Přejít na obsah

Fabia (SDI) vs Felicia (D)


Doporučené příspěvky

Zdravím, uvažuji o koupi fabie (1,9SDI) nebo feldy (1,9D)...

Auto bude sloužit jako 2.auto, spíše město, ale i práce mimo město.

spotřeba je důležitým faktorem.

Nevím co bude lepší, ale fábka je se mi zdá zbytečně drahá..

Mám Octavaku II v naftě jako hlavní auto, tak tak chci do 2.auto investovat rozumem.

Děkuji za vaše rady... jak to vychází poměrově tyto auta...Spíše beru pozitiva jako spotřeba, minimum oprav a tisíce kilomentrů:-)

Dezod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diesela kupovat do města ?

Jako jo, proč ne, po takových 15 km se ti zahřeje. Stejně počítáš s tím, že ten motor půjde určitě do kytek :)

Nevím, kolik chceš s druhým autem najet ročně km - já bych se při nájezdu 5-7 tkm/rok nebál jít do Favorita 1.3i :)

Dáš 20 tKč, nějakej ťukanec ve městě nevadí a za 4 roky ho hodíš do konteneru (nebo ho dáš klukům na hraní). A když koupíš ještě karburátorovou verzi, máš to skoro (až na tu rez) bez problémů.

Na druhou stranu uznávám, že Fako nereprezentuje, ale jak čtu tvůj příspěvek, myslím, že už jsi se stejně rozhodl B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam SDI na denni dojizdeni 80km. Spotreba 4,5l/100km. Do Fabie jsem sel z duvodu (snad) vyssi bezpecnosti a komfortu oproti Felicii.

Cenove je tam samozrejme velky rozdil.

To dojždíš deně 80 km do práce, nebo 40+40 km tam a zpět ?

Fabii SDi jsem bohužel nikdy neřídil, ale s Feldou SDi mám zkušenost a ten motor se mi moc líbí, jede sám skoro bez plynu kopec nekopec. Posilovač řízení a přesnost řazení je OK.

Akorát je Felda na bouračky hrozná rakev :blbec: , proto taky radím Fabii :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super, děkuji za rady pánové.. Právě nejsem ještě rozhodlý, jelikož obě varianty motorově vyhovují... Jak píšu bude jezdit jak ve městě a tak i mimo... Ale rozhodně lepší připlatit a vzít naftu, kdo má tak chápe:-))

Výkon není vůbec důležitý, takže argumenty typu SDI nejede mě vůbec netlačí.

Takže ta felcka hnije každá jo? Je fakt že v garáži nebude..

Ta bezpečnost stojí určitě za uvážení, jelikož v tom nebudu jezdit jen já..

U feldy mě celkem děsí to že se tam bude furt něco měnit..aspoň to píšou k naftové verzi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Presne tak.Srovnavat 1.2HTP ve meste a 1.9d nebo 1.9SDI vubec nejde ;);) Ti ropqci fakt jezdi zadarmo=))

A nekdo tady psal i o tom topeni.Hele, jezdil jsi s Feldou 1.9D??? Pokud ne, tak si ji bez pujcit, je to stary typ motoru a ten zacne topit tak rychle, ze budes cumet!!Mam ji doma , tak vim o cem mluvim.Bohuzel je pravda, ze ti to rezne pred ocima. -_-

Editováno: , autor: Grygy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Jo jako treba to zere, ale ne o moc jak to SDI. u te 1.2 platis malo za objem a jestli to vice papka, tak jo zato SDi mene, ale zase vice platis za objem, pak kdyz si to zprumerujes tak te to vyjde nastejno jak u SDI tak u 1.2HTP. Celkem SDI ma dost drahy motor. 1.2HTP 47kW ma lepsi tocivy moment nez ta SDI, jede to od spod.Jak chces je to tvoje rozhodnuti, nebudu ti tady neco vtloukavat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na skákání stačí Felda D. Lemy se mění o 106. Projeješ ji olejem a hotovo. Topí fakt dobře. Cena Ti na ní už moc nespadne.

Mě spíš zaráží ta nafta. Takový žrout kolimetrů to nebude, aby se vyplatila.

Taky nevím, kde sehnat dobrý kus, většinou si je koupili na velký nájezd km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Jo jako treba to zere, ale ne o moc jak to SDI. u te 1.2 platis malo za objem a jestli to vice papka, tak jo zato SDi mene, ale zase vice platis za objem, pak kdyz si to zprumerujes tak te to vyjde nastejno jak u SDI tak u 1.2HTP. Celkem SDI ma dost drahy motor. 1.2HTP 47kW ma lepsi tocivy moment nez ta SDI, jede to od spod.Jak chces je to tvoje rozhodnuti, nebudu ti tady neco vtloukavat.

Mno nic proti, ale ja za 1.9 SDi platim rocne 2840Kc povinny ruceni, tak nevim o kolik bys musel platit min za tu tvoji 1.2HTP, aby se spotreba (pomalu dvojnasobna) zprumerovala s tou pojistkou a vyslo to nastejno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Jo jako treba to zere, ale ne o moc jak to SDI. u te 1.2 platis malo za objem a jestli to vice papka, tak jo zato SDi mene, ale zase vice platis za objem, pak kdyz si to zprumerujes tak te to vyjde nastejno jak u SDI tak u 1.2HTP. Celkem SDI ma dost drahy motor. 1.2HTP 47kW ma lepsi tocivy moment nez ta SDI, jede to od spod.Jak chces je to tvoje rozhodnuti, nebudu ti tady neco vtloukavat.

Mno nic proti, ale ja za 1.9 SDi platim rocne 2840Kc povinny ruceni, tak nevim o kolik bys musel platit min za tu tvoji 1.2HTP, aby se spotreba (pomalu dvojnasobna) zprumerovala s tou pojistkou a vyslo to nastejno.

Felicia 1.9D ti zhnije hned, zere to nafty jak svina, protoze jsou tam stare motory, co meli nemci ve skladech jeste po "fuhrerovi", tyto motory jsou zastarale, nejsou s primym strikem paliva, jsou to zastarale motory, ktere v mestskem provozu si vezmou 8L nafty. Fabia 1.9SDI nema sice velky vykon, ale spotreba je tam daleko nizsi. Byl jsem velice prekvapen, kdyz jsem jel s fabii 1.2HTP 47kW, ktera jede od spod velice svizne i kdyz jsem to auto vytacel co to slo a honil, papalo to 5,5L a da se jet za daleko min, pokud jezdis ruzumne jezdis i za 4,5L Za 1,9 se plati zakonna pojistka za rok podle pojistovny a podle toho jaky mas bonus, platis normalne okolo 8000kc/rok. Zadnou felicii 1.9D, bych ja osobne nechtel, protoze jsou to auta, ktera maji hodne zastarale motory. Je to tvoje vec, ale spise bych sel do te fabieSDI nebo 1.2HTP, nebo 1.9TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Jo jako treba to zere, ale ne o moc jak to SDI. u te 1.2 platis malo za objem a jestli to vice papka, tak jo zato SDi mene, ale zase vice platis za objem, pak kdyz si to zprumerujes tak te to vyjde nastejno jak u SDI tak u 1.2HTP. Celkem SDI ma dost drahy motor. 1.2HTP 47kW ma lepsi tocivy moment nez ta SDI, jede to od spod.Jak chces je to tvoje rozhodnuti, nebudu ti tady neco vtloukavat.

Mno nic proti, ale ja za 1.9 SDi platim rocne 2840Kc povinny ruceni, tak nevim o kolik bys musel platit min za tu tvoji 1.2HTP, aby se spotreba (pomalu dvojnasobna) zprumerovala s tou pojistkou a vyslo to nastejno.

Felicia 1.9D ti zhnije hned, zere to nafty jak svina, protoze jsou tam stare motory, co meli nemci ve skladech jeste po "fuhrerovi", tyto motory jsou zastarale, nejsou s primym strikem paliva, jsou to zastarale motory, ktere v mestskem provozu si vezmou 8L nafty. Fabia 1.9SDI nema sice velky vykon, ale spotreba je tam daleko nizsi. Byl jsem velice prekvapen, kdyz jsem jel s fabii 1.2HTP 47kW, ktera jede od spod velice svizne i kdyz jsem to auto vytacel co to slo a honil, papalo to 5,5L a da se jet za daleko min, pokud jezdis ruzumne jezdis i za 4,5L Za 1,9 se plati zakonna pojistka za rok podle pojistovny a podle toho jaky mas bonus, platis normalne okolo 8000kc/rok. Zadnou felicii 1.9D, bych ja osobne nechtel, protoze jsou to auta, ktera maji hodne zastarale motory. Je to tvoje vec, ale spise bych sel do te fabieSDI nebo 1.2HTP, nebo 1.9TDI.

Ja mam dneska nejakou rejpavou :), ale Fabie 1.2 47KW nema vetsi tocivy moment nez 1.9 SDI (1.2 47KW asi 115N.m a 1.9SDi nejakych 125N.m) -_-

Editováno: , autor: gh0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Jo jako treba to zere, ale ne o moc jak to SDI. u te 1.2 platis malo za objem a jestli to vice papka, tak jo zato SDi mene, ale zase vice platis za objem, pak kdyz si to zprumerujes tak te to vyjde nastejno jak u SDI tak u 1.2HTP. Celkem SDI ma dost drahy motor. 1.2HTP 47kW ma lepsi tocivy moment nez ta SDI, jede to od spod.Jak chces je to tvoje rozhodnuti, nebudu ti tady neco vtloukavat.

Mno nic proti, ale ja za 1.9 SDi platim rocne 2840Kc povinny ruceni, tak nevim o kolik bys musel platit min za tu tvoji 1.2HTP, aby se spotreba (pomalu dvojnasobna) zprumerovala s tou pojistkou a vyslo to nastejno.

Felicia 1.9D ti zhnije hned, zere to nafty jak svina, protoze jsou tam stare motory, co meli nemci ve skladech jeste po "fuhrerovi", tyto motory jsou zastarale, nejsou s primym strikem paliva, jsou to zastarale motory, ktere v mestskem provozu si vezmou 8L nafty. Fabia 1.9SDI nema sice velky vykon, ale spotreba je tam daleko nizsi. Byl jsem velice prekvapen, kdyz jsem jel s fabii 1.2HTP 47kW, ktera jede od spod velice svizne i kdyz jsem to auto vytacel co to slo a honil, papalo to 5,5L a da se jet za daleko min, pokud jezdis ruzumne jezdis i za 4,5L Za 1,9 se plati zakonna pojistka za rok podle pojistovny a podle toho jaky mas bonus, platis normalne okolo 8000kc/rok. Zadnou felicii 1.9D, bych ja osobne nechtel, protoze jsou to auta, ktera maji hodne zastarale motory. Je to tvoje vec, ale spise bych sel do te fabieSDI nebo 1.2HTP, nebo 1.9TDI.

Ja mam dneska nejakou rejpavou :), ale Fabie 1.2 47KW nema vetsi tocivy moment nez 1.9 SDI (1.2 47KW asi 115N.m a 1.9SDi nejakych 125N.m) -_-

Ja vim ze maji rozdilne tocive momenty, ale sedni si jednou do 1.2HTP 47kW a svez se s ni, ja jsem jel jednou s mym znamym ktery jezdi zavodne a svezl jsem se s jeho sluzebnim autem fabia 1.2HTP, reknu ti, ze to jede od spod protoze je to benzinak, ma to strasne moc otacek tudiz i vic to od spod i tahne. Musis si to jednou zkusit, lepsi je si to vyzkouset, fakt, ver mi. Nechci podcenovat SDI, ale ja mam fabii 1.4 16V 74kW a ta nejede tak dobre od spod jak 1.2HTP 47kW, mam to odzkousene. Ona ta 1.2 ma dobre zrychleni, ale pak se to tahne jak "sopel".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Jo jako treba to zere, ale ne o moc jak to SDI. u te 1.2 platis malo za objem a jestli to vice papka, tak jo zato SDi mene, ale zase vice platis za objem, pak kdyz si to zprumerujes tak te to vyjde nastejno jak u SDI tak u 1.2HTP. Celkem SDI ma dost drahy motor. 1.2HTP 47kW ma lepsi tocivy moment nez ta SDI, jede to od spod.Jak chces je to tvoje rozhodnuti, nebudu ti tady neco vtloukavat.

Mno nic proti, ale ja za 1.9 SDi platim rocne 2840Kc povinny ruceni, tak nevim o kolik bys musel platit min za tu tvoji 1.2HTP, aby se spotreba (pomalu dvojnasobna) zprumerovala s tou pojistkou a vyslo to nastejno.

Felicia 1.9D ti zhnije hned, zere to nafty jak svina, protoze jsou tam stare motory, co meli nemci ve skladech jeste po "fuhrerovi", tyto motory jsou zastarale, nejsou s primym strikem paliva, jsou to zastarale motory, ktere v mestskem provozu si vezmou 8L nafty. Fabia 1.9SDI nema sice velky vykon, ale spotreba je tam daleko nizsi. Byl jsem velice prekvapen, kdyz jsem jel s fabii 1.2HTP 47kW, ktera jede od spod velice svizne i kdyz jsem to auto vytacel co to slo a honil, papalo to 5,5L a da se jet za daleko min, pokud jezdis ruzumne jezdis i za 4,5L Za 1,9 se plati zakonna pojistka za rok podle pojistovny a podle toho jaky mas bonus, platis normalne okolo 8000kc/rok. Zadnou felicii 1.9D, bych ja osobne nechtel, protoze jsou to auta, ktera maji hodne zastarale motory. Je to tvoje vec, ale spise bych sel do te fabieSDI nebo 1.2HTP, nebo 1.9TDI.

Hmm tak zase sem chytrejší tak fábka chlamstne ve městě 8l???:-O, zatím sem čet o max 6l, ale netuším..

Co se týče tý pojistky tak u té 1.9 SDi 2840Kc ročně povinny ruceni, to je příznivý.

KOlik má ta fábka, kdosi tady psal o 8tis. tak to mě rozesmálo. Musím zjistit kolik platí firma u služební octy.

Rozhodlej vážně nejsem, jen koukám, že se to tady zvrhlo v emotivní záležitost:-)

Pánové emoce stranou:-) Jde jen o auta:-))))

Zatím to stejně vidím furt na naftový motor (felda, fábka)... vypadaj nesmrtelně:-)

Tohle auto by mělo být minimálně na domu 3-5let si troufnu říct. Jo jinak auto bude jezdit denně cca 20km do práce denně přítelkyně někdy já + volný čas tzn.. cca 2000 km měsíčně. + něco o víkendech, nákupy občasný výlet brno a okolí.

U té fábky ta 1,2 jede pěkně, tak sem řídil z Bratislavy na moravu a zpět a řeknu že jsem fakt čučel jak puk:-), ale ta spotřeba není nic záviděníhodného, za 4,5 nebo 5-6litrech jsem neměl ani páru:-) čili nevím kde to kolega z diskuze zjistil, monžá individuální kousek :o

Editováno: , autor: dezod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Jo jako treba to zere, ale ne o moc jak to SDI. u te 1.2 platis malo za objem a jestli to vice papka, tak jo zato SDi mene, ale zase vice platis za objem, pak kdyz si to zprumerujes tak te to vyjde nastejno jak u SDI tak u 1.2HTP. Celkem SDI ma dost drahy motor. 1.2HTP 47kW ma lepsi tocivy moment nez ta SDI, jede to od spod.Jak chces je to tvoje rozhodnuti, nebudu ti tady neco vtloukavat.

Mno nic proti, ale ja za 1.9 SDi platim rocne 2840Kc povinny ruceni, tak nevim o kolik bys musel platit min za tu tvoji 1.2HTP, aby se spotreba (pomalu dvojnasobna) zprumerovala s tou pojistkou a vyslo to nastejno.

Felicia 1.9D ti zhnije hned, zere to nafty jak svina, protoze jsou tam stare motory, co meli nemci ve skladech jeste po "fuhrerovi", tyto motory jsou zastarale, nejsou s primym strikem paliva, jsou to zastarale motory, ktere v mestskem provozu si vezmou 8L nafty. Fabia 1.9SDI nema sice velky vykon, ale spotreba je tam daleko nizsi. Byl jsem velice prekvapen, kdyz jsem jel s fabii 1.2HTP 47kW, ktera jede od spod velice svizne i kdyz jsem to auto vytacel co to slo a honil, papalo to 5,5L a da se jet za daleko min, pokud jezdis ruzumne jezdis i za 4,5L Za 1,9 se plati zakonna pojistka za rok podle pojistovny a podle toho jaky mas bonus, platis normalne okolo 8000kc/rok. Zadnou felicii 1.9D, bych ja osobne nechtel, protoze jsou to auta, ktera maji hodne zastarale motory. Je to tvoje vec, ale spise bych sel do te fabieSDI nebo 1.2HTP, nebo 1.9TDI.

Hmm tak zase sem chytrejší tak fábka chlamstne ve městě 8l???:-O, zatím sem čet o max 6l, ale netuším..

Co se týče tý pojistky tak u té 1.9 SDi 2840Kc ročně povinny ruceni, to je příznivý.

KOlik má ta fábka, kdosi tady psal o 8tis. tak to mě rozesmálo. Musím zjistit kolik platí firma u služební octy.

Rozhodlej vážně nejsem, jen koukám, že se to tady zvrhlo v emotivní záležitost:-)

Pánové emoce stranou:-) Jde jen o auta:-))))

Zatím to stejně vidím furt na naftový motor (felda, fábka)... vypadaj nesmrtelně:-)

Tohle auto by mělo být minimálně na domu 3-5let si troufnu říct. Jo jinak auto bude jezdit denně cca 20km do práce denně přítelkyně někdy já + volný čas tzn.. cca 2000 km měsíčně. + něco o víkendech, nákupy občasný výlet brno a okolí.

U té fábky ta 1,2 jede pěkně, tak sem řídil z Bratislavy na moravu a zpět a řeknu že jsem fakt čučel jak puk:-), ale ta spotřeba není nic záviděníhodného, za 4,5 nebo 5-6litrech jsem neměl ani páru:-) čili nevím kde to kolega z diskuze zjistil, monžá individuální kousek :o

Priste si precti text poradne. Pisu tam totiz, ze felicia 1.9D sezere 8l. Jestli se tedy rozhodujes mezi tema dvema autama, tak ti mohu rici ber jedine Fabia 1.9 SDI. Beru tu spotrebu fabie1.2HTP podle palub. pc., tam to psalo 5,5l, ver mi. V priruckach to pisou nejak kolem 6l prumer, mesto 7l.U nas v servisu jsem mel hodne moznosti jet s 1.2kama, a vsechny podle palub. pc. mely prumernou spotrebu kolem 5,5l.

Editováno: , autor: Mikosar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Jo jako treba to zere, ale ne o moc jak to SDI. u te 1.2 platis malo za objem a jestli to vice papka, tak jo zato SDi mene, ale zase vice platis za objem, pak kdyz si to zprumerujes tak te to vyjde nastejno jak u SDI tak u 1.2HTP. Celkem SDI ma dost drahy motor. 1.2HTP 47kW ma lepsi tocivy moment nez ta SDI, jede to od spod.Jak chces je to tvoje rozhodnuti, nebudu ti tady neco vtloukavat.

Mno nic proti, ale ja za 1.9 SDi platim rocne 2840Kc povinny ruceni, tak nevim o kolik bys musel platit min za tu tvoji 1.2HTP, aby se spotreba (pomalu dvojnasobna) zprumerovala s tou pojistkou a vyslo to nastejno.

Neverim , ze platis za 1.9 2800kc, spise 8200kc rok, kazda pojistovna to ma jinak, ale vetsinou to maji kolem 8000kc/rok pri 0% bonusu. Pak by jsi za 1.2 musel platit rocne 200kc :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vim fabie jsou celkem draha auta 1.9 SDI, platis hlavne znacku, (no jo nemci),najezdis mnoho km a motor hodne vydrzi. Jestli mohu doporucit, z mojeho hlediska, tak felicii D vubec nekupuj, jednak velice rychle rezavi, ani nemrknes, pak do toho musis vrazet dalsi prachy, do karoserie a tak, celkove ty veci na felicii rychle odchazi nez na fabii. SDI docela mala spotreba, hodi se i do mestskeho provozu, ale myslim lepsi je uz do mesta a mimo mesto fabia 1.2HTP, docela nizka spotreba, platis malo za objem!

kamoš tu 1,2 má a říkal že to žere aj trávu okolo cesty..tak právě se bojím tohodle:-(

Jo jako treba to zere, ale ne o moc jak to SDI. u te 1.2 platis malo za objem a jestli to vice papka, tak jo zato SDi mene, ale zase vice platis za objem, pak kdyz si to zprumerujes tak te to vyjde nastejno jak u SDI tak u 1.2HTP. Celkem SDI ma dost drahy motor. 1.2HTP 47kW ma lepsi tocivy moment nez ta SDI, jede to od spod.Jak chces je to tvoje rozhodnuti, nebudu ti tady neco vtloukavat.

Mno nic proti, ale ja za 1.9 SDi platim rocne 2840Kc povinny ruceni, tak nevim o kolik bys musel platit min za tu tvoji 1.2HTP, aby se spotreba (pomalu dvojnasobna) zprumerovala s tou pojistkou a vyslo to nastejno.

Neverim , ze platis za 1.9 2800kc, spise 8200kc rok, kazda pojistovna to ma jinak, ale vetsinou to maji kolem 8000kc/rok pri 0% bonusu. Pak by jsi za 1.2 musel platit rocne 200kc :D

já čtu dobře, ale ty asi ne:-))) Musíš rozeznávat kdo co píše, já 2800,- neplatím:-))) A jak říkám nikdo zatím o felde 1,9D nespojoval z 8l spotřebou, byl si první, ale tvůj názor je taky názor..:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) 20 tkm ročně je už dost na to, koupit diesela (těch 20 km do práce by měl zkousnout taky)

2) Za 5 let by jsi tu Felicii neměl - nebo by jsi ji měl jako úplně novou

3) U SDI se dá platit povinný ručení 2800,- ročně, jen blázen by platil 8200,- Fakt tam není chyba... Á, modří již vědí.

4) Mikosar trochu přehání, 1.2 HTP jede sice jako čert (a zvlášť ve služebním voze), ale u 20 tkm ročně jsem spíše pro naftu

5) Počítej s většími náklady na motor, je to relativně výrobně složitý motor, byť má ještě alespoň rotační čerpadlo.

6) Ta Felicie 1.9D co žrala po městě 8/100 - chtěl bych vidět její vstřiky a tjůnink na čerpadle :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...