Tomáš Slabý Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 one-z: Já právě rozmýšlím, co nechám příští rok udělat. Buď bych nechal preventivně vyměnit spojku, která už od koupě zabírá až nahoře a poslední dobou se mi zdá, že občas klouzne. Nebo zda dám nový podvozek. Jinak výkon mi zatím taky bohatě stačí, ale když je plné auto, tak do kopce by se občas nějaký koník hodil. Jinak jezdím rozumně, více méně na spotřebu. Občas na to šlápnu, když je nějaký pěkný klikatý úsek, ale vždycky s rozumem, nemá smysl se někam honit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Nahore zabira i nova spojka ale pokud klouze ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 No hele občas se mi zdá že proklouzne. Hlavně když třeba jedu s poloprázdným nebo plným autem a potřebuju rychle přidat, tak auto má takovou mdlou reakci. Otáčky sice rostou, ale auto nezrychluje, až po nějaké době. Z toho důvodu mám podezření na loučící se spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Dej pětku, 2200 ot. plný plyn a ručkou si auto podrž (lepší to zkoušet do kopce), otáčky se nesmí hnout, podrž to třeba 10s. A spojka mi zabírá taky nahoře, skoro v té vůli co ten pedál má, takže celej dlouhej chod sojky je tam k ničemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Pred vymenou sem poznal pokud sem se pri popojizdeni kdy auto jeste nestalo rozjel na dvojku, tak nohu sem ze spojky uz sundal ale otacky porad neklesly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Mně občas nedá rozjezd na plnej plyn, kdy se to zachová jak HDM, zatím se mi to stalo asi 3x, poprvé před 50 tkm ještě se seriovým výkonem, zatím neřeším, když mi to udrží plnej plyn do kopce v největším krouťáku třeba při tažení skoro 2t auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Tak jsem vyzkousel tu petku a plny plyn do kopce a otacky nevyskocili. Takze pouze asi moje milna domenka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Pokud je spojka petlacena tak uz neproklouzne, nejvic klouze pri rozjezdech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Je to možný, jak říkám, pár rozjezdů mi už taky nedala, nejlíp na tom asi nebude po těch km, ale když udrží u mě i ten čip Vždycky jsem slyšel ten postup jak jsem psal, jak otestovat spojku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 to je podle me hloupost dobra tak na obrouseni brzdovyho oblozeni, pokud s rucni brzdou tak z mista na jednicku a zdrava spojka ti auto udrzi a potahnes zablokovany zadni kola za sebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef001 Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 Já měl u své původní fábii (koupené od Č*Z) problém, že když jsem se rozjížděl na jedničku z křižovatky tak přeřadit na dvojku byl problém, protože jinak než přes "zuby" to nešlo. Jinak jsem musel vždy počkat cca 3-5 sekund až otáčky poklesnou a teprve pak šla dvojka zařadit "pěkně". Jen tak pro zajímavost, měl někdo podobný problém? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 16. Květen 2015 Sdílet Vloženo 16. Květen 2015 to je podle me hloupost dobra tak na obrouseni brzdovyho oblozeni, pokud s rucni brzdou tak z mista na jednicku a zdrava spojka ti auto udrzi a potahnes zablokovany zadni kola za sebou Nemyslím si že hloupost, když potřebuješ zjistit zda spojka udrží největší moment. Zkusit přetlačit ručku je zas dle mě zbytečné trápení spojky, která je na výměnu podstatně dražší (btw to se spíš hodí na vyzkoušení ručky). Jinak pro brzdový obložení je to nic, kdy se to ani pořádně neohřeje za tu chvilku, to u mě už zažily jinej mazec, když byly třeba zaseklé a brzdily pořád, nebo i na okreskách. Jo že jde špatně řadit je další věc, už hůře vystavuje. Asi se shodnem na tom, že když to klouže kdy nemá nebo jde hůře řadit, je to na výměnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 26. Květen 2015 Sdílet Vloženo 26. Květen 2015 Teď o víkendu jsem měnil olej a objevil jsem, že mi někde nejspíš trochu utíká olej. Motor je z přední strany v části pod filtrem až dolu na spodní stranu trochu "poblitý". Nesetkal se s tím také někdo? Nevíte jestli může něco málo propustit víko filtru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 27. Květen 2015 Sdílet Vloženo 27. Květen 2015 neprepúšťa nič, poutieraj si to a počkaj kým to zase pretečie aby si našiel prasklinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 28. Květen 2015 Sdílet Vloženo 28. Květen 2015 Možná netěsní okroužek co je mezi výměníkem a tělesem filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 28. Květen 2015 Sdílet Vloženo 28. Květen 2015 Teď při výměně se dával nový, tak snad to nic nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef001 Vloženo 17. Červen 2015 Sdílet Vloženo 17. Červen 2015 Mám malý dotaz. Kamarád si kupuje fabii. Původní majitel tvrdí, že vozidlo bylo servisováno v autorizovaném servisu škoda, avšak servisní knížku někde ztratil. Slyšel jsem, že existuje centrální digitální databáze servisních oprav škodovek - udajně jsou tam i údaje o lakovaných částech karoserie apod. Máte s tím někdo zkušenosti, případně u koho se tyto informace o vozidlu dají získat pokud znám Vin? Díky P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 17. Červen 2015 Sdílet Vloženo 17. Červen 2015 Ano u dealera ti podle vin vyjedou servisni historii auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stody01 Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 Zdravím Kluci. Jsem tu nový. Dovezl jsem si fabii 1,4 TDi v combi po faceliftu. JEn mi palubní počítač ukazuje větší spotřebu¨než je v reálu Dá se s tím něco dělat? Dále jsem se chtěl zeptat na chladící kapalinu. Dolel jsem ji a ani ne za týden uroven kapaliny šla pod minimum. Mám se tím nějka zabývat, nebo je to těmi horkami, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 19. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2015 (editace) 1) Ano, dá se nastavit korekce palubního počítače pomocí diagnostiky. Ale ještě bych počkal, třeba to bude u další vyjeté nádrže naopak a v průměru to bude sedět. 2) Horky to není. Chladicí kapalina někde utíká. V prvé řadě zkontroluj, jestli neutíká do oleje, to by bylo nejhorší. Editováno: 19. Srpen 2015, autor: Tycoon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JindraS Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Zdar chlapi. Mám fabii 14 TDI rok 2005 (typ 6Y, varianta SEAMFX01). Auto má najeto 163 000km. Občas mi auto nesepne turbo, musím auto vypnout a opět nastartovat. Pak už jede jak má. Když jsem to dal do servisu, mechanik mi řekl, že turbo bylo absolutně tvrdé, tak jej rozhýbal a jelo to fajn. Teď (asi po 4tkm) mi to dělá znovu. Měli jste s tím někdo podobný problém? Mám rád, když je auto v pořádku, proto mě to sere:( Díky za příspěvky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Nekteri mechanici totiz netusi ze 1.4 ma turbo regulovany obtokovym ventilem a zbytecne se snazi rozhybat lopatky regulace, ktery tam timpadem nejsou a rozchodit tak pridrenou regulaci jako se to bezne stava u 1.9 tdi. Prvni vec je diagnostika ta ti podle me rekne vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JindraS Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Diagnostika tam byla dělána a ta právě mlčí. Jediné co se měnilo byla zátka u obtoku spalin turba, která zamezuje aby se turbo zanášelo. Původně tam byla vložena, ale diagnostika na to přišla a tak se dala ven. Sam mechanik mi řekl, že u těchto fábii je jiné turbo než např. u Octávie nebo fabie 1,4 TDi r.v. 2006-2007. Bývalý majitel také často turbo čistil. Je možné že to má jinou souvislost s něčím jiným, a má to za následek zanášení turba sazemi?Jezdím převážně dálkové trasy 100km a více, občas tomu dám na dálnici trochu pokouřit, jak mi bylo poraděno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Fabie 2006-7 ma stejny turbo ale o to nejde. Pokud auto pada do nouzaku tak jak si popsal mela by se zaznamenat chybova hlaska. Nejcasteji to byva plnici tlak nedosazen nebo prekrocen. Pokud neni zadnej zaznam tezko ti po netu nekdo poradi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JindraS Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Dobrá, a když mi tedy diagnostika ukáže jednu z těchto chyb, jaká je potom náprava? Sorry, že se ptám jako amatér, docela mě to zajímá:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.