Březen 23, 201312 r 1. lít tam olej který tam patří a splnuje normy ! 2. dodržovat intervaly, nejlíp 15tis. max 3. občas se stává že z vahadel vyletí záslepky a vrch se špatně maže...
Květen 25, 201312 r Mám 51 kW a musim říct , že jsem spokojenej. Na hlučnost to nejezdí a člověk si zvykne, tak hrozný to zas neni. Jezdim poměrně v klidu, občas tempomat, takže jezdim 100 km napůl dálnice a napůl 1 třída s plným autem za cca 4.5 l i s klimou, takže bez problémů a celkme jsem spokojenej i s tahem, i když by někdo namítnul, ale nepotřebuju to honit, takže pohoda
Květen 30, 201312 r no tohodle se desim. proad ctu jak je problems tim vrchem bud zdvihatka nebo vacka. ja se na vacku dival a vypadao to pekne,ale zastudena mam pocit,ze tam neco mlati muze to byt aj vstrikovac,ale spis to vypada neco ciste mechanickeho. nekdy hodim video,ale zvuk z mobilu ani kamery nebude tak dokonaly aby to nekdo diagnostikoval. jinak do 1,4 TDi bych asi sel. vzal bych teda nejsilnejsi 59 kw a ten motor po chipu musi jet krasne a jestli fakt jezdi za 3,9 v prumeru tak parada.
Květen 30, 201312 r osobne kdybych znova sel do 1.4 tdi tak minimalne tu 59kw a nebo pak vzit polo nebo audi a2 ktery meli 1.4 tdi 66kw ktera ma i vgt a diky tomu tahne i odspoda
Květen 30, 201312 r ten motor v audi A2 je unikatni na to sem se dival ma to zrychleni jak hovado. docela sem ted nastvany,ze sem nevzal radej tu hnusnou,ale hlinikovou audinku. ale slysel sem,ze VGT ma prave aj 59 kw
Květen 30, 201312 r Zdravím, mám motorizaci s 51kW, najeto přes 275 000km, zatím spokojenost.. Jidinou závadu, kterou jsem postřehl je opotřebení ložisek alternátoru, které jsem měnil při 230 000 a nyní při 270 000km, což je záležitost zhruba 2.500,-Kč. Dlouhodová spotřeba 4,5L/100km.
Červen 1, 201312 r 59 kW s DPF filtrem by měla mít regulaci lopatkama, ale nevim kdo by jí dobrovolně chtěl..
Červen 1, 201312 r Aha, já myslel, že i FI byla ke konci ve verzi GL Nicméně motory 1,4 by měly být asi shodné?
Červen 1, 201312 r ja mam posledni modelovej rok a filtr nemam bohu dik jinak motory sou stejny i ve fabii 2. Koliktrat posledni modeli F1 jsou shodnejsi s F2 treba ja shanel chcipaci klapku a tu moji meli snad jen F2 a F1 rok 2007
Červen 1, 201312 r No někdy je to zajímavý se sháněním dílů, u mě to je výroba asi 5/2005, 1,4 tdi 55, která měla končit s modelovým ročníkem 2005, ale podle VIN to je MR 2006
Červen 12, 201312 r Musim se pochlubit také s 1.4TDi rok 06 najeto 243 tis.km, origo 59Kw BNV, a chip od SGS Motorpower na 73kw a 245Nm a je to raketa s třema hrnkama. jinak to turbo bych taky chtěl z A2 66Kw aby to lépe táhlo od spoda, a převodovku z 1.9TDi. prý otáčky jdou dolu o cca 250....jinak mi psal jeden maník, že před cca 5 lety dal do 1.4tdi vstřiky z fabie RS, znatelnej rozdíl v tahu a větší emise.. Upraveno Červen 12, 201312 r od lukyfabia
Červen 13, 201312 r co sem koukal tak je jedna co ma na konci C tak je pro starsi TDI a pak je novejsi co ma na konci B a na tu dou snad vsechny PDcka
Červen 13, 201312 r Ta starší má tuhle jednu mřížku http://www.starline-parts.com/data/pictures_items/vaha-vzduchu-lesk.jpg Novější má mřížku v mřížce http://www.rajautodilu.cz/Fotografie/Zbozi/Original/0%20281%20002%20757.jpg Ta novější je dražší. Co máš za kód motoru?
Červen 14, 201312 r jj bude drazsi ale tak nebude experimentovat a cpat tam jinou sice by pasovala taky ale nefungovala by spravne
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.