Přejít na obsah

ALARM CS584


profor

Doporučené příspěvky

Navod na montaz jablotronu jsem cetl a ne jednou, dokonce jej mam i vytisteny.. problem je, ze proste to vypada v realu aspon u me mirne jinak a to i oproti DP .. asi to bude tim ze mam MR2006, takze soudruzi zrejme zapracovali aby to jeste vic zkomplikovali :)

No a otazka do pranice stale zustava. Lze nejak jednoduse oddelat celej ten celek ridici jednotky a releoveho boxu?

EDIT: I kdyz mozna bude nakonec jednodussi to napojit primo na svorkach, co jsou umisteny na baterce.. ale tak necham si poradit

Alebo veď si zober PLUS od stáleho prúdu na spínačke.... mal by to byť červený vodič na svorkovnici (ozn. 30)... ;)

Editováno: , autor: octavio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by slo :) Jen jeste drobnost, kde najdu spinaci skrinku? - ano stydim se :D:unsure:

Jinak nad tim prerusit napajeni k RJ popremyslim, neni to tak blbej napad :) Bohuzel mam jen jedno rele ted, takze si budu muset vybrat mezi blokaci starteru a nebo rj :)

RJ by som neprerušoval napájanie, to radšej čerpadlo..... spínacia skrinka je to do čoho picháš kľúčik pri štartovaní :D ..... daj dole plast pod volantom.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento alarm (CS584) mám už namontovaný, som s nim nadmieru spokojný. Nemal som dverové spínače tak som tam šupol so 120-ky a čuduj sa svete začali my svietiť aj stropné svetlá pri otvoreni všetkých dverí.Takže som zabil dve muchy jednou ranou aspoň dúfam!

No mam maly problem niekedy sa alarm spustí sám (najčastejšie v noci na obrovskú radosť susedov) :aggressive: myslím si že to spôsobuje otrasový spínač.Je tam dvoj zonový.Dnes do rána som vypol obe zony a nič žiadny poplach. Poradíte niekto ako to má byť správna nastavené? Alebo to spôsobuje,že nemam diodový modul na dverných spínačoch? Pri tejto možnosti by sa to ale malo prejavovať v previdelných intervaloch k sa mýlim opravte ma.

Editováno: , autor: vikino1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moj nazor je ze ak si dorabal dverne spinace zo starej dobrej 120-tky, tak by sa ti nemal pustat poplach kazdych 45 min ako je to na inych fabiach v ktorych nepouzili diodovy modul :p ..... mas to urcite dobre zapojene. Co sa tyka toho otrasu, ja by som to nastavil napr. na to kopnutie do kolesa, alebo buchnutie na stlpik alebo do spätneho zrkadla...

PS: akú máš výbavu keď si dorábal dverné spínače...?

Editováno: , autor: octavio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím. Chcel by som sa spýtať na pár veci ohľadom montáže alarmu, pretože sa chystám sám montovať alarm do mojej Fabie.

Aké typy pinov (konektorov) sú použité na SX6 T16a/16 a T16a/14 čo sú vodiče na smerovky. Ide mi o to, že mám kúpeny dverový modul na SX4 (dverové kontakty) a chcel by som ten plastový konektor využiť a doplniť lebo tam mám ešte 2 volné miesta. V podstate mi ide o to, urobiť diodovú ochranu na smerovky tak aby som nemusel strihať vodiče na SX6 T16a/16 a T16a/14 a bolo by to podobné ako dverový modul a len by som prehodil konektoy a bolo by to bez strihania. Len neviem či sú rovnaké typy pinov v SX4 a SX6. Ešte som to nemal rozobraté a v autorizovanom servise elektrikár nevedel, že čo vymýšlam, že oni pripájajú alarm na parkovacie svetlá, že na smerovky to u fabie blbne. Tvrdil som že tam budem mať diody a on na to že to nepojde abude to blbnúť. Mam vybyvu elegance 2006 a rad by som vedel vaše skúsenosti a názor na to, že či to pojde v pohode. Osobne si myslím , že by to malo šlapať. Pozeral som aj v DP, ale mam ju starú 2002 a nemama tam ani zakreslený centrál a neviem odkial a kade ide impulz na bliknutie smeroviek pri zamykaní a odomykaní.

Dialkovým ovládačom alarmu nechcem zamykať a odamykať auto, ani doťahovať okná.

Diki

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na XS6 sú smerovky vedené id pinu 13 až po 16 a je to štandartný ISO pin, dá sa kúpiť aj v mototechne ak nechceš za jeden dať okolo 10 Sk. Samozrejme je lepšie piny vypichnúť a urobiť modul s ďalším konektorom do ktorého tie piny napicháš, len je otázka aký, že? :)

Inak ten plastový konektor na dverovom module nerieš, tie piny nie sú na také zaťaženie.

Čo myslíš tým odkial je vedený signál na smerovky pri zamknutí? Ak máš origo centrál na dialku je tá informácia poslaná po CANe z komfortky do BSG.

Zdravím. Chcel by som sa spýtať na pár veci ohľadom montáže alarmu, pretože sa chystám sám montovať alarm do mojej Fabie.

Aké typy pinov (konektorov) sú použité na SX6 T16a/16 a T16a/14 čo sú vodiče na smerovky. Ide mi o to, že mám kúpeny dverový modul na SX4 (dverové kontakty) a chcel by som ten plastový konektor využiť a doplniť lebo tam mám ešte 2 volné miesta. V podstate mi ide o to, urobiť diodovú ochranu na smerovky tak aby som nemusel strihať vodiče na SX6 T16a/16 a T16a/14 a bolo by to podobné ako dverový modul a len by som prehodil konektoy a bolo by to bez strihania. Len neviem či sú rovnaké typy pinov v SX4 a SX6. Ešte som to nemal rozobraté a v autorizovanom servise elektrikár nevedel, že čo vymýšlam, že oni pripájajú alarm na parkovacie svetlá, že na smerovky to u fabie blbne. Tvrdil som že tam budem mať diody a on na to že to nepojde abude to blbnúť. Mam vybyvu elegance 2006 a rad by som vedel vaše skúsenosti a názor na to, že či to pojde v pohode. Osobne si myslím , že by to malo šlapať. Pozeral som aj v DP, ale mam ju starú 2002 a nemama tam ani zakreslený centrál a neviem odkial a kade ide impulz na bliknutie smeroviek pri zamykaní a odomykaní.

Dialkovým ovládačom alarmu nechcem zamykať a odamykať auto, ani doťahovať okná.

Diki

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diki za vysvetlenie. Takže ked to zapojím tie smerovky tak ako si nakreslil na scheme budu blikať všetky štyri? Možno blbá otázka, ale na schme su nakreslene len dve žiarovky, a ty píšeše, že smerovky sú vedené od pinu 13 až po 16. Tak som troch z toho zmätený. To je každý pin jedna smerovka? Ak ano, to potom treba na každú smerovku ochranné dody.

Prepáč, ale nie je mi uplne jasné čo a kde je komfortka. A čo je BSG?-to je ta elektronika kde je konektor SX6.

Mám výbavu elegance, čiže origo centrál a dialku. Diki za vysvetlenie, ešte som v týchto veciach len začiatočník a učím sa tak diki za ocohtu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu blikať všetky štyri, na schéme v DP sú nakreslené len dve ale je tam aj odkaz na prepojenie na Ďalšie smerovky, takže podľa schémy ktorú som dal ti budú blikať všetky.

Na konektore pin XS6/16 je výstup smeroviek ľavých a na pine XS6/14 je výstup smeroviek pravých.

Tieto vedenia sú ďalej v káblovom zväzku vetvené.

Komfortka je RJ ktorá ovláda zámky, prípadne alarm a okná.

BSG je riadiaca jednotka palubnej siete a prave na na nej je konektor XS6....

Diki za vysvetlenie. Takže ked to zapojím tie smerovky tak ako si nakreslil na scheme budu blikať všetky štyri? Možno blbá otázka, ale na schme su nakreslene len dve žiarovky, a ty píšeše, že smerovky sú vedené od pinu 13 až po 16. Tak som troch z toho zmätený. To je každý pin jedna smerovka? Ak ano, to potom treba na každú smerovku ochranné dody.

Prepáč, ale nie je mi uplne jasné čo a kde je komfortka. A čo je BSG?-to je ta elektronika kde je konektor SX6.

Mám výbavu elegance, čiže origo centrál a dialku. Diki za vysvetlenie, ešte som v týchto veciach len začiatočník a učím sa tak diki za ocohtu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím, zakoupil jsem též CS584 + ultrazvukový senzor MWS1 a ted mám problém, odněkud potřebuji vytáhnout napájení

pro senzor,když zapnu alarm, aby se zapnulo napájení do MWS1.Připojit ho na kontakt na spínačce po vytažení klíčku mi připadá dost blbý ale zatím nic jinýho mne nenapadá, může někdo poradit???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skús čierno-žltý vodič. Podľa Proforovej schémy by mal vzopnúť na kostru pri deaktivácii alarmu. Ak je to tak, tak tam treba jednoduchý invertor, ktorý bude spínať + 12V, ak nebude tento vstup pripojený na kostru. U väčšiny lacných alarmov býva tento vstup vzopnutý na kostru ak je alarm aktivovaný - Cs 584 nepoznám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tam nie sú.Ja potrebujem servisný manuál,k tomu sa dostanú len autorizovaní mechanici. Resp. na tej stránke tuším aj sú,neviem presne naposledy som to hľadal už dávno,ale na ich stiahnutie to vyžaduje nejaké údaje,heslá a podobné somariny a cez to som sa nedostal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam nie sú.Ja potrebujem servisný manuál,k tomu sa dostanú len autorizovaní mechanici. Resp. na tej stránke tuším aj sú,neviem presne naposledy som to hľadal už dávno,ale na ich stiahnutie to vyžaduje nejaké údaje,heslá a podobné somariny a cez to som sa nedostal.

Pošli tvoj mail na koalasystem@zoznam.sk, pošlem ti ho.

Manuály pre metu sa dajú nájsť na stránkach

http://www.metasystem.it

len sa treba zaregistrovať.

Editováno: , autor: Koldo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mám problém :help: :help: :help:

Škoda Fabia Drive 1,2 HDP 40Kw r. v. 2006.

:aggressive:

Pokúšal som sa zapojiť podobný alarm do mojej fabie a po zmontovaní krytov som ostal čumieť jak puk.

Zase som si prešiel všetky vytlačené fotá a podarilo sa mi identifikovať akurát poistkovú skrinku, podľa toho.

RJ Komfortu nad pedálom akcelerácie šak ja tam nemám nič a de je? Šak mám centrál na kľúč a el. okná aj späťáky.

Až taký ľavý som neni, aj keď som ľavák. kol100:rtfm:

Rozumiem sa elektronike aj z auta viem opraviť tak akurát autorádio aj radiacu jednotku zo Seata sa mi podarilo opraviť, ale toto je premňa silné kafe, jak som si nie istý tak odvaha v prdeli :kol-49:

V strednom paneli dole je dáke ízy s jedným konektorom, kombinované piny .

Pod vypínačom svetiel je relé panel a hneď pod ním ďalší ízy s dvoma radmi konektorov, ktoré sú aj farebne rozlíšené.

A včuľ babo raď :kol-95::kol-49:

:kol-43:

Helpne mi niekto, alebo založiť novú tému?

dumiz@sexi.sk

XS6 na BSG, a pod. kto to vysvetlí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám problém :help: :help: :help:

Škoda Fabia Drive 1,2 HDP 40Kw r. v. 2006.

:aggressive:

Pokúšal som sa zapojiť podobný alarm do mojej fabie a po zmontovaní krytov som ostal čumieť jak puk.

Zase som si prešiel všetky vytlačené fotá a podarilo sa mi identifikovať akurát poistkovú skrinku, podľa toho.

RJ Komfortu nad pedálom akcelerácie šak ja tam nemám nič a de je? Šak mám centrál na kľúč a el. okná aj späťáky.

Až taký ľavý som neni, aj keď som ľavák. kol100:rtfm:

Rozumiem sa elektronike aj z auta viem opraviť tak akurát autorádio aj radiacu jednotku zo Seata sa mi podarilo opraviť, ale toto je premňa silné kafe, jak som si nie istý tak odvaha v prdeli :kol-49:

V strednom paneli dole je dáke ízy s jedným konektorom, kombinované piny .

Pod vypínačom svetiel je relé panel a hneď pod ním ďalší ízy s dvoma radmi konektorov, ktoré sú aj farebne rozlíšené.

A včuľ babo raď :kol-95::kol-49:

:kol-43:

Helpne mi niekto, alebo založiť novú tému?

dumiz@sexi.sk

XS6 na BSG, a pod. kto to vysvetlí?

Tak toto su ciste zahady co tu pises, ale myslim ze by sa mal k tomu vyjadrit Profor! Skus sem hodit dake foto co mas pod palubkou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...