vlabar Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 Dá se jednoznačně určit včem nastal problém? Váha má tak cca 50tis., ventil N75 jsem již jednou měnil, nebyl tam dávaný nový. Padal jsem při zátěži do nouzáku (přesně takto se mi to stalo i nyní po cca roce a půl) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 1. Duben 2007 Sdílet Vloženo 1. Duben 2007 pokud mas 81kw tak turbo, je o tom psano tu vsude x-krát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 1. Duben 2007 Sdílet Vloženo 1. Duben 2007 tak pokud si tam nedal nový ventil n75 tak by to mohl být on jinak turbo jak píše vlca 01 je to tady už nekolikrát stačí hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabar Vloženo 2. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2007 Chyba 17958 - Plnící tlak, Regulační odchylka N75 P1550-35-10 Diky za info chlapici ... Mam 66-ku bez turba a nakl. lopatek -> Tipuji to na ten ventil ... to uz bude druhy ... je to normalni? Da se ten ventil nejak opravit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 2. Duben 2007 Sdílet Vloženo 2. Duben 2007 Mam 66-ku bez turba a nakl. lopatek -> .............. Bez turba? a to se taky vyrabelo?Ja myslel ze se dela jsen SDI 50kW bez turba Jinak jak uz bylo psano.N75,hadicky a turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokolda Vloženo 2. Duben 2007 Sdílet Vloženo 2. Duben 2007 Zkus projít podtlak. hadičky, rádi praskaj stářím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabar Vloženo 2. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2007 Mam 66-ku bez turba a nakl. lopatek -> .............. Bez turba? a to se taky vyrabelo?Ja myslel ze se dela jsen SDI 50kW bez turba Jinak jak uz bylo psano.N75,hadicky a turbo. turbo tam je .... jen jsem to blbe napsal. "turbo bez naklapenych lopatek" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Duben 2007 Sdílet Vloženo 2. Duben 2007 Hadičky,ventil a v nejhorším baňa na turbu.Ta se nedá koupit zvlášť a docela blbě se shání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckysnv Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 cauko vie mi niekto poradit pise mi to na diagnostike chyba 17958 plnici tlak ventil n75.mam 81kw a ked jazdim tak mi to vypina turbo hlavne pri 5 prevodovom stupni a pri 120kmh ale aj na 4 mi ho vypne ked chcem aby mi ho nevyplo musim zacat od 3 roztahovat na vysoke otacky a drzat ho na vyskoch otackach ale ak povolim tak smola zase vypne,cize musim zase vypnut a znova nastartovat motor.mal uz niekto presne toto konkretne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckysnv Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 zdravim vas mam presne tento problem pise mi to na diagnostike,neviem cim mam zacat asi tym ako s auto sprava,na 5 prevodovom stupni ak zoslapnem peal na podlahu tak asi pri 120 mi vypne turbo zrejme mi ho da do nudzoveho rezimu ale uz mi ho vyplo aj na 4 ak som tiez zacal plynulo pridavat,ale ak zacnem na 3 roztahovat do nejakych 3500 otacok tak ide ale kazdu rychlost musim drzat na vyssich otackach.vtedy mi to ide ale hned ak povolim a klesne rychlost kolo 120 a zase pridam a nepodradim tak ho vypne,ked vypnem a nastartujem odzova vsetko ide ale zase dookola to iste a auto ma aj slabsi tah od nizsich otacok skor bolo zivsie,vie mi niekto poradit???Daukejm za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 Na 99,9% je to turbem. Je treba ho nechat vyčistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckysnv Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 a ak na tom jazdim moze sa nieco stat?uz som asi najazdil na tom nejakych 15 oookm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Čím déle se na tom jezdí, tím více trpí turbo a zvyšuje se šance na jeho nevratné poškození. Zbytečně neodkládat a prudce neakcelerovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckysnv Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 lenze momentalne som ja v zahranici a tu su mechanici ako naozaj im by som tu nedal menit asi ani ziarovku.doma zase neviem komu to mam dat do ruk,lebo mechanikov je vela ale neni mechanik ako mechanik.dokazal by som si to vycistit aj sam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luckysnv Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 ja mam kod motora AHF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kučik Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 (editace) Čau všichni Na Vagu mě to píše tuhle chybu! 17958 plnici tlak regulacni odchylka P1550 35 10. Turbo mám nový tak se modlím ať je to ten ventil! mám oct. 66kw rok 98 Editováno: 20. Říjen 2011, autor: Kučik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saloš Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 Ahoj včera mi začalo padat auto do nouzového stavu.Na dálnici při rychlosti 110 na 5 asi 2500 otáček. Zajel jsem na diagnostiku bohužel pouze stacionární byla tam Chyba 4626 - 17958 tlak přeplňování -regulační rozdíl. Začal jsem to zkoumat a rozhodnul jsem se vyměnit regulalacni ventil N75 to se ukázalo jako dobrý krok, protože původní byl v kelu. Ale Auto padalo do nouzáku dál.Šel jsem po hadicích a jedna z hadic od ventilu k turbu byla prdlá. Vyměněna a závada odstraněna. Tak kdyby to někomu někdy pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.