Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak již mám soma převodovku z 1.9 tdi a rovnou udělám spojku, je potřeba při montáži nové lamely s přítlačákem něco na to aby byla lamela uprostřed??? nebo to tam mám dát a seštelovat od oka??? díky

Vloženo (editace)

všetko sa dá...istý čas som si pomáhal krátky nástavcom na gólo-sadu,ktorý som omotal na konci izolačkou tak,aby som to dal tesne cez lamelu...

tu máš LINK,ako ilustračne vyzerá origo http://vw.snapon.com/specialtoolsdetail.aspx?itemid=27080006 ..ten je síce ale tuším na OII

 

 

A lze si nějaký takový vystřeďovák vyrobit doma?? Když jí nedám pesně tak nenandám převodovku asi co?

nie,nedostaneš ju tam...

Editováno: , autor: libero
Vloženo

Jojo, díky, dneska se na to vrhnu a pohraju si s tím. :kol-28:  a jakým nejlepším způsobem mám dostat převodovku na motor?? když jsem ji vyndaval tak to byl boj, mám motor pustit co nejvíc k zemi?? co mě pustí hadičky všechny?? a nandavá se bez držáku nabo s?

Vloženo

tak jsem použil na vystředění plastovou instalatérskou rouru myslim že půl coulku, je přesný průměr co je na lamele a na motoru. :kol-28:  jinak převodovku sem tam už taky dostal, již je připevněná na všech šroubech a držákách, jen sem přišel po tom na to, že kousek plechu co je mezi motorem a převodovkou je u poloosy venku cca 3-4cm, a není v mezeře, to snad nevadí ničemu ne??? Už to nechci rozebírat. 

Vloženo

 

tak vyřešeno, na motoru je plech, a u poloosy je ještě cca 10cm dlouhý plech zvlášť na šroubku, tak ten byl ohnutý, vyšrouboval sem ho narovnal a opět nandal. vše Ok. :kol-28:

Vloženo

takže moja prvotná myšlienka sa uberala správnym smerom  :kol-27:

nad pravou poloosou?? ..ten malý plech tam máš??...drží ho 6-ka šróbik

 

takže,aby sme to zdárne ukončili (i keď už sme dosť OT),tak ide o tento plech post-62595-0-21692700-1377862612_thumb.j

Vloženo

Ano ano, jezdím, a ten rozdíl je obrovský. Dával jsem převodovku EWT, a mimo 1 jsou snad všechny kvalty delší, musím tet víc řadit a více vytáčet motor zvlášť při 4 a 5 stupni. A jak s tohle převodovkou se jakoby ztratil trochu ten výkon po chipu, při akceleraci to tolik netlačí do sedačky jako s původní převodovkou. :kol-28: ale jízda po dálnici je lepší, při 2500 otáčkách tam mám nějakých 120 tuším, moc si nepamatuju ještě. :kol-28:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...