Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Může mi tady někdo odpovědět, jestli mají všechny dieslové motory váhu vzduchu? Konkrétně mě zajímá motor SDI. Jak se to projeví, když budu mít na výfukové soustavě nějakou poruchu, když něco přestane fungovat? :kuk:

SDI váhu vzduchu nemá pouze TDI, jakou poruchu máš na mysli?

Upraveno od Fantik

Může mi tady někdo odpovědět, jestli mají všechny dieslové motory váhu vzduchu? Konkrétně mě zajímá motor SDI. Jak se to projeví, když budu mít na výfukové soustavě nějakou poruchu, když něco přestane fungovat? :kuk:

No napiš co s tím máš,tak mne to zajíma...

pokud máš na výfukové soustavě poruchu a dle příspěvku nahoře nemá SDI váhu vzduchu (pak nevím, co je to I ?), tak motor bude jenom řvát. Výfuková soustava - svody+vlnovec+díl ke katíku + "oxidační katalyzátor" + střední díl + koncový tlemič.

V tomto případě auto bude jenom řvát a u 47 kW žádný rapidní pokles výkonu nepocítíš - navgíc nemusíš utrácet za laděný výfuk (ale za 3 dny stejně necháš ruplý díl vyměnit :) )

Pokud ale SDI má řídící jednotku a před katíkem máš lambdu ("řízený katalyzátor"), pak musíš mít také řidící jednotku a váhu vzduchu... a silně pochybuju, že by motory splňující EURO 3 neměly řídící jednotku a váhu vzduchu.

V tomoto případě může dojít k poklesu výkonu motoru.

  • Autor

Hoši, díky, to se mi ulevilo. Všude totiž slyším, že největší problémy u vznětových motorů jsou váhy vzduchu a nikde jsem se nemohl dopídit, jestli SDI to má taky. Sice nemám s tím žádný problém, ale v televizi v automotorevue v ojetinách se pořád zmiňují o závadách na vznětových motorech (váhy vzduchu). Nebylo mi jasné, jestli přisávání elektromagnetickým ventilem , které je u SDI 18 % výfukových plynů do sacího potrubí , je ta váha vzduchu. -_-

ne, to je EGR ventil, to je tam kvůli ekologii.

Váha vzduchu je na sání.

Marvine nepleť mu hlavu, jedinej motor TDi u koncernu VW co má lambda sondu je 2.0TDi 125kw má širokopásmovou lambdu před filtrem pevných částic DPF.

SDi znamená Sauger Direct Injection tedy nepřeplňované přímé vstřikování paliva.

Diesely vůbec nemaj řízený katalyzátor, ale oxidační katalyzátor.

Marvine nepleť mu hlavu, jedinej motor TDi u koncernu VW co má lambda sondu je 2.0TDi 125kw má širokopásmovou lambdu před filtrem pevných částic DPF.

SDi znamená Sauger Direct Injection tedy nepřeplňované přímé vstřikování paliva.

Diesely vůbec nemaj řízený katalyzátor, ale oxidační katalyzátor.

Vidíš - tím pádem mu to bude akorát řvát :)

  • 15 let později...

závada - zpětné vedení výfukových plynů - svítí symbol motoru na přístrojové desce 

Jak tuto závadu odstranit

  • 2 měsíce později...

Kontrola EGR popř. výměna nebo OFF, jsem si nevšiml že skoro 2 měsíce stará otazka :D

Upraveno od Domio

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.