Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

1. lít tam olej který tam patří a splnuje normy !

2. dodržovat intervaly, nejlíp 15tis. max

3. občas se stává že z vahadel vyletí záslepky a vrch se špatně maže...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Mám 51 kW a musim říct , že jsem spokojenej. Na hlučnost to nejezdí a člověk si zvykne, tak hrozný to zas neni. Jezdim poměrně v klidu, občas tempomat, takže jezdim 100 km napůl dálnice a napůl 1 třída s plným autem za cca 4.5 l i s klimou, takže bez problémů a celkme jsem spokojenej i s tahem, i když by někdo namítnul, ale nepotřebuju to honit, takže pohoda 

Vloženo

no tohodle se desim. proad ctu jak je problems  tim vrchem bud zdvihatka nebo vacka. ja se na vacku dival  a vypadao to pekne,ale zastudena mam pocit,ze tam neco mlati muze to byt aj vstrikovac,ale spis to vypada neco ciste mechanickeho. nekdy hodim video,ale zvuk z mobilu ani kamery nebude tak dokonaly aby to nekdo diagnostikoval.

jinak do 1,4 TDi bych  asi sel. vzal bych teda nejsilnejsi 59 kw  a ten motor po chipu musi jet krasne a jestli fakt jezdi za 3,9 v prumeru tak parada.

Vloženo

ten motor v audi A2 je unikatni na to sem se dival ma to zrychleni jak hovado. docela sem ted nastvany,ze sem nevzal radej tu hnusnou,ale hlinikovou audinku.  ale slysel sem,ze VGT ma prave aj 59 kw

Vloženo

Zdravím,

mám motorizaci s 51kW, najeto přes 275 000km, zatím spokojenost.. Jidinou závadu, kterou jsem postřehl je opotřebení ložisek alternátoru, které jsem měnil při 230 000 a nyní při 270 000km, což je záležitost zhruba 2.500,-Kč. Dlouhodová spotřeba 4,5L/100km.

Vloženo

ja mam posledni modelovej rok a filtr nemam bohu dik :D jinak motory sou stejny i ve fabii 2.

Koliktrat posledni modeli F1 jsou shodnejsi s F2 treba ja shanel chcipaci klapku a tu moji meli snad jen F2 a F1 rok 2007

Vloženo

No někdy je to zajímavý se sháněním dílů, u mě to je výroba asi 5/2005, 1,4 tdi 55, která měla končit s modelovým ročníkem 2005, ale podle VIN to je MR 2006

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Musim se pochlubit také s 1.4TDi rok 06 najeto 243 tis.km, origo 59Kw BNV, a chip od SGS Motorpower na 73kw a 245Nm a je to raketa s třema hrnkama. :kol-31: jinak to turbo bych taky chtěl z A2 66Kw aby to lépe táhlo od spoda, a převodovku z 1.9TDi. :kol-47: prý otáčky jdou dolu o cca 250....jinak mi psal jeden maník, že před cca 5 lety dal do 1.4tdi vstřiky z fabie RS, znatelnej rozdíl v tahu a  větší emise.. :kol-28:

Editováno: , autor: lukyfabia

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...