Přejít na obsah

motor 1,4 TDi - doporučíte?


Doporučené příspěvky

Na to úzké spektrum otáček u 1,4 by se určitě hodilo více kvaltů, nebo alespoň jiný pětikvalt, který není tak dlouhý jako EWT, nebo pak ještě ta možnost dát jinou pětku, která by hodila otáčky při 100 někam k 2100 (90@1890, 130@2730) ta by imho mohla fungovat dobře..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Pánové, na mojí 1.4 TDi mě trápí následující problém:

 

Při rozjezdu na jedničku nebo zpátečku se ozve zahučení...toto hučení je silnější při rozjezdu do kopce nebo couvání do kopce.
Rovněž při vytočeném rejdu je "zahučení" silnější a častější

Auto se zkrátka rozjíždí a ozve se krátké hučení, poté již vše v normě.

Auto má najeto 111000 km...setkal se s tím již někdo? :kol-32: 
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Pod kapotou menena pouze elektronicka desticka chcipaci klapky jinak beznej servis filtry rozvody oleje, jo a mam treti spojku ale z duvodu ze mi tam dali nejakou mrchu z autokelly a vydrzela sotva 70k km. Jinak motorove slape dobre a to ji mam chiplou. Spis odchazi prevodovka tam sem menil loziska na predloze ale uz celkove ma vule.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď je 285 tkm, v 264 tkm byl dán čip, na motoru se dělalo ve 240 tkm dvě žhavičky (1 stále origo), 232 tkm ulítla volnoběžka na altíku (dal jsem jiný použitý), ve 220 tkm se měnil IC, byl děravý od toho přiváděcího plastu.

 

Ale začínají být ty km znát, když se přidá a povolí plyn, tak jsou cítit vůle, jeden homokineťák se občas ozve, původní spojka zatím drží, ale pružiny v lamele už asi budou KO, při rozjezdu se celkem třese. Jo horší termostat asi je, drží jen 75°C. Ale jinak maximální spokojenost, akorát si žádá asi 4 litry dolít během 15 tkm, naštěstí se to za 100 tkm nezhoršilo, podezření mám na odvětrání klikovky. Btw myslel jsem že to žere přes turbo, tak jsem ho měnil, ale nic se nezměnilo a to turbo bylo jetý za 16 stovek a už maká 90 tkm :D

 

Edit: ještě bych asi měl uvést, že se uklepaly drátky od svorky DF, budící vinutí k altíku nejspíš (víc nejde než jde) a ve sporadických je signál od vačky a občas se stane, že motor nechce naskočit a jede nouzově pouze na snímač od kliky, kupodivu není poznat vůbec nic když asi po 4 s naskočí. Já tyhle závady až tak neberu jako závady, když auto jezdí OK, ale někdo by to mohl brát jinak. Ale trochu mám strach jak to bude do budoucna... :)

Editováno: , autor: one-z
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o tom nevím že by se také měnilo, udělám jen řemen kladky a pumpu. :kol-28:

 

Tak výměna předepsaná není, ale už se stalo, že ten řetěz selhal. Je to relativně slabší místo na tomto motoru.

Tady se to trochu rozebíralo: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=142689&start=0

Já mám teď najeto 177 tkm. Ve 150 tkm jsem dělal rozvody, při příští výměně při 300 tkm ho možná vyměním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...