Přejít na obsah

motor 1,8T 20V


plyšák

Doporučené příspěvky

už se to tu mockrát řešilo. Spotřeba na dlouhé trasy, kdy jsem to nikterak nešetřil, tak mi chodila standartně 7,8/100, Na kratších trasách do 100km, kdy jsem tomu dával čočku, tak 9-10. Jednou Brno-Jičín v zimě na sněhu, v noci piánko jízda na pohodičku(měl jsem takovou náladu), tak 5,6/100. Ano, nestačil jsem po dojezdu valit bulvy. Takže bych počital tak +/-8 v globálu. Co se servisu a spolehlivosti, či problémů týče, tak nemohu sloužit, u služebních mi to bylo u prdele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak říká TomasB, 8 litříků je průměr a hodně moc záleží na stylu jízdy. Nerad bych to zakřik, ale já sem kromě výměny brzdových kotoučů nic neměnil a ani nic neodešlo. Mam jí už přes dva roky a pohoda

moment, ale on se ptá na 1,8T 110kW, ty máš tuším 1,8 92kW ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem plně spokojen, i když teď asi 2 měsíce pátrám po úbytku výkonu - kontrola hadic, váhy vzduchu, regulace turba a turba! Jinak spotřeba přes zimu 8 a přes léto je to tak 7,5 když se to lechtá tak opravdu je to i 5,5l/100km!! Ale to se nedá! To auto jede samo! Plně doporučuji, nejlepší motor co se dává do O1!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem plně spokojen, i když teď asi 2 měsíce pátrám po úbytku výkonu - kontrola hadic, váhy vzduchu, regulace turba a turba! Jinak spotřeba přes zimu 8 a přes léto je to tak 7,5 když se to lechtá tak opravdu je to i 5,5l/100km!! Ale to se nedá! To auto jede samo! Plně doporučuji, nejlepší motor co se dává do O1!

souhlasím!! motor je to šupa a ta spotřeba taky -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plyšáku, dej si velký bacha aby to byl motor 1,8 20Vs proměnným sáním, montoval se tuším od září 1997. Má daleko lepší vlastnosti, táhne odspodu, žere míň. Poznáš to že má plastové svody. Celé to vzniklo tak, že Audi tento motor udělalo s tím proměnným sáním, montoval se tak i do Passatu. Pak někdo ve VW začal šetřit a do Golfa a Oktávky udělal zjednodušenou (levnější) verzi s konstantním sáním. To byl průser. Netáhlo to z nízkých otáček, spotřeba šla nahoru, z té doby kolují názory o tom jak je 1,8 20V mizerný motor. VW i Škoda to rychle řešily a začaly montovat pěkně ten původní motor Audi. Ale "dobrá pověst" byla pryč a dodnes někteří motorističtí novináři budou přitrouble papouškovat, jak je tento motor na nic, aniž by tušili že jsou 2 verze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při takovém nájezdu fakt nemá smysl moc řešit spotřebu, která je navíc u tohodle motoru přes mínění mnohých velmi příznivá více než u jiných motorů závislá na „noze“. U mne konkrétně za 4 roky a cca.55tkm průměr 8,2 l/100km, a to i přes výrazný elektronický výkonový doping. Za posledních 12tkm, kdy auto bohužel nevidělo pořádnou cestu, mám průměr 7,3 při velmi orientačním dodržování limitů. A např. služebky po Německu s tempomatem na 160 jsem odjezdil okolo 9 litrů. Životnost motoru bude při slušném zacházení „standardní“, já jsem do motoru kromě výměny rozvodů nemusel dát ani korunu. Jen pro srovnání, kdysi mi pod rukama odešla služební 1.8T (potkání motoru), a to při 230tkm, přičemž nikdo nebyl schopen doložit, že tam kdy byly měněny rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plyšáku, dej si velký bacha aby to byl motor 1,8 20Vs proměnným sáním, montoval se tuším od září 1997. Má daleko lepší vlastnosti, táhne odspodu, žere míň. Poznáš to že má plastové svody. Celé to vzniklo tak, že Audi tento motor udělalo s tím proměnným sáním, montoval se tak i do Passatu. Pak někdo ve VW začal šetřit a do Golfa a Oktávky udělal zjednodušenou (levnější) verzi s konstantním sáním. To byl průser. Netáhlo to z nízkých otáček, spotřeba šla nahoru, z té doby kolují názory o tom jak je 1,8 20V mizerný motor. VW i Škoda to rychle řešily a začaly montovat pěkně ten původní motor Audi. Ale "dobrá pověst" byla pryč a dodnes někteří motorističtí novináři budou přitrouble papouškovat, jak je tento motor na nic, aniž by tušili že jsou 2 verze.

on se ptá na 1,8T!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ho půl roku tak nejsem asi úplně ten pravý na hodnocení.

Jede hezky, ale musíš si zvyknout na turbo, malá díra v nízkých otáčkách tam je. Spotřeba hodně záleží na noze. Mám tempomat a když dodržuju předpisy tak jezdím kolem 7,5. Po městě tempomat moc neužiju a zase není problém jet za 12. Když zarazíš pedál do podlahy tak si nedávej na pc okamžitou spotřebu. Ale pokud jezdíš málo tak je to nejlepší možná volba. Proto jsem do toho šel i já. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem si tu Octavii koupil a za ty tři dny co s ní jezdím jsem nadšen. Motor vůbec neslyším a když sešlápnu plynový pedál tak vypálím z místa a ostatní nechávám za sebou. Spotřeba taky ujde. Jel jsem dle přepisů asi 90km jen tak kliďánko a průměr jsem měl 5.8L. Což je super. A město v klidu jezdím za 8.5. Motor pružný ve městě na čtyřku a jen sešlápnu pedál a jedu....

Takže spokojenost......

P.S. Díky všem za rady a odepsání na můj dotaz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Sakra to mi řekněte pánové jak to s tou spotžebou děláte...já na dálky neklesnu pod 7L...teda asi 2x jsem tam měl 6.9L...ve městě jdu málokdy pod 10...spíš 11 a něco...a když je nějaká super zácpa a popojíždí se, tak pod 12L nejdu...a to mám motýlí nohu...fakt...čim to je? Že by snad nějakej skrytej problém co má za následek vyšší spotřebu? Nebo jezdim fakt tak blbě? :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, a ty sa nepohynas v zapchach iba na spojke? ja pomalicky pustim spojecku auto sa rozbehne na jednotke okamzita spotreba 3.2L zaradim dvujku okamzita 4L. tak sa jazdi v meste, Moja sestra tak ked sa aj v zacpe pohyna tak tam da 3000ot/min a pomali pusta spojecku. potom je spotreba okolo 10

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, a ty sa nepohynas v zapchach iba na spojke? ja pomalicky pustim spojecku auto sa rozbehne na jednotke okamzita spotreba 3.2L zaradim dvujku okamzita 4L. tak sa jazdi v meste, Moja sestra tak ked sa aj v zacpe pohyna tak tam da 3000ot/min a pomali pusta spojecku. potom je spotreba okolo 10

Tak jako tvoje sestra to fakt nedělám...dělám to stejnym způsobem jak ty...ale jak řikám...kdybych nedával pozor, tak mi to snad sežere i svačinu z báglu... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Jo, a ty sa nepohynas v zapchach iba na spojke? ja pomalicky pustim spojecku auto sa rozbehne na jednotke okamzita spotreba 3.2L zaradim dvujku okamzita 4L. tak sa jazdi v meste, Moja sestra tak ked sa aj v zacpe pohyna tak tam da 3000ot/min a pomali pusta spojecku. potom je spotreba okolo 10

To lechtání nedělá mojí Gertrůdě dobře - je celá taková nervózní, tak ji radši držím troško v otáčkách....

Já jezdim po městě v poho. kolem 7L - je teda fakt, že s touhle spotřebou fakt musíš dodržovat předpisy :-).

Jinak na dálnici při těch 130 7.5 - 10L podle toho jestli jedeš do, nebo z kopce...

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, a v těch zácpách buď Murdocu v klidu. Já tam běžně mám při popojíždění 10-14L.

No tak jsem maličko klidnější...no já jsem byl zvyklej na služební Fábku 1.4 MPI...takže teď se mi to žraní třeba zdá...ale když jsem si Koktu koupil, stejně jsem čekal, že mě to trochu víc zarazí do sedačky, když pustim pa plyn cihlu...ale to se mi třeba taky jenom zdá...ale třeba ne... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a když jsem dneska ráno v zácpě zkoušel tu dannonenovu metodu "lehounce pouštět spoju a 1 a 2" , tak při jedničce 13L a auto škube jak kráva jak se dusí a při dvojce 9L a to už skoro chcípe... Třeba jezdí Dannone v jinejch zácpách - nebo nevim jak to dělá. :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...