Listopad 4, 200816 r ještě uvádím, že to není podvolantová jednotka ale jednotka přímo ve volantu pod airbagem!!!
Listopad 5, 200816 r už to tady někde bylo, po bouračce a airbagách venku odešla jednotka přímo ve volantu, jdou z ní kabely do levé a pravé strany tlačítek.. už jsem jeden volant někomu kvůli této závadě prodával.. vyměnil tu malou jednotkua a vše fungovalo.. číslo dle Etky je 1P0959542..... na 100% to je ono! To jsem byl ja... Presne ten samy problem... Po nehode 2x air venku, auto netroubilo a nesel MF volant a nakonec KO jednotka uvnitr MF volantu!!!!
Leden 7, 200916 r Type I (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653, 1K0-959-653-A) Lowline Part Numbers: 1K0-953-549 Supported Features: None Midline Part Numbers: 1K0-953-549-A Supported Features: Cruise Control, Trip Computer Highline Part Numbers: 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AD, 1K0-953-549-AM Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel Type II (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653-C, 1K0-959-653-D) Lowline Part Numbers: 1K0-953-549-E, 1K0-953-549-AE Supported Features: None Midline Part Numbers: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AH, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-BC Supported Features: Cruise Control, Trip Computer Highline Part Numbers: 1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel
Leden 7, 200916 r předchozí příspěvek je kopie tohoto http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cruise...trofitting_(1K) případně lze přidat ještě Jednotky podporující MF volant :1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK, 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AM JJednotky nepodporující MF volant: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BC, 1K0-953-549-A převzato s VW http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=62418&p=774313 Otázka je O2FL resp S2 tam jsou jednotky jejichž poslední písmena začínají na C (viz. ETKA) ETKA pro S2 uvadi varianty (zacatek je vzdy 1K0-953-549) CC a CP - popis: modul elektronicky pro prepinac volantove tyce kombinovany CD - pro vozidla se zarizenim na regulaci rychlosti a multifunkcnim volantem CE - pro vozidla s multifunkcnim volantem pro O2FL (MR 2009) je jich jeste vice: CD, CJ, CK, CH, CR, CM, CS, CN, CD, CE, CF, CT, DA, CQ, CP je to uvedeno v tomto pořadí, ale popis je vždy univerzální "modul elektronicky pro prepinac volantove tyce kombinovany" udaj o modelu je divny, je tam PR-L OL (prvni polovina po CN) a PR-LOR (od CD dal) nekdo tu psal ze ve FL má CN v ambiente, tedy PP bez tempomatu a MF volantu, a ze tempomat v autorizaku nedokazali rozchodit Upraveno Leden 7, 200916 r od ttc1
Leden 7, 200916 r Zdravim, jeste takovy detail k mf volantu, VW(VW passat 2,0tdi highline) mam ted poprve. Co se tyka elektroniky, tak si hraji jen s pc a satelity, ale premyslim si koupit VAGa, protoze ty nastaveni co sem davate sou super a prehledne a co si clovek udela sam je 2xhezci:-) Proc pisu sem, chtel jsem se zeptat, jestli nemusi byt nejaka priprava pro tu komunikaci mf volantu, nebo staci,aby si koupil mf se spravnou rj na programoval a je to o.k.?! Jen takova zajimavost, docel ame pobavila vybava highline,kozene sedacky vyhrivane i vzadu v el.vsechny okna a ma jen 2reproduktory vepredu obyc dvoudin.radio:-) Uz tam mam pripravene RNS 510,ale to bude dalsi kamen urazu:-( (gps antena a konektor pro navi) Upraveno Leden 7, 200916 r od Tomas Zavrel
Leden 8, 200916 r Tak tohle jsem našel taky (http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cruise...trofitting_(1K)) a je tam úplně dole taky dopsáno, že "In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire may need to be added. * Wire T20d/13 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine). " Tak nevím, jestli tam skutečně nechybí ten jeden přiblblý drát.
Leden 8, 200916 r Tak černobílý kabel na pozici 13 podvolantovky tam je. Jestli je ale zapojený do ŘJ motoru se mi nepodažilo dneska zjistit. Co mě ale zaráží je, že když jsem odcvakl víčko podvolantovky a byl tak vidět plošňák, kde je patice na páčku tempomatu, chybí v něm piny 5 a 6. Pin 6 chápu, je dle schématu neobsazený, ale co pin 5 - kostra? Ten je nepotřebný??? Cosby, byl bys tak laskav a mrknul do nějaké Tvé podvolanovky, co podporuje tempomat a ESP, jak to tam vypadá?
Leden 8, 200916 r Tak uz je mi jasno, nevsim jsem si a omlouvam se. Nicmene, podle toho, co tu pises se domnivam, ze jses fundovany v autoproblematice. Nejaky napad by nebyl? Dik.
Leden 8, 200916 r Autor Třebas tam být nemusí,těžko říct.Může to být vnitřně propojeno s jinou kostrou kvůli úspoře drátu
Leden 8, 200916 r To je mě napadlo taky, když jsem viděl kostru směrových světel. Ale proč je tedy na páčce zapojeno všech 5 drátů na 5 pinů v řadě 1-5? Tedy jen pro fci tempomatu?
Leden 8, 200916 r A taky mrkni na tohle, já tam nevidím žádnou propojku koster tempomatu a blinkrů...
Leden 8, 200916 r O2FL -> tak jsem hledal v ETKA a nasel jsem alespon cast tabulky kdo co podporuje 1K0-953-549 - nasledujici pismenka v konci oznaceni Tempomat: CD, CH, CM, CN, CF, CQ, CP MF Volant: CD, CJ, CK, CH, CE, CF, CQ, CP PP: CD, CM, CN, CE, CP ten PP asi neni u ostatnich uveden, u nekterch totiz tato polozka neni uvedena ani ano ani ne. u Sup2 neni u zadne uvedena podpora PP, ale S2 ma PP vzdy. zajimava je jednotka CE - ta ma rovnou podporu pro vozidla bez tempomatu, ale opak tam neni.... jinak nekdo psal ze v O2FL ambiente ma vezi CN - tedy ten tempomat by mel jit i bez zmeny jednotky
Leden 13, 200916 r to jsem byl ja, je to, jak pises, ale tempomat proste ne a ne a ne, byl jsem v autorizovanem servise, hlasi jim to chybna komunikace s RJ, nebo tak neco, dokonce to zkouseli i lidi odsud: http://www.auto-diagnostika.cz/?p= a taky si stim nevedeli rady. Uz fakt nevim...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.