Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

presne tak ako ti tam uz niektory pisali nesmie sa to pretankovat. to uz bolo aj v spravach ako manicka na shellke natankovala a pri plateni si vsimla ze jej nauctovali cca 55L tak poslala na nich inspekciu ze ona ma 45L nadrz. inspekcia zistila ze je vsetko v poriadku. ona to tam liala liala ak ked pistol vyplo a tak si to kade tade vyliala benzinom odvetranie ..... len som sa smial a urcite ju v najblizsich dnoch cakala navsteva v servise.

p.s.: co si to chcel za obrazky ?

Vloženo

Nedávno jsme měl něco podobného. Taky mi to občas špatně startovalo při lehce zahřátém motoru. Startoval jsem a motor nechtěl naskočit, pak byl hrozně cítit benzín. Žádná chyba se mi neukazovala a na Vagu taky nic nebylo. Taky mi měnili palivový filtr, čistili škrtící klapku, ale nepomohlo to. Lámali si s tím hlavu až nakonec jednomu technikovi se nezdála teplota motoru, tak vyměnili senzor teploty motoru a od té doby bez problému.

Vloženo
Nedávno jsme měl něco podobného. Taky mi to občas špatně startovalo při lehce zahřátém motoru. Startoval jsem a motor nechtěl naskočit, pak byl hrozně cítit benzín. Žádná chyba se mi neukazovala a na Vagu taky nic nebylo. Taky mi měnili palivový filtr, čistili škrtící klapku, ale nepomohlo to. Lámali si s tím hlavu až nakonec jednomu technikovi se nezdála teplota motoru, tak vyměnili senzor teploty motoru a od té doby bez problému.

RE>nevřis

V práci sem něco takového řešil chlap přijel že mu měnili "půl"auta...dokoce i škrt.klapku tak toho tam moc nezbylo...přeflashoval sem řj motoru a vyměni čidlo teploty a do dneška je to v pořádku auto startuje jak má a klesla i spotřeba...

Myslím že v origo servisu se ceně čidla rovný vyčištění klapky....

čidlo sem sehnal neorigo za 250kč

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj chalani.

Mam tiez Fabiu 1.4 16V a blbne mi starovanie. Bolo to uz skoro vo vsetkych autorizovanych servisoch a nevedia mi prist na chybu. Ked je studeny rano tak chyti na prvy raz a po jazde tiez. Ako nahle necham vychladnut tak je problem. Startuje na druhy a niekedy az na 8 krat. Skusal som odpojit hadicku z ventilu z N80 ktora prichadza od nadrze ale ziadna zmena. Cez ventil to stale taha vzduch po nastartovani nema byt ten ventil pocas startovania zatvoreny.Ktoru hadicku mam odpojit tu od nadrze alebo od nadobky aktivneho uhlia. Teplotu moturu mi ukazuje normalne. Ak mozete tak mi prosim Vas poradte. Inak po nastartovani to ide ako blaznive. Dik

Vloženo

premerali Ti to cidlo osciloskopom?Moze sa tvarit ze je dobre ale ppritom nemusi byt dobre.Moze robit blbosti.ked nebude startovat skus odpojit ci nahodou nepomoze.

Vloženo

Ahoj.

Chcem sa ta opytat ako to dopadlo s tvojou fabiou. Aku si mal nakoniec chybu ked ti to nechcelo startovat. Ja mam taky isty problem a na diagnostike mi nezistili nic. Ak sa ti da tak mi odpis. Dakujem

Vloženo
snike..myslíš čidlo teploty motoru???

Jo myslím tím čidlo teploty motoru. Za studena a při zahřátém motoru to startovalo, problém byl když byl motor lehce zahřátý.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...