/autorychl.exe Tento programek mi fakt nejde, copak zajimaveho skryva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cracken Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Umí spočítat rychlost auta když zadáš otáčky, převodové poměry a rozměr pneumatik. Šikovná věcička. Můžes si třeba spočítat, jakou rychlostí bys jel teoreticky na pětku při maximálních otáčkách motoru, aniž bys přišel o řidičák, zničil motor nebo se zabil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superflo Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 hm no nejak setrit motor sa tiez neoplati no podla mna zase ani ne neho nejako sialene tlacit tiez netreba... moj si kolise od 1500-3000ot to si myslim ze aj do spotreby je OK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 10. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 hm no nejak setrit motor sa tiez neoplati no podla mna zase ani ne neho nejako sialene tlacit tiez netreba... moj si kolise od 1500-3000ot to si myslim ze aj do spotreby je OK... A jaka ze je tva prumerna spotreba? No mozna bych napsal letni - zimni spotreba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superflo Vloženo 11. Únor 2007 Sdílet Vloženo 11. Únor 2007 ohladom spotreby presne povedat neviem ale tak by som odhadol snad v zime 7l/100 a vlete sa da pekne urobit aj 5,5-6l/100km... zalezi to velmi vela aj od premavky a hlavne od vodica Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 11. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2007 Pod 6litru? Ta je parada. Ptal jsem se v cimbu po nejaky uprave, ktera by snizila spotrebu, ale napsali mi ze jen posouvaji otacky a jeste napsali ze 6.8L je nejak moc. Nerikam, ze 6.8L je malo, ale preci jen je to 1.6 ne 1.3! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 12. Únor 2007 Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 Jak stím jezdíte? Já mám v Octavii s lehkou nohou a dodržováním předpisů (60 - 100- 130 km/h), denně 2 x 30 km do práce "přes kopce" + víkendy po dálnici 100 - 150 km + průjezd Prahou a Plzní průměr v zimě kolem 6 lt, v létě na letních 5,3 - 5,5 lt/100km. Mám jí 2 roky a spotřeba mě VELMI příjemně překvapila. T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 12. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 Jezdim tak jak jsem psal uz vyse. Max do tech 3000ot, spise kolem 2500 a presto to mam za 6.8L, ukazuje pocitac i me vypocty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 12. Únor 2007 Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 no ja nevim,kdyz 1.6 jezdi v oktavce v zime za 6 tak na co jsou dízly??? ja mam ted kolem 7l,ale jezdim extremne kratke trasy a na zimu mam brutalni traktory kvuli vyjeti...sem zvedavy co bude az se daji letnaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 13. Únor 2007 Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 (editace) ... jo, a rekord mám rovných 5 lt vloni dovolená na Moravě ne po dálnici Jinak to točím běžně max +-3200 ot (cca těch 120 km/h). Potom už jde spotřeba nahoru. Nedávno jsem pospíchal a dálnice 150 - 160 km/h a 150 km/10 lt benzínu. Tankuji plná - plná, PC nenám. T. ...150km/10lt = cca 7 lt/100km, fantazie Editováno: 14. Únor 2007, autor: tomasch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 13. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2007 Stastny to clovek :-). Osobne si myslim, ze 1.6 z 90.let si muze v prumeru rici o 7L. Na tom neni nic extra vyjimecneho. Jeste s favoritem jsem bezne jezdil kolem 6,5-7 a byla to 1.3 karb. Nevim, za kolik jezdi 1.6 dnes (novejsi), ale ani bych se nedivil, kdyby se spotreba pohybovala s jistotou do 7L. Tech 5L moc nechapu a nechce se mi tomu ani verit. O rychlosti 150kmh se nema cenu bavit, tam to roste do zavratnych vysin, proto to zenu na dalnici kolem 120kmh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 Je to už sice nějaký pátek, ale mi 1.6 jezdila v sérii i po úpravě (vačka, ŘJ) okolo 7 litrů, a to jsem ji vůbec nešetřil. V sérii se motor znatelně brchal tak od 1800ot., po úpravách už okolo 1500ot, přičemž bez protestování jej bylo možné roztáhnout prakticky od volnoběhu a např. při pomalé jízdě v koloně stačilo najít správný rychlostní stupeň, sundat nohu z plynu a nechat auto jet na volnoběh. Z hlediska debaty jsem motor tehdy dost podtáčel, protože po přisypání koníků jsem při 2000 ot. běžně řadil a při "pomalé" jízdě se normálně pohyboval v pásmu 1500-2000ot. Na druhou stranu jsem mu dával i pořádně pohulit a klidně vytáčel okolo 5500. Když jsem auto prodával, měl motor najeto asi 175tkm. a šlapal jako hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodrigo Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 já měl vačku program svody výfuk hlavu točil jsem těch 6500 ale to už nebylo nic moc nejlepší to bylo v 6000 a jezdil jsem tak za 14-19l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 moje Felda 1,6 točí na pětku při rychlosti 160-165 km/h podle otáčkoměru cca 5000 ot/min. Mně to připadá málo, protože omezovač mám až u cca 6300 ot/min. a maximální rychlost dle TP je 170 km/h a při těch 160-165 km/h už jsem jel skoro maximální rychlostí dle TP a přitom do omezovače zbývalo ještě asi 1300 ot/min. Možná by to mohlo jet i víc jak 170 km/h, protože je tam ještě rezerva, ale to jsem zatím nezkoušel. Zkoušel někdo jiný, kolik mu motor točil při 160-165 km/h na pětku a jakou měl rychlost, pokud to vytočil až k těm cca 6300 ot/min.? Je normální těch 5000 ot/min. na pětku při cca 160-165 km/h? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Duben 2013 Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 Maximální konstrukční rychlost vozidla není dána jen maximálními otáčkami motoru. Bylo by to moc jednoduché. A to jako co, to že se tobě zdají ty otáčky při 160-ti nízké, to jako myslíš, že Ti někdo vyměnil převodovku a všichni jiní se stejnými motory mají ty otáčky vyšší? Ty máš vůbec to auto nějaké zvláštní. Jak tak čtu Tvoje dotazy, tak se mi zdá, že vůbec nic na tom autě není normální a vše máš jiné než ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 16. Duben 2013 Sdílet Vloženo 16. Duben 2013 Ne, nemyslel jsem to tak, že by mi někdo vyměnil převodovku, ale když jsem porovnal maximální rychlost dle TP a maximální otáčky motoru, tak se mi ty otáčky při 160-165 km/h prostě zdály nízké, protože jsem si myslel, že při maximální rychlosti se budou otáčky pohybovat poblíž omezovače, ale v příspěvku výše mi Wojnar napsal, že maximální rychlost není dána jen maximálníma otáčkama motoru, takže to může být tak, že i při maximální rychlosti, které je vozidlo schopné dosáhnout, můžou být otáčky daleko před omezovačem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.