Airman64 Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 (editace) Je to 1.4 50kw AME s nalitanymi 250 tis.km a LPG nádrž ještě na 8 let a LPG montovali v roce 2006 a značka Lovtec . Zvuk motoru mi dost připomíná Felicii co jsem měl pred 10 léty . Auto jsem pořídil přítelkyní jezdí měsíčně 1500 km . Olej teď budu měnit 10w-40 značka GM Editováno: 3. Září 2018, autor: Airman64 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 zvuk je stejný, neboť i motor je konstrukcí stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 Jjj je mi to jasný . Snad bude sloužit dlouho ještě . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Samsebou Vloženo 19. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2019 Ja mám 1.4 TDI 10 rokov ,nabehane má 350 000 km a všetko je v pohode...Samozrejme na bežné veci čapy a pod.... Nikdy ma nenechala nikde a to posledné 3 roky behám Holandsko a späť...Mám 16- tky elektróny a spotreba 4.5 l/km čo je super...Podľa mňa veľmi spoľahlivé auto ...Po cestách som videl stat s poruchami vseliake značky áut ale ten môj tatoš ide zatial stále bez problémov...Samozrejme olej meneny pravidelne...pre mňa je to super autíčko..Ked som mal 14-tky kolesá tak normal jazda bola za 3.5 -4 l/km...Môžem len odporučiť...mal som pred tým golf4 1.9 TDI a stále niečo odchádzalo..takže palec hore? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda2222 Vloženo 9. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2019 V 11. 9. 2010 na 10:48, kortyzon napsal: mam fabii kombi I 1.4 TDi 59 KW, k tomu videu ten chlapik asi neco pil v zivote sem se se spotrebou nedostal nad 6.5 litru i kdyz jedu ve meste jako prase. mam nalitano uz 190000 km a nejvyssi spokojenost ve meste se da jet za 6 i svizne a mimo mesto na delsi vzdalenost se mi povedla prumerna i 3.8 a urcite sem nikoho nezdrzoval. v pohode se s tim da jet po dalnici 150 tomu motoru ro nevadi. max to ma v technicaku 173 ale na dalnici do italie to dalo 190. sice to ma jen 80 koni ale v klidu se s tim da predjizdet a do kopce to bude stacit i dvoulitru TDi. a jak mluvil o tom vytaceni to je podle me blbost motor nejlip tahne mezi 2000 a 3500 ot. ani ta hlucnost mi moc nepride po zahrati klape podobne jako 1.9 z ktery vychazi. a vec kterou muzu doporucit je tempomat ten dokaze spotrebu vzdycky o neco snizit. Mohu potvrdit tyto údaje. Doma máme dvě Fab. I. s motorem 1,4 TDi 59 Kw. Jedna běhá do práce denně 7 km a zpět, druhá běhá denně 50 km a zpět. Obě mají najeto cca 235 000 km. Tu, co jezdí 14 km denně jednou za dva týdny protáhnu po dálnici právě těch 100 km, aby se vypálil karbon. Spotřeba u obou aut je trvale v průměru 4,2 - 4,5 km/100 km. Nedá se s tím jezdit jak s 1,9 nebo s 3-litrem. Je to prostě malý diesel, který je hlučnější, ale velmi úsporný a do 130 km/hod. jede "kopec-nekopec". Kombík, co jezdí 100 denně je malinko "čipnutý", takže je v dynamice trochu ostřejší, než ta druhá "pro město". Ještě taky musím dodat, že za tím "čipnutým" občas tahám přívěs se stavebním materiálem. Chce to však splnit několik podmínek: nehonit do otáček za studena, při dojezdu nechat 2 minuty dochladit turbo, olej měnit max. po 15.000 km, naftu dáváme pouze aditivovanou a ještě jen tak pro jistotu VIF (aditivum). Na STK naprosto v pohodě. Mnoho lidí nad tímto motorem ohrnuje nos. Ale jako dopravní prostředek za minimální náklady do práce, pro jednoho člověka to opravdu stačí. Závady: kromě vadného kompresoru klimatizace žádné. Jinak pravidelný servis (olej, filtry, brzdy a po cca 200 tis. měněn olej v převodovce-mechanická). Spojka, turbo, tlumiče, vše původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 9. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2019 V 19. 7. 2019 na 20:35, Samsebou napsal: Ja mám 1.4 TDI 10 rokov ,nabehane má 350 000 km a všetko je v pohode... Při těchto kilometrech vřele doporučuji výměnu řetězového pohonu vyvažovací hřídele a olejovýho čerpadla. Je to relativně slabší místo tohoto motoru a právě 350 tkm považuju za strop jeho spolehlivé činnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.