kortyzon Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 ja myslim ze by se tam hodila prevodovka treba ze sharana 1.9 tdi 96 kw 6ti kvalt ta je kratsi ale netusim co obnasi prestavba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 Na to úzké spektrum otáček u 1,4 by se určitě hodilo více kvaltů, nebo alespoň jiný pětikvalt, který není tak dlouhý jako EWT, nebo pak ještě ta možnost dát jinou pětku, která by hodila otáčky při 100 někam k 2100 (90@1890, 130@2730) ta by imho mohla fungovat dobře.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 zase by mela velkou mezeru mezi 4 a 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 Nemyslim že by to bylo až tak extrémní, spíš pochybuji že u této možnosti by se realizace vlezla do 3000... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 Prosím nalogoval by mi někdo, kdo má čipnutou 1,4 kanály 3, 10 a 11, plnej plyn trojka, čtyřka do kopce, od cca 1500 do 3500 (4000) otáček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 co ty kanaly ukazujou nejaky logy mam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 To jsou myslim kanály na turbo,tlak,otacky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 jj, váha, turbo... hlavně mě zajímá charakteristika turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 dej mi na sebe email poslu ti ten logakorat u me zlobi regulace turba takze me to kolem 2000 otacek prefoukne a potom to spadne zase dolu ale pak se to srovna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 tady je to slibeny video zrychleni na ctyrkuosobne sem to cekal lepsi na 14kach kolech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 Já myslim že to je dost slušné, hlavně ten vršek je pěkný a je vidět, jak to neumírá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 jezdivalo to lip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyEngelo Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Pánové, na mojí 1.4 TDi mě trápí následující problém: Při rozjezdu na jedničku nebo zpátečku se ozve zahučení...toto hučení je silnější při rozjezdu do kopce nebo couvání do kopce.Rovněž při vytočeném rejdu je "zahučení" silnější a častější Auto se zkrátka rozjíždí a ozve se krátké hučení, poté již vše v normě. Auto má najeto 111000 km...setkal se s tím již někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 spojkovy lozisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyEngelo Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 Tak to by byla ta nejlepší varianta...někteří mě děsí s vadnou převodovkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Březen 2014 Sdílet Vloženo 14. Březen 2014 tak prevodovka muze mit vulimoje uz ji ma ale projevuje se to jako by zustala viset spojka a skrtala si Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 Zdravím vas po delší době, jak jezdí vaše trivalcova auta?? já již mám necelých 273 tis km, a bez poruchy, teď se chystám na rozvody;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 Budeš měnit i řetěz a vodící lišty pohonu vyvažováku s čerpadlem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 motorove porad v cajku 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 kortizon: Nájezd už máš slušnej..... A můžeš prosím napsat jaký proběhly opravy na motoru? Jestli tedy nějaký poruchy byly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Pod kapotou menena pouze elektronicka desticka chcipaci klapky jinak beznej servis filtry rozvody oleje, jo a mam treti spojku ale z duvodu ze mi tam dali nejakou mrchu z autokelly a vydrzela sotva 70k km. Jinak motorove slape dobre a to ji mam chiplou. Spis odchazi prevodovka tam sem menil loziska na predloze ale uz celkove ma vule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Budeš měnit i řetěz a vodící lišty pohonu vyvažováku s čerpadlem? o tom nevím že by se také měnilo, udělám jen řemen kladky a pumpu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 (editace) Teď je 285 tkm, v 264 tkm byl dán čip, na motoru se dělalo ve 240 tkm dvě žhavičky (1 stále origo), 232 tkm ulítla volnoběžka na altíku (dal jsem jiný použitý), ve 220 tkm se měnil IC, byl děravý od toho přiváděcího plastu. Ale začínají být ty km znát, když se přidá a povolí plyn, tak jsou cítit vůle, jeden homokineťák se občas ozve, původní spojka zatím drží, ale pružiny v lamele už asi budou KO, při rozjezdu se celkem třese. Jo horší termostat asi je, drží jen 75°C. Ale jinak maximální spokojenost, akorát si žádá asi 4 litry dolít během 15 tkm, naštěstí se to za 100 tkm nezhoršilo, podezření mám na odvětrání klikovky. Btw myslel jsem že to žere přes turbo, tak jsem ho měnil, ale nic se nezměnilo a to turbo bylo jetý za 16 stovek a už maká 90 tkm Edit: ještě bych asi měl uvést, že se uklepaly drátky od svorky DF, budící vinutí k altíku nejspíš (víc nejde než jde) a ve sporadických je signál od vačky a občas se stane, že motor nechce naskočit a jede nouzově pouze na snímač od kliky, kupodivu není poznat vůbec nic když asi po 4 s naskočí. Já tyhle závady až tak neberu jako závady, když auto jezdí OK, ale někdo by to mohl brát jinak. Ale trochu mám strach jak to bude do budoucna... Editováno: 2. Duben 2015, autor: one-z Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 o tom nevím že by se také měnilo, udělám jen řemen kladky a pumpu. Tak výměna předepsaná není, ale už se stalo, že ten řetěz selhal. Je to relativně slabší místo na tomto motoru. Tady se to trochu rozebíralo: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=142689&start=0 Já mám teď najeto 177 tkm. Ve 150 tkm jsem dělal rozvody, při příští výměně při 300 tkm ho možná vyměním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Svorka na altiku mi taky uhnila. Vagem sem odpojil rizeni spotreby a tim to pro me skoncilo , protoze mi to zhasinalo lampicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.