Přejít na obsah

Rozvody 1.8T


Tomik07

Doporučené příspěvky

No protože k tomu neni od původního majitele serviska (asi už šetřej i němci) a nechtěl jsem pak zjistit, že je to svažovaný ze 4 kusů nebo tak, nechal jsem to před koupí komplet prolustrovat...proti krádeži, původnost identifikátorů vozidla atd atd...a taky jsem si nechal zjistit, jestli to nebylo někde roztřelený a nemá nalítáno víc, než to ukazuje...však víme ;) ...no a bylo mi řečeno, že je to v cajku...(od chytrých pánů z autorizovaného servisu <_< )známej mi taky řikal, abych to okamžitě vyměnil...ale jak řikám...zas bych to nerad měnil zbytečně brzo...zrovinka zadax to taky neni...teda si myslim já...ne že bych to chtěl zanedbat, nebo se na tom snažil nějak škudlit...ale nerad něco platim, když nemusim ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a já mám info od kámoše, který dělal na motorárně projektanta.....ten se zeptal přímo na konstrukci, abylo mu jasně řečeno 90 000 km AGN starší verze..myslím, že od roku 2000 se interval prodloužil někam ke 120 000 km...druhá pravda je, že oficiální interval škody je opravdu 180 000km ..tak se v tom vyznej...já je nechal vyměnit při 100 000 km ...a kladky vyhrkaný, pumpa tekla...

Sorry, ale jestli si to měl na 100tis. v takovým stavu, tak to bylo stopro stočený aspoň o dalších 100tis., já mám 159tis. a rozvody jsem nedělal a budu dělat až někdy... :D

nebylo to sotčený ani omylem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a já mám info od kámoše, který dělal na motorárně projektanta.....ten se zeptal přímo na konstrukci, abylo mu jasně řečeno 90 000 km AGN starší verze..myslím, že od roku 2000 se interval prodloužil někam ke 120 000 km...druhá pravda je, že oficiální interval škody je opravdu 180 000km ..tak se v tom vyznej...já je nechal vyměnit při 100 000 km ...a kladky vyhrkaný, pumpa tekla...

Sorry, ale jestli si to měl na 100tis. v takovým stavu, tak to bylo stopro stočený aspoň o dalších 100tis., já mám 159tis. a rozvody jsem nedělal a budu dělat až někdy... :D

nebylo to sotčený ani omylem ;)

Mysli si co chceš... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1,8T, motor ARX rv.2003. V servise mi neřekli nic určitýho - nechali to na mě. Já mám servisku s potvrzením doživotní záruky (pravidelné servisní kontroly), takže měnit to budu až ve 180 tis. Jestli se to potká dřív, tak "doufám" uznají záruku. Řekli, že jo :-). Výměna rozvodů i s pumpou prý tak 7-8 tis. Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1,8T, motor ARX rv.2003. V servise mi neřekli nic určitýho - nechali to na mě. Já mám servisku s potvrzením doživotní záruky (pravidelné servisní kontroly), takže měnit to budu až ve 180 tis. Jestli se to potká dřív, tak "doufám" uznají záruku. Řekli, že jo :-). Výměna rozvodů i s pumpou prý tak 7-8 tis. Kč

no být tebou nepletl bych si doživotní záruku a doživotní záruku mobility. Si řádně přečti podmínky. Je to jen to, že se ti postarají o auto a o odvoz, ale ne zadarmo!!! Tak bacha!!! Jinak Kia ted udělala boom se svou 5 plus 2 letou zárukou a všem vypálila rybník. Škoda nemá žádnou doživotní záruku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a já mám info od kámoše, který dělal na motorárně projektanta.....ten se zeptal přímo na konstrukci, abylo mu jasně řečeno 90 000 km AGN starší verze..myslím, že od roku 2000 se interval prodloužil někam ke 120 000 km...druhá pravda je, že oficiální interval škody je opravdu 180 000km ..tak se v tom vyznej...já je nechal vyměnit při 100 000 km ...a kladky vyhrkaný, pumpa tekla...

Sorry, ale jestli si to měl na 100tis. v takovým stavu, tak to bylo stopro stočený aspoň o dalších 100tis., já mám 159tis. a rozvody jsem nedělal a budu dělat až někdy... :D

nebylo to sotčený ani omylem ;)

Mysli si co chceš... :p

se nedohaduju.......a nejsu první, co to tady píše....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No výrobce uvádí 180tis, ale do toho bych nešel a měnil bych tak kolem 120tis, pro klid duše

Já bych s tím doporučením výrobce (180tis) byl taky opatrný. Dle známého ve Škoda servisu třeba v Německu prý doporučují výměnu při 90 tis. (a bylo to provedeno i na mé octě-mám ji taky z D).

Podobně je to prý i s převodovým olejem, který má být jako neměnný a němčouři ho údajně doporučují kolem 150 tis. km vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No výrobce uvádí 180tis, ale do toho bych nešel a měnil bych tak kolem 120tis, pro klid duše

Já bych s tím doporučením výrobce (180tis) byl taky opatrný. Dle známého ve Škoda servisu třeba v Německu prý doporučují výměnu při 90 tis. (a bylo to provedeno i na mé octě-mám ji taky z D).

Podobně je to prý i s převodovým olejem, který má být jako neměnný a němčouři ho údajně doporučují kolem 150 tis. km vyměnit.

souhlasím, já mám tohle prostě z motorárny ve škodě..teda z konstrukce....a převoďák se doporučuje 150 000km/5 let ..tím němci rozumí životnostní náplň. to jsem tu někde vyčetl a souhlasím, není možný, aby tam vydržel olej životnost třeba 20 let. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Zdravim chlapi, chci se zeptat, kolik stoji vymena rozvodu na Rs1?Mate nekdo zkusenost?Nekde jsem cetl, ze za to kdosi vyplázl 25tis. , coz se mi zda trochu moc...

no pokud se nemýlím, v eresce 1. generace je motor 1,8 20v turbo, jen přečipovaný......já ho mám atmosférický, rozvody by měly být stejný...dal jsem 10 000kč za kompletní i s vodní pumpou, což je zhruba tak uprostřed cenovýho intervalu, co jsem tady četl....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozvodova sada je opravdu stejna. Meni se remen, kladka, vodni pumpa a ja jsem menil vzdycky i ten hydraulickej napinak s kladkou. Nekdo rika ze staci vymenit jen kladku v tom napinaku. Cenu neoriganalnich dilu bych videl kolem 5tis. orig tak o 3 tis vic. Prace s tim moc neni za dve hodiny by to melo byt vymeneny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
JAKE DILY pouzivate pri vymene rozvodu platite ty silene prachy u znacky nebo to porizujete v neorigo baleni ale treba od stejneho vyrobce.kde nakupujete doporuceni kontakt.dikec

1,8 20V 92 kW + 1,8 20V turbo 110 kW a 1,8 20V turbo RS 132 kW mají stejné rozvody - výměna vždy i s vodní pumpou - NIKDY BYCH NEDAL DRUHOVÝROBU - použij pouze originál a máš jistotu - cena origo dílů ( komplet rozvody i s pumpou ) je okolo 8 - 9 tis Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OT

a proč zrovna věřit výrobkům používaných škodovkou ???

třeba kotouče - ty jsou určitě ty nejlepší jaký můžeš vybrat

je spousta výrobců a nevím proč zrovna ty co vybere škodovka jsou ty nejlepší, podle mě škodavka nevybírá dodavatele dílů podle TOP kvality ale taky podle ceny takže škoda díl nemusí být vždy ten nejlepší

toť můj názor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OT

a proč zrovna věřit výrobkům používaných škodovkou ???

třeba kotouče - ty jsou určitě ty nejlepší jaký můžeš vybrat

je spousta výrobců a nevím proč zrovna ty co vybere škodovka jsou ty nejlepší, podle mě škodavka nevybírá dodavatele dílů podle TOP kvality ale taky podle ceny takže škoda díl nemusí být vždy ten nejlepší

toť můj názor

od koho teda berete mech.dily ??? me prave zanedlouho rozvody cekaji....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám známýho v obchodě s ND

zajdu za ním a zeptám se ho co prodává a na co jsou /nejsou reklamace

když řekne že něčeho prodá 10 ks do měsíce a prodává tu značku několik let a nemá jedinou reklamaci nemám důvod mu nevěřit.

No a kdyz takovyho znamyho nemam... ??? :-) Z hlavy nevis nejaky znacky na ktery se zamerit ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OT

a proč zrovna věřit výrobkům používaných škodovkou ???

třeba kotouče - ty jsou určitě ty nejlepší jaký můžeš vybrat

je spousta výrobců a nevím proč zrovna ty co vybere škodovka jsou ty nejlepší, podle mě škodavka nevybírá dodavatele dílů podle TOP kvality ale taky podle ceny takže škoda díl nemusí být vždy ten nejlepší

toť můj názor

no kotouce stoji za hovno.tak me jen zajimalo jak se k tomu stavi vetsina.jde mi o to zda dily v klasickych obchodech nejsou druhotny aftrmarket o proti tem dodavanym primo pro skodovku nebo je to jen otazka baleni to co jde pro skodovku je stejne jako afrtrmarket akorat ze skodovka to ma ve svem baleni.treba u brzd.desticek to tak je to mam overene ze jakostne horsi jdou pro aftrmarket a da se rici ze kvalita jde pro origo.je to tak u vsech dilu to asi nikdo poradne nevi kazdy ma svuj nazor. normalne bych se nad tim asi nepozastavoval ale po tom co jsem mel moznost mrknout na radne skubnuty rozvody na Tdi ktere byly kupovane da se rici neorigo a po 20 000 km se pekne rozletla kladka tak si rikam ze u tohoto asi nebudu setrit. a asi budu souhlasit s nazorem škodika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...