libero Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 VW s tým malo väčšie problémy ako ŠA..čím to je,neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 jjo, osobně do 1.4 tdi leju Valvoline Durablend. a chrochtá si dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 1. lít tam olej který tam patří a splnuje normy ! 2. dodržovat intervaly, nejlíp 15tis. max 3. občas se stává že z vahadel vyletí záslepky a vrch se špatně maže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 ty záslepky jsou kde??to je ten vrch?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61814 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misa.jazz Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Mám 51 kW a musim říct , že jsem spokojenej. Na hlučnost to nejezdí a člověk si zvykne, tak hrozný to zas neni. Jezdim poměrně v klidu, občas tempomat, takže jezdim 100 km napůl dálnice a napůl 1 třída s plným autem za cca 4.5 l i s klimou, takže bez problémů a celkme jsem spokojenej i s tahem, i když by někdo namítnul, ale nepotřebuju to honit, takže pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 no tohodle se desim. proad ctu jak je problems tim vrchem bud zdvihatka nebo vacka. ja se na vacku dival a vypadao to pekne,ale zastudena mam pocit,ze tam neco mlati muze to byt aj vstrikovac,ale spis to vypada neco ciste mechanickeho. nekdy hodim video,ale zvuk z mobilu ani kamery nebude tak dokonaly aby to nekdo diagnostikoval. jinak do 1,4 TDi bych asi sel. vzal bych teda nejsilnejsi 59 kw a ten motor po chipu musi jet krasne a jestli fakt jezdi za 3,9 v prumeru tak parada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 osobne kdybych znova sel do 1.4 tdi tak minimalne tu 59kw a nebo pak vzit polo nebo audi a2 ktery meli 1.4 tdi 66kw ktera ma i vgt a diky tomu tahne i odspoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 ten motor v audi A2 je unikatni na to sem se dival ma to zrychleni jak hovado. docela sem ted nastvany,ze sem nevzal radej tu hnusnou,ale hlinikovou audinku. ale slysel sem,ze VGT ma prave aj 59 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Precla Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Zdravím, mám motorizaci s 51kW, najeto přes 275 000km, zatím spokojenost.. Jidinou závadu, kterou jsem postřehl je opotřebení ložisek alternátoru, které jsem měnil při 230 000 a nyní při 270 000km, což je záležitost zhruba 2.500,-Kč. Dlouhodová spotřeba 4,5L/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 59kw ma jeste turbo s obtokem a 66kw uz ma variabilni geometrii lopatek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 59 kW s DPF filtrem by měla mít regulaci lopatkama, ale nevim kdo by jí dobrovolně chtěl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 ale dpf bylo az u dvojkovy fabie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 Aha, já myslel, že i FI byla ke konci ve verzi GL Nicméně motory 1,4 by měly být asi shodné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 ja mam posledni modelovej rok a filtr nemam bohu dik jinak motory sou stejny i ve fabii 2. Koliktrat posledni modeli F1 jsou shodnejsi s F2 treba ja shanel chcipaci klapku a tu moji meli snad jen F2 a F1 rok 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 No někdy je to zajímavý se sháněním dílů, u mě to je výroba asi 5/2005, 1,4 tdi 55, která měla končit s modelovým ročníkem 2005, ale podle VIN to je MR 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 ted me ceka vaha vzduchu ale ta je snad u vsech tdi stejna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyfabia Vloženo 12. Červen 2013 Sdílet Vloženo 12. Červen 2013 (editace) Musim se pochlubit také s 1.4TDi rok 06 najeto 243 tis.km, origo 59Kw BNV, a chip od SGS Motorpower na 73kw a 245Nm a je to raketa s třema hrnkama. jinak to turbo bych taky chtěl z A2 66Kw aby to lépe táhlo od spoda, a převodovku z 1.9TDi. prý otáčky jdou dolu o cca 250....jinak mi psal jeden maník, že před cca 5 lety dal do 1.4tdi vstřiky z fabie RS, znatelnej rozdíl v tahu a větší emise.. Editováno: 12. Červen 2013, autor: lukyfabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 12. Červen 2013 Sdílet Vloženo 12. Červen 2013 a spotreba 6,5 litru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 ted me ceka vaha vzduchu ale ta je snad u vsech tdi stejna Neni stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 co sem koukal tak je jedna co ma na konci C tak je pro starsi TDI a pak je novejsi co ma na konci B a na tu dou snad vsechny PDcka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 Ta starší má tuhle jednu mřížku http://www.starline-parts.com/data/pictures_items/vaha-vzduchu-lesk.jpg Novější má mřížku v mřížce http://www.rajautodilu.cz/Fotografie/Zbozi/Original/0%20281%20002%20757.jpg Ta novější je dražší. Co máš za kód motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 ja mam tu novejsi uz nemusis patrat vsechny 1.4 tdi maj tu beckovou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 To je blbý, ta je myslim dražší. Já kupoval tu starší BOSCH za 1600Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 jj bude drazsi ale tak nebude experimentovat a cpat tam jinou sice by pasovala taky ale nefungovala by spravne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.