Přejít na obsah

Podběh plastový

VRBIC

Doporučené příspěvky

Model 97 to neměl. Díky tomu se taky často na těchto modelech objevuje rez okolo hrany víčka palivové nádrže, protože dovnitř blatníku šlo bláto, které se usazovalo okolo potrubí do nádrže....Pokud vím, tak když to Škodovka uznala jako reklamaci a měnil se celý pravý zadní blatník, tak tam v rámci záruční opravy ty plasty nechala namontovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info,

právě jsem objevil malé puchýřky na laku kolem víčka nádrže . Původně jsem si myslel, že je to pouze povrchové , ale po vypláchnutí podběhu mě málem odvezli na srdeční příhodu . Nepochopil jsem, proč je kolem hrdla nádrže výztuha s lemem ohnutým nahoru - je to místo, kde se usazuje veškerá sůl a bláto bez možnosti odtéci .

Nejsem žádnej odborník, ale když by byl lem ohnutý dolů žádné problémy by nebyly.

Škodovka dává 10 let záruku na prorezivění karosérie - tak to mám " za pět dvanáct " . Ono asi se nedohodneme, protože se z toho budou chtít vyvléknout a budou řešit, že to není prorezivělé , ale jen "puchýře ".

Příští měsíc musím na pravidelnou prohlídku, tak udeřím a dám vědět.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem raději zajel do servisu hned. Musím konstatovat, že jsem čekal jen výmluvy - bla , bla , bla atd , ale vše proběhlo v pohodě. Předložil jsem servisku, vše si nafotili včetně VIN a teď proběhne zhruba 14-ti denní porcedůra z výrobcem.

Myslím si, že reklamaci musí uznat - prostě udělali chybu.

Pokusil jsem si udělat pár fotek, ale v tom podběhu to moc nejde - každopádně je to časovaná bomba pro všechny příznivce prvních octavií. kol100

Díky za příspěvky - hlavně od ratafaka .

Odkaz ke komentáři