keny Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Cau muze my nekdo visvetlit co a proc je lepsi zda sport podvozek nebo stavitelny podvozek dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 (editace) Sportovní = tvrdší a obvykle nižší (kvůli těžišti). Stavitelný může být : a ) na výšku b ) na tuhost Z názvu asi patrné vše co by mělo být. Výsledná volba je pak na tobě. Editováno: 14. Duben 2006, autor: capo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keny Vloženo 14. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Sportovní = tvrdší a obvykle nižší (kvůli těžišti).Stavitelný může být : a ) na výšku b ) na tuhost Z názvu asi patrné vše co by mělo být. Výsledná volba je pak na tobě. dekuji ale ja bych chtel radu ktery pouzit př.supersport cca10000,-Kv stavitelny cca12000,-pro ktery se mam rozhodnout ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Myslím, že nikde nenajdeš objektivní srovnávací test. Obecně se dá říct, že čím dražší, tím lepší (vlastnosti, životnost). Značky jako supersport a kw jsou podle mě nesrovnatelné s těmi dražšími, jako třeba bilstein apod. Sám nemám zkušenost s žádným, a nemohu soudit a ani po tom netoužím. Sice by se mi líbilo mít auto nižší, ale je to nepraktické. Závodit nepotřebuji, a stabilita se rapidně zvýšila použitím 17" kol. . Zkus si přečíst třeba toto : http://www.autohificlub.cz/index.php?body=...Selected=186699 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keny Vloženo 14. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Myslím, že nikde nenajdeš objektivní srovnávací test.Obecně se dá říct, že čím dražší, tím lepší (vlastnosti, životnost). Značky jako supersport a kw jsou podle mě nesrovnatelné s těmi dražšími, jako třeba bilstein apod. Sám nemám zkušenost s žádným, a nemohu soudit a ani po tom netoužím. Sice by se mi líbilo mít auto nižší, ale je to nepraktické. Závodit nepotřebuji, a stabilita se rapidně zvýšila použitím 17" kol. . Zkus si přečíst třeba toto : http://www.autohificlub.cz/index.php?body=...Selected=186699 no dekuji za radu mas pravdu ze to nebude jednoduchy vyber Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 15. Duben 2006 Sdílet Vloženo 15. Duben 2006 já bych sportovní podvozek nedával ,protože klasická octa na to nemá stavěnou kastli . bude se kroutit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zbyněk Vloženo 18. Duben 2006 Sdílet Vloženo 18. Duben 2006 já bych sportovní podvozek nedával ,protože klasická octa na to nemá stavěnou kastli . bude se kroutit blbost Já osobně už nějakej čásek mám Supersprint (nebylo moc penízků) a max spokojenost ve spojení se 17" kolesama je to cool. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 no u seriovky je kastle bodovaná a né svařovaná (RS) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borg Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 no u seriovky je kastle bodovaná a né svařovaná (RS) no to se mi moc nezdá RS má akorát výzkuhy v kufru jinak myslím rozdíl není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 20. Duben 2006 Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 to mi řekl mechanik od škodovky ,když jsem tu mojí octu chtěl předělat ,dát RS tlumiče ,brzdy a bylo i řečeno at to nedělám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 to mi řekl mechanik od škodovky ,když jsem tu mojí octu chtěl předělat ,dát RS tlumiče ,brzdy a bylo i řečeno at to nedělám kecal... jinak bodovani je snad jeden druh svarovani ne? kastle na RS je totozna s normalni, jen rs ma ty dve rozpery za zadnima sedackama co vim ja a ty zase az tak nehrajou roli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amadeus Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Tak tohle opravdu slysim poprvy. Od kdy se svaruje stejna kastle uplne jinak?? Jed se podivat na exkurzy do vyroby...my to meli v prvaku povinny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Kluci, co rikate na jetej podvozek HP sporting ve slusnem stavu. Predni tlumice jsou i s pruzinama a jsou vyskove stelovatelny,zadni jsou jen tlumice a nemaji vyskove stelovani. Cenovka 6500kc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Kluci, co rikate na jetej podvozek HP sporting ve slusnem stavu. Predni tlumice jsou i s pruzinama a jsou vyskove stelovatelny,zadni jsou jen tlumice a nemaji vyskove stelovani. Cenovka 6500kc? hlavne aby ti to slo na auto...ja el to HP okruhovy a na auto to neslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 koukám že nemá cenu sem psát svoje poznatky ,které mi navíc byli řečeny u výrobce , to víš každej nemusel v prváku na exkurzy . takže sorry ,už se nebudu vyjadřovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Kluci, co rikate na jetej podvozek HP sporting ve slusnem stavu. Predni tlumice jsou i s pruzinama a jsou vyskove stelovatelny,zadni jsou jen tlumice a nemaji vyskove stelovani. Cenovka 6500kc? hlavne aby ti to slo na auto...ja el to HP okruhovy a na auto to neslo No prodavajici pry ma servis a tvrdi, ze by to melo jit, ale mam pocit, ze si zase tak moc jistej nebude, kdyz mi nabidli, abych si je zkusil. Ale zase je pravda, ze to se ceni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Ja mam wrc pruziny a ten podvozek je sakra tuhej a to je tam mam uz sakra dlouho.No a nic se mi na kastly nekrouti.Kdyz jsem se na to ptal meho znameho co dela mechanika u skodovky,tak rikal,ze jedine budou driv odchazet cepy a loziska.A caste opravy predniho narazniku vas taky neminou .Jinak vse slape tak jak ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Ja mam wrc pruziny a ten podvozek je sakra tuhej a to je tam mam uz sakra dlouho.No a nic se mi na kastly nekrouti.Kdyz jsem se na to ptal meho znameho co dela mechanika u skodovky,tak rikal,ze jedine budou driv odchazet cepy a loziska.A caste opravy predniho narazniku vas taky neminou .Jinak vse slape tak jak ma. No s tim naraznikem se pocita, s tim mam problemy i ted, ze je to nizky, a to to nemam snizeny Kazdopadne sem se dneska rozhod, ze radsi jetej, i kdyz kvalitni HP nevemu, ze radsi vemu ty tvrdy Kayaby a necham to na seriovejch pruzinach a uvidi se podle toho, jak se to bude chovat. S rozperama by to mohlo bejt docela magnifique Ty cepy snad neco vydrzi, loziska sou trosku proklety, ufidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 koukám že nemá cenu sem psát svoje poznatky ,které mi navíc byli řečeny u výrobce , to víš každej nemusel v prváku na exkurzy . takže sorry ,už se nebudu vyjadřovat neurazej se... me by zajimalo jak je teda ta kastle svarovana kdyz ne bodove a kterej expert ti tohle poradil...rad bych s nim mluvil teda... jinak doufam ze nejsi z tech ktery verej vsechno lidem z autorizovanejch servisu jen proto ze maji na monterkach napsano skoda auto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombero Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Stavitelný podvozek mám už asi rok a maximální spokojenost. Předek -20/80 a zadek -20/60. V kombinaci se 17" kolama se to nedá se sériovým srovnat.Je stavitelný pouze výškově, tuhost závisí na výšce,čím výš,tím je to měkčí. Při max. snížení mám přední nárazník asi 7cm nad zemí. Na naše silnice se s tím musí hodně opatrně ,ale v zatáčkách to neurveš,sedí jako přibitá. Se stavitelným podvozkem je vhodné koupit i sportovní stabilizátor!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 Ja mam wrc pruziny a ten podvozek je sakra tuhej a to je tam mam uz sakra dlouho.No a nic se mi na kastly nekrouti.Kdyz jsem se na to ptal meho znameho co dela mechanika u skodovky,tak rikal,ze jedine budou driv odchazet cepy a loziska.A caste opravy predniho narazniku vas taky neminou .Jinak vse slape tak jak ma. No s tim naraznikem se pocita, s tim mam problemy i ted, ze je to nizky, a to to nemam snizeny Kazdopadne sem se dneska rozhod, ze radsi jetej, i kdyz kvalitni HP nevemu, ze radsi vemu ty tvrdy Kayaby a necham to na seriovejch pruzinach a uvidi se podle toho, jak se to bude chovat. S rozperama by to mohlo bejt docela magnifique Ty cepy snad neco vydrzi, loziska sou trosku proklety, ufidime jen bacha na ty rozpery ze pri mensim tukesu se ti to auto muze pekne hnout...daleko vicero nez kdybys to tam nedal...ja bych zustal jen u podvozku, rozpernou tyc do prahy ne-e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 jen bacha na ty rozpery ze pri mensim tukesu se ti to auto muze pekne hnout...daleko vicero nez kdybys to tam nedal...ja bych zustal jen u podvozku, rozpernou tyc do prahy ne-e No chce to davat bacha z vedlejsi, to je pravda Ja uz ji tam mam, jen vepredu v motoru, vic jak 5 let. Snad zadnej tukec z boku nebude no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 82 Vloženo 23. Duben 2006 Sdílet Vloženo 23. Duben 2006 Stavitelný podvozek mám už asi rok a maximální spokojenost. Předek -20/80 a zadek -20/60. V kombinaci se 17" kolama se to nedá se sériovým srovnat.Je stavitelný pouze výškově, tuhost závisí na výšce,čím výš,tím je to měkčí. Při max. snížení mám přední nárazník asi 7cm nad zemí. Na naše silnice se s tím musí hodně opatrně ,ale v zatáčkách to neurveš,sedí jako přibitá. Se stavitelným podvozkem je vhodné koupit i sportovní stabilizátor!! prosím tě, jaký to máš podvozek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bombero Vloženo 23. Duben 2006 Sdílet Vloženo 23. Duben 2006 Stavitelný podvozek mám už asi rok a maximální spokojenost. Předek -20/80 a zadek -20/60. V kombinaci se 17" kolama se to nedá se sériovým srovnat.Je stavitelný pouze výškově, tuhost závisí na výšce,čím výš,tím je to měkčí. Při max. snížení mám přední nárazník asi 7cm nad zemí. Na naše silnice se s tím musí hodně opatrně ,ale v zatáčkách to neurveš,sedí jako přibitá. Se stavitelným podvozkem je vhodné koupit i sportovní stabilizátor!! prosím tě, jaký to máš podvozek? Jestli myslíš značku, tak je to Vogtland (dovezeno z Německa). Info na www.vogtland.com Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bageta Vloženo 12. Únor 2007 Sdílet Vloženo 12. Únor 2007 Máte někdo zkušenost nebo mi doporučíte jaký odvozek na OI TDI COMBI?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.