Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem. Nechal jsem teď měnik komplet spojku a tak jsem si řikal zkusím se poinformovat jak se vlastně doporučuje startovat.Všichni píšou samozřejmě na neutrál to je jasné, ale startovat na neutrálu se sešlápnutou spojkou a nebo jen nechat neutrál a nastartovat? Co myslíte vy.Díky za odpovědi a názory. Vím že asi divný dotaz, ale jsem už z toho zmatený jak každý doporučuje něco jiného.Jak je to u vás? :blbec:

Neutrál a sešlápnutá spojka, tak se to učí v autoškole. Navíc po startu obvykle v zápětí hned řadíš takže se té spojky rovnou využije.

Taky tak, spojka a pak startuji. :D

stupim na spojku a startujem - bez neutralu, ked je zaradeny, tak je, rychlost pred startom specialne nevyradujem, naco, ked stojim na spojke .

Se spojkou,timhle ji vebec neublizis i kdyby jsi ji pak pustil a znova zmacknul na razeni. Ale je to treba i zbytecna namaha pro starter kterej musi,kdyz neseslapnes spojku, roztacet i celou prevodovku..

sak ja tu spojku zoslapujem vzdy ...

šak on to taky nepíše tobě... kol104

Já zajíždím do garáže popředu, tak že tam vždy dokud běží motor šoupnu zpátečku a vypnu motor.

No a když jedu, tak zmáčknu spojku, nastartuji a pustím spojku a vyrážím.

Jak už někdo psal, především v zimě při stratování bez spojky sebou vlečeš převodovku a to je dost znát.

  • Autor

Ja se ptám proto, že jsem občas startoval bez sešlápnuté spojky a někdy opačně. V obou případech jsem nic právě nepozoroval, že by neco šlo jako že víc z tuha ani že by starter musel překonávat větší odpor hlavně při studených startech. Teď aspoň vím jak na to -_-

Ale jsou to uplne zanedbatelny veci at starujes tak nebo tak. Je to uplne jedno a nikde se to neprojevi nejaky opotrebenim nebo tak neco.. Akorat tam nekdo nesmi nechat kvalt a startovat bez spojky.. lol

Ahoj všem. Nechal jsem teď měnik komplet spojku a tak jsem si řikal zkusím se poinformovat jak se vlastně doporučuje startovat.Všichni píšou samozřejmě na neutrál to je jasné, ale startovat na neutrálu se sešlápnutou spojkou a nebo jen nechat neutrál a nastartovat? Co myslíte vy.Díky za odpovědi a názory. Vím že asi divný dotaz, ale jsem už z toho zmatený jak každý doporučuje něco jiného.Jak je to u vás? :blbec:

Urcite startuj se spojkou,bo odpojis prevodovku.I kdyz mas zarazen neutral,tak jsou kola v prevodovce v zaberu a tocis jak motorem,tak prevodovkou.A pokud mas zmacklou spojku,tak je absolutne jedno jestli mas neutral,nebo zarazeno:-)

Taky startuji se sešlápnutou spojkou.

Bavíte se o P...ovině.

  • Autor
Bavíte se o P...ovině.

Tak to nečti.

S vyšlápnutou spojkou, asi jde o zvyk...

Ono kdyz to neuci autoskoly... po absolvovani autoskol sem svoji segru a pritule segru ucil parkovat, ze si musi najet, ze nemaj stat na spojce v kolone a na semaforech, ze se startuje se spojkou seslapnutou, ze se volant drzi tak a tak a toci se tak a tak, jaxe vybira smyk takovej a makovej, ze je mozny neradit 1-2-3-4-5, ale klidne po rozjeti 3-5, peklo, a za to chtej takovejch penez. Pristi vikend budu ucit jezdit kamose, kterej jeste v autoskole nebyl, sebranka je to...

Bavíte se o P...ovině.

Myslíš o "pytlovině"? nic jiného místo teček nejde dosadit.

S vyšlápnutou spojkou, asi jde o zvyk...

S vyšlápnutou, nebo sešlápnutou?

A není to to samé? :t

A není to to samé? :t

Není.

A není to to samé?  :t

Není.

Pedál až na podlaze...

P.S.: prosím rozveď jaký je mezi tím rozdíl ;) lingvisticky v tom rozdíl pravděpodobne bude... ale

Ono kdyz to neuci autoskoly... po absolvovani autoskol sem svoji segru a pritule segru ucil parkovat, ze si musi najet, ze nemaj stat na spojce v kolone a na semaforech, ze se startuje se spojkou seslapnutou, ze se volant drzi tak a tak a toci se tak a tak, jaxe vybira smyk takovej a makovej, ze je mozny neradit 1-2-3-4-5, ale klidne po rozjeti 3-5, peklo, a za to chtej takovejch penez. Pristi vikend budu ucit jezdit kamose, kterej jeste v autoskole nebyl, sebranka je to...

Nechces mi taky dat lekce jezdeni? Rad bych se dozvedel jak se vybira smyk takovej a makovej...

... Akorat tam nekdo nesmi nechat kvalt a startovat bez spojky.. lol

Třeba jak se to stalo mně. Měl jsem pučený auto švagrové a nevěděl jsem, že je naučená, že když zastaví nechat tam neutrál a jen zatáhnout ručku, protože nemačká při startování spojku (asi moc úkonů naráz) budiž :disgust: Jenže můj zvyk je zase opačnej a auto jsem ji zaparkoval těsně před vrata se zařazenou jedničkou. Co bylo potom už asi psat nemusím :t:D

Ono kdyz to neuci autoskoly... po absolvovani autoskol sem svoji segru a pritule segru ucil parkovat, ze si musi najet, ze nemaj stat na spojce v kolone a na semaforech, ze se startuje se spojkou seslapnutou, ze se volant drzi tak a tak a toci se tak a tak, jaxe vybira smyk takovej a makovej, ze je mozny neradit 1-2-3-4-5, ale klidne po rozjeti 3-5, peklo, a za to chtej takovejch penez. Pristi vikend budu ucit jezdit kamose, kterej jeste v autoskole nebyl, sebranka je to...

Nechces mi taky dat lekce jezdeni? Rad bych se dozvedel jak se vybira smyk takovej a makovej...

No a co smyk tvarohovej, nebo povidlovej ?

Jo a jinak spojku sešlapuji, na semafóru vyřazuji, volant držím správně, ale co ty ostatní paka ?

Na semaforu do kopce přes spojku popojede nahoru, setrvačností dolů a to klidně několik minut dokola, volant drží borec, tak aby to bylo hlavně efektní, jako by zrovna ho měl někdo sledovat...

Všimly jste si někdy cigošů jak jsou důležití ve svý ospojlerovaných žigulech a Š105 :smich:

Upraveno od Peterer

... Akorat tam nekdo nesmi nechat kvalt a startovat bez spojky..  lol

Třeba jak se to stalo mně. Měl jsem pučený auto švagrové a nevěděl jsem, že je naučená, že když zastaví nechat tam neutrál a jen zatáhnout ručku, protože nemačká při startování spojku (asi moc úkonů naráz) budiž :disgust: Jenže můj zvyk je zase opačnej a auto jsem ji zaparkoval těsně před vrata se zařazenou jedničkou. Co bylo potom už asi psat nemusím :t:D

:palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.