Jochanan Vloženo 29. Duben 2017 Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 Uz jsem upravil obrazky.Zkousku mereni jsem zkousel 2x po sobe,a vysledek stejny. Tak snad je to ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 (editace) Už si to nepamatuju přesně a proto nechci dělat předčasnou paniku, ale někde tady jsem četl o tom, že když se přelomí drát ze sloupku do dveří, tak i když jsou dveře zamčené, ŘJ to nepozná a neuspí se. Pak by to mohlo vyžírat baterku. Editováno: 30. Duben 2017, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 27. Září 2017 Sdílet Vloženo 27. Září 2017 (editace) Zdravím. Fabie kombík rv. 2007, 1.2, 47 kW Vybíjení baterie jsem řešil již vloni kdy se mi baterka někdy spadla až pod 12 V a sotva jsem nastartoval. Dobíjel jsem ji a přes zimu jsem ještě vydržel, měla jen přes 3 roky. Letos jsem pak od jara hodně jezdil a tak vybíjení mi zas tak nepřišlo, auto vždy startovalo dobře i když to padalo i o 4V. Rádio - ta placka - byla vždy, řekl bych trvale vyndaná, tudíž zůstala funkční asi jen kabeláž. Pořídil jsem tedy nedávno novou baterku a do druhého dne to zase padlo o 1 V. Na základě zdejší diskuze /o dodatečném připojení rádia/ jsem vyndal pojistku č.45 Rádio a baterka stále po 5ti dnech co jsem nejezdil vykazuje stále stejných 12,7 V - jako na začátku měření. Tak snad jsem našel příčinu bez shánění voltmetru a jak najdu čas tak se podívám na ty dráty jak a co to tam může být blbě. Editováno: 28. Září 2017, autor: Turista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 27. Září 2017 Sdílet Vloženo 27. Září 2017 Nekoncernová autorádia mají (mívají) obráceně trvalé + a spínané +. Jestli rádio zapomíná předladěné stanice, tak by to mohlo být tím. A taky je rozdíl v odběru, když necháš v rádiu čelní panel a když ho sundáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jesuspd Vloženo 28. leden 2018 Sdílet Vloženo 28. leden 2018 Zdravim, kupil som fabiu 1 a mam problem ze auto sa vybija. Po vytiahnuti poistiek od zamkov + bsg je odber 0.01A... Prud klesol vzdy cca o 0.05A po odpojeni: - Vodicove dvere (cierny konektor na pravo ktory ide do motoru/komfortky) - Dvere spolujazdca(cierny konektor karoseria-dvere) -komfortka nad plyn. pedalom -konektor XP2 v centralej elektrike a ostane 0.04A odber ktory zmizne po vytiahnuti poistky (ostatne dvere a kufor to nerobia- neviem co este ovlada) Niekde na fore som nasiel ze niekto mal tiz odber z konektoru XP2 a vraj mal zle nastaveny cas deaktivacia nejakej svorky v komfortke. Bohuzial viac uz nepisal, vag mam k dispozicii ale moc s nim neviem. KTSka nic nepise dakujem ps: neviem ci to suvisi ale nejde DO ale auto dostava spravu (na chvilu sa vzdy zvysi odber) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. leden 2018 Sdílet Vloženo 28. leden 2018 V BSG jde nastavit přes Vag zpoždění odpojení svorky 30G. Je to hned první kanál-01. Ale to je jen čas tzv. uspání jednotky. Pochybuji,že tou změnou pár minut něco vyřešíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepo316 Vloženo 4. Únor 2018 Sdílet Vloženo 4. Únor 2018 Chcem sa opýtať zmeral som som si odber v aute fabia 1 rv 2000 a namerali som hodnotu 0.04A že či je to v normale alebo je to už moc...? Odoslané z SM-G935F pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FJakub Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 Dobrý den, řeším vybíjení auta fabia 1.9 tdi 74kw, rv.2001. Zbytkový proud jsme naměřil u zamknutého auta 33mA to by asi mělo být v normě, ale někdy naměřím zbytkový proud 102mA což je špatně. Zkoušel jsme vytahovat pojistky jednu po druhé a sledoval jsme vývoj Ampér na multimetru když jsme pojistky vytahoval hodnota se ani u jedné nezměnila. Takže vůbec nevím kde pátrat dále. Můžete mi prosím poradit? Děkuji Vám všem moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 Počkat 30 minut, než se řídící jednotky uspí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FJakub Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 takže když vytáhnu pojistku třeba od centrálního zamykání mám 30minut počkat? Jinak když jsme měřil zbytkový proud těch 100mA tak jsme čekal 30minut jestli to nespadne ani po té době to nespadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 22. Září 2018 Sdílet Vloženo 22. Září 2018 Všechno zavřít, zamknout a pak se po 30 minutách jednotky uspí. Nebo to musíš nasimulovat tak, aby si auto myslelo, že je vše zavřené. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FJakub Vloženo 23. Září 2018 Sdílet Vloženo 23. Září 2018 aha ale to je teda zdlouhavé, myslel jsme si že když vytáhnu pojistku tím přeruším obvod a hned se mi projeví tím že uvidím že je proud nižší? Jsme si našel toto v dílenské příručce a tam právě nic není o tom čekání... Ještě možná dotaz, jde nějak odpojit alternátor abych zjistil zda není chyba v něm? Ale naměřené hodnoty voltů na baterce při nastartovaném autě bylo 14,4V volnoběh a pak 14,5V při asi 2000ot. Děkuji moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Září 2018 Sdílet Vloženo 23. Září 2018 Tak to nevím proč se o tom přiručka nezmiňuje, ale moje auto se tak chová. Po 30 minutách svakne nějaké relátko a spotřeba se sníží. Alternátor odpojit jde, tlustý drát pod matkou (asi M6) je výstup proudu z alternátoru, (je pořád pod napětím, na druhém konci je připojená baterka!) konektor se dvěma dráty je na buzení a kontrolku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octfa Vloženo 1. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2020 panove mel bych dotaz, pokud auto odstavim na tri dny tak uz nenastartuju, jedna se o fabii juniora, dodelavany akorat central a zapalovac, jinak nic , merenim sem dosel k tomu ze odber spadne po vyndani pojistky BSG, tak sem presel k bsg a odber spadne pri vytazeni konektoru XP2 nebo XP4, podle manualu by mohlo jit o stropni svetlo, to sem vymontoval a zadny rozdil v odberu, takze predpokladam ze tu dy cesta nevede, muze me kdo nakopnout po cem jit dal ? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia2013 Vloženo 7. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2021 (editace) Dobrý den, na Fabia Combi r.v. 2013 1.4 (1390ccm/63kW/BXW) mám zvýšenou spotřebu u auta v klidu 0,1 - 0,5 A na pojistce 22 (Panel ovládání topení, řídicí jednotka klimatizace, pomoc při parkování, telefon, sdružený panel přístrojů, snímač úhlu natočení volantu, ESC, řídicí jednotka centrální palubní sítě, multifunkční volant). Spotřebu jsem měřil multimetrem u půl hodiny odemčeného auta v klidu, po vyjmutí této pojistky spotřeba klesla na 0,02 A, naopak pokud byla zasunutá, tak spotřeba byla 0,12 A (po půl hodině), ale třeba i 0,5 A (cca minutu po zasunutí, tam se ustálila). Co může být přičinou? Nějaké rady? Auto je kupované z druhé ruky, takže k němu mám minimum informací. Z toho, co vím, tam bylo doinstalováno denní svícení a auto má handsfree, neorigo rádio. Jak jsou tyhle věci napojené netuším. Jinak má vyhřívaná zpětná zrcátka (kontroloval jsem, vypnuto), klimatizaci (vypnuto), krom toho by tam nemělo být nic speciálního. Auto vezmu do servisu, ale třeba by tam mohla být nějaká blbost, co bych dokázal ještě zkontrolovat a opravit sám. V zásuvkách 12V nic není. Editováno: 7. Listopad 2021, autor: Fabia2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zilton Vloženo 2. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2023 Zdravím, vybíjí se mi baterie . Naměřil jsem toto v klidovém stavu. Je to správně? Viz foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 Proud 1 mA určitě baterii nevybíjí a je podezřele malý. Je ale nebezpečné pro multimetr, zapojovat ho do obvodu akumulátoru v rozsahu mA. Tento rozsah je jištěn pojistkou 0,5A a může se snadno stát, že po připojení akumulátoru proudový náraz pojistku přepálí. Doporučil bych tu pojistku v multimetru zkontrolovat a měřit proud v rozsahu 10A. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 Já si z displeje vůbec nejsem jistý, že jde o 1 mA. V čem je to nebezpečné pro multimetr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zilton Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 V rozsahu 10A neukazuje nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 Použij jiný měřák, to co to měří je nesmysl. Vyfoť jak máš připojený měřák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 Já si jistý jsem. Maximální rozsah měření v nastavení přepínače na mA je 400 mA, na displeji jsou jednotky v mA a desetinná tečka je za jedničkou. V rozsahu mA je bočník multimetru chráněn pojistkou 0,5A. Větší proud v tomto nastaveném rozsahu měření by vedl k destrukci bočníku, proto tam ta pojistka je. Při opětovném zapojení akumulátoru, po jeho odpojení, může ve vedení nastat proudový impuls větší než 0,5A i když jsou veškeré spotřebiče vypnuté. Pokud v rozsahu 10A nelze nic naměřit, tak opravdu ten akumulátor v autě nic nevybíjí. I při vybíjecím proudu 0,05A (=50 mA) by se akumulátor vybil za více než měsíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 No dejme tomu že to je 1mA, a v čem je tedy problém? Mě to nějak uniklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zilton Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 Chtěl jsem autem odjet ale baterka vybitá. Tak nevím zda se vybila nebo je to tím že se autem málo jezdí a když už tak jen po vesnici a nestihne se asi dobít . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 Jak je akumulátor starej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zilton Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 Cca 2 roky. Varta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.