stenly15 Vloženo 13. Červen 2010 Vloženo 13. Červen 2010 Naprostý souulas - výměna okolo 120 tis km včetně vodní pumpy. Ahoj, jsem na tom podobně mám auto z Německa 1,8 T 20V r.2002 a v servisce neni záznam o výměně rozvodů a to už se blížím na 140 000. Ve škodovce mi řekl technik výměna v 90 000 a kámoš ve 120 000 tak co si člověk má vybrat? Citovat
nosal Vloženo 14. Červen 2010 Vloženo 14. Červen 2010 Já to měmil ve 150 tis. V servise jsem si řek, že chci ty ojetý díly vrátit. Jak jsem se na to díval, tak řemen i kladky byly OK. Samo, že mi dělali i vodní pumpu, ale tu si nechali, prý se to repasuje (nebo co). stenly15 - v tvým případě bych to udělal hned, bo nevíš, kolik to má ve skutečnosti najeto... Rozdíl mezi naftou a benzínem je v tom, že u nafty (rotaček) se tím řemenem tahá i naftové čerpadlo, proto v 90 tis, u benzínu jen rozvody a vodní pumpa a asi proto až 180 tis. Citovat
fortik11 Vloženo 2. Duben 2014 Vloženo 2. Duben 2014 Ahoj,potřebuji poradit.Budu měnit na OI 1.8T AUM rozvody včetně pumpy.Jaký sady byste mi doporučily a kde nejlépe,levněji a kvalitně nakoupit?INA,GATES,GRAF,SKF,BOSCH aj. Citovat
lusl Vloženo 3. Duben 2014 Vloženo 3. Duben 2014 (editace) doporučujem originál. vodná pumpa je samozrejmosť.http://www.skoda-diely.sk/eshop/06a198119b-rozvody-1-8t-110kw-132kw.htmlhttp://www.skoda-diely.sk/eshop/06a121012g-vodne-cerpadlo.html Editováno: 3. Duben 2014, autor: lusl Citovat
Tomáš Belina Vloženo 19. Červenec 2015 Vloženo 19. Červenec 2015 (editace) Měnil sem rozvody ve 165tis km a po 12letech, kladky v pohode,řemen měl už prasklinky a vodní pumpa měla vůli a ta plastova čast,,turbinka" se v ruce lamala jak čokoláda. takže za mě nedoporučuju čekat na 180tis km! Editováno: 5. Září 2015, autor: Tomáš Belina Citovat
trevor12 Vloženo 24. Duben 2017 Vloženo 24. Duben 2017 (editace) dobry den, kolik je "slusna"cena vcetne prace za vymenu rozvodu na octavia I rs ? samotna sada se da koupit na netu do 3 tis. jenze pak tam nabizeji jeste vodni pumpu ci jeste neco dalsiho, moc tomu nerozumim co je nutne a proc to neprodavaji jako all in one balicek aby clovek vedel kolik stoji material a kolik si uctuje servis za praci ...jde o motor AUQ Editováno: 24. Duben 2017, autor: trevor12 doplneni Citovat
miggy Vloženo 5. Březen 2019 Vloženo 5. Březen 2019 (editace) Auto (1.8T / 4x4 / combi) som kúpil, keď malo na tachometri 200 000 km. Rozvodovú sadu som kúpil asi rok na to a ďalší rok na to som sa konečne dopracoval k jej výmene. To už ale bolo na tachometri asi o 15 000 km viacej. A oplatilo sa (viď foto): Editováno: 5. Březen 2019, autor: miggy Citovat
DwDckQo Vloženo 7. leden 2020 Vloženo 7. leden 2020 Menil si to kvôli tej trhlinke , či si o nej vôbec nevedel ? :D Citovat
miggy Vloženo 7. leden 2020 Vloženo 7. leden 2020 Vedel som o nej, ale rok mi trvalo, kým som sa dopracoval k výmene. Citovat
milanosor Vloženo 29. Únor 2020 Vloženo 29. Únor 2020 (editace) Ahojte. Musi jit na rozvody motor cely ven? Za lepsi sadu vcetne pumpy je pocitam tak 6tis, jest tak? Editováno: 29. Únor 2020, autor: milanosor Citovat
DwDckQo Vloženo 10. Březen 2020 Vloženo 10. Březen 2020 (editace) Nie nemusí, záleží na značke dá sa zohnať za 3tis. aj s pumpou (INA) bez roboty.. Prvovýroba Škoda bez pumpy 4 tis. Editováno: 10. Březen 2020, autor: DwDckQo Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.