Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zkontrolovat predvstrik, VAG --> jednotka 01 motor --> zakladni nastaveni kanal 000 a policko 2. Ideální hodnota je 56, já měl poprvé 36 (špatné první starty), po špatném seřízení 44 - opět špatné první starty. Ted mám 56 tak uvidim zda budou starty dobré. Jinak ten predvstrik i ovlivnuje spotrebu, dym z vyfuku a vykon. Kdo nema mezi 55 - 60. Doporučuju seřídit.

Vloženo

Chci se zeptat, zda má motor AGR čerpadlo v nádrži, nebo je jen čerpadlo u motoru.Dříve mě Felicie startovala špatně kvůli čerpadlu, tak mě napadlo jestli to nemá stejnou souvislost.A neukamenujte mě jsem jen laik tak se ptám.

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Švagrovi na ASV-čku to robí tiež. Bolo to na kompe a má rozhasený predvstrik. Som zvedavý či mu to potom prestane.

po úprave predvstriku mu to robí stále, počítam že asi turbo papá olej.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Mam problem s rannimi starty 1,9tdi 66kw motor dymi na bilej a stiplavej dym. Auto chytne tah jenom do dva a pul tisice otacek. Pak vykon klesne a dymi to na belo. Auto jinak jezdilo perfektne. Stalo se to najednou. Poradte. Dekuji.

Editováno: , autor: johan672
  • o 3 týdny později...
  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Ahoj dnes vyreseno

mam golf IV 1.9 tdi 66kw ALH stejny problem s nastartovanim i treba po hodine. Pomerne dost koure tedy bilehoa po par vterinach v pohode ani znamka. Takze byl to v mem pripade ventilek  Tecko na palivovém filtru je to vlastne zpetak a zaroven termo ventil.. Podstate ten bily kour je nespalena nafta protoze diky tomuto ventilku padala nafta a tedy nektery z valcu vubec nezapalil a pouze odfouknul do vyfuku... pak se tlak paliva srovnal vse bezelo jak ma... Takze jsem jel koupit kvalitni Tecko u elitu SWAG...stalo sice 530kc, ale chodi to v poho. Asi nema smysl kupovat levny kolem 200kc, a pokud mozno do nej nefoukejte protoze ho tim znicite...Ja tedy jeste aby dobre tesnil v nove filtru obaluji ty dva tesnici krouzky uzkou teflonovou paskou nekolik otocek... aby tam zalezl trochu ztuha. Tak snad jsem vam tim trochu pomohl. Zatim Pavel

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den. Trochu sem pátral,ale to co jsem potřeboval jsem přesně nenašel.

 

1.Odešlo mi turbo nebo spíš zatuhly klapky a při cca 3000 otáčkách padalo do nouzáku - výměna turba (repasovaného) a jede jak má pěkně táhne,ALE před i po výměně jsem zaznamenal zvýšenou kouřivost (po nastartovaní to neřeším octa má cca 350tis najeto) ,ale ještě cca 4km(potom absolutně bez kouře) po nastartování stále kouří.

Už jsem s tím chtěl jet zpět do servisu ,ale o víkendu jsem nejezdil a auto nakopl zas až v pondělí a naráz auto absolutně bez kouře, přijedu do práce cca 8 hodin stojí nakopnu a zas kouř. Auto nechám přes noc v garáži ráno nastartuju a zas bez kouře.

Nesetkal se s tím někdo ? Měl jsem podezřeí na těsnění pod hlavou ,nebo že se mi dostává olej někam kam nemá,ale proč to potom po ránu nedýmí ?

 

2.Jaký máte názor na protáhnutí,vypálení egr/turba ? 

-cca na 4 rychlost to rozjet po určitý čas na 4500 ot. nebo do omezovače,slyšel jsem že se tím čistí od různého bordelu a jak často by se to mělo dělávat ,pokud teda vůbec.

Děkuji

  • o 8 let později...
Vloženo
V 11. 12. 2008 na 21:01, MAXIKK napsal:

Čaute,mám octávii 1.9TDi 81Kw,r.v.2002,najeto 170 000km,po nastartování mi to strašně zakouří (bíly dým ),nevíte někdo čím by to mohlo být,díky za radu.

Zdravím, nevzpomenete si co jste s tím měl za problem? Řeším něco podobného. Díky za info.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...