Červen 29, 201312 r Mám dotaz ohledně spojky, je stejná jako u 1.9 TDi ATD??? chci měnit převodovku za tu 1.9TDi do mé 1.4 TDi, tak zdali to mám překopat komplet. Díky
Červen 29, 201312 r mam za to ze sou jiny a budes muset vymenit komplet pak poreferuj jak to s tim jede taky bych to tak chtel
Červenec 1, 201312 r pokud je shodná hřídel z převodovky tak spojka zustat může.. ATD dvouhmotu nemá...
Červenec 2, 201312 r kdyz sem jednu rozebiral na vrakaci a chtel sem z ni setrvak tak byl bohuzel dvouhmotnej tak nevim jestli to byla uprava majtele nebo to nejaky meli
Srpen 27, 201312 r Tak již mám soma převodovku z 1.9 tdi a rovnou udělám spojku, je potřeba při montáži nové lamely s přítlačákem něco na to aby byla lamela uprostřed??? nebo to tam mám dát a seštelovat od oka??? díky
Srpen 27, 201312 r používa sa tzv.vystredovák,ale dá sa to trefiť aj od oka ...treba sa s tým trochu "vyhrať"
Srpen 28, 201312 r A lze si nějaký takový vystřeďovák vyrobit doma?? Když jí nedám pesně tak nenandám převodovku asi co?
Srpen 28, 201312 r Dá se vyrobit doma,ale bez soustruhu se neobejdeš. Já to dělal jak ti píše LIbero od oka.
Srpen 28, 201312 r všetko sa dá...istý čas som si pomáhal krátky nástavcom na gólo-sadu,ktorý som omotal na konci izolačkou tak,aby som to dal tesne cez lamelu... tu máš LINK,ako ilustračne vyzerá origo http://vw.snapon.com/specialtoolsdetail.aspx?itemid=27080006 ..ten je síce ale tuším na OII A lze si nějaký takový vystřeďovák vyrobit doma?? Když jí nedám pesně tak nenandám převodovku asi co? nie,nedostaneš ju tam... Upraveno Srpen 28, 201312 r od libero
Srpen 29, 201312 r Jojo, díky, dneska se na to vrhnu a pohraju si s tím. a jakým nejlepším způsobem mám dostat převodovku na motor?? když jsem ji vyndaval tak to byl boj, mám motor pustit co nejvíc k zemi?? co mě pustí hadičky všechny?? a nandavá se bez držáku nabo s?
Srpen 29, 201312 r tak jsem použil na vystředění plastovou instalatérskou rouru myslim že půl coulku, je přesný průměr co je na lamele a na motoru. jinak převodovku sem tam už taky dostal, již je připevněná na všech šroubech a držákách, jen sem přišel po tom na to, že kousek plechu co je mezi motorem a převodovkou je u poloosy venku cca 3-4cm, a není v mezeře, to snad nevadí ničemu ne??? Už to nechci rozebírat.
Srpen 29, 201312 r nad pravou poloosou?? ..ten malý plech tam máš??...drží ho 6-ka šróbik..teda,ak sa bavíme o tom istom..potom leda foto,že by si dodal
Srpen 30, 201312 r viem o akom plechu píšeš,len neviem ako môže byť 3-4cm vonku...neviem si to jednoducho predstaviť
Srpen 30, 201312 r tak vyřešeno, na motoru je plech, a u poloosy je ještě cca 10cm dlouhý plech zvlášť na šroubku, tak ten byl ohnutý, vyšrouboval sem ho narovnal a opět nandal. vše Ok.
Srpen 30, 201312 r takže moja prvotná myšlienka sa uberala správnym smerom nad pravou poloosou?? ..ten malý plech tam máš??...drží ho 6-ka šróbik takže,aby sme to zdárne ukončili (i keď už sme dosť OT),tak ide o tento plech
Září 2, 201312 r Ano ano, jezdím, a ten rozdíl je obrovský. Dával jsem převodovku EWT, a mimo 1 jsou snad všechny kvalty delší, musím tet víc řadit a více vytáčet motor zvlášť při 4 a 5 stupni. A jak s tohle převodovkou se jakoby ztratil trochu ten výkon po chipu, při akceleraci to tolik netlačí do sedačky jako s původní převodovkou. ale jízda po dálnici je lepší, při 2500 otáčkách tam mám nějakých 120 tuším, moc si nepamatuju ještě.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.