ivanl Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 Zdravim. Da sa doinstalovat informacny system - sledovanie prasknutych ziaroviek do Ambiente? D Ivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 Proč ne ?? Natahat kabeláž, koupit RJ J571 a musí to jet. Podle schématu to nechce ani CAN, takže by neměl být žádný problém. Já mám ale jen DP2000 takže záleží na tom, jaký máš MR, možná je to jinak a bude to chtít VAG, to ti neporadím. S tou kabeláží to ale bude asi rozsáhlejší, když se kukneš na schéma, tak to vypadá, že se měří úbytky na vedení k jednotlivým žárovkám, to zn., že ty signály pro J571 se budou asi muset vzít přímo od žárovek, ne jen od přepínačů (kde by se nám to náramně hodilo), záleží na citlivosti RJ, zkoušel tohle někdy někdo... někde ?? Jíra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 Je to v podstate super vec, ale za tú káblovačku to nestojí, aspon mne, je to fakt roboty, rozoberať káblový zväzok alebo od poistkovky to napojiť...hm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 profore, nevíš náhodou od kud je to tažené ??? Až od jednotlivých žárovek nebo jednoduše jen od spínačů ?? Podle sch. č23/2 v DP to tak vypadá, že většina se bere z kabelového svazku za přístrojovou deskou, což by podstatně ulechčilo práci. Jíra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanl Vloženo 13. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2007 Proč ne ?? Natahat kabeláž, koupit RJ J571 a musí to jet. Podle schématu to nechce ani CAN, takže by neměl být žádný problém. Já mám ale jen DP2000 takže záleží na tom, jaký máš MR, možná je to jinak a bude to chtít VAG, to ti neporadím.S tou kabeláží to ale bude asi rozsáhlejší, když se kukneš na schéma, tak to vypadá, že se měří úbytky na vedení k jednotlivým žárovkám, to zn., že ty signály pro J571 se budou asi muset vzít přímo od žárovek, ne jen od přepínačů (kde by se nám to náramně hodilo), záleží na citlivosti RJ, zkoušel tohle někdy někdo... někde ?? Jíra Jira velmi pekne dakujem aspon za toto info. Ak mate niekto schemu prosim dajte ju sem. Je velka skoda, ze Skoda takuto uzitocnu vec, ktora uzasne zvysuje bezpecnost (podla mojho nazoru) dava len do najvyssiej vybavy. Prosim prosim pomozte mi v zhanani podkladov. D ivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 14. Duben 2007 Sdílet Vloženo 14. Duben 2007 Jira velmi pekne dakujem aspon za toto info. Ak mate niekto schemu prosim dajte ju sem. Je velka skoda, ze Skoda takuto uzitocnu vec, ktora uzasne zvysuje bezpecnost (podla mojho nazoru) dava len do najvyssiej vybavy.Prosim prosim pomozte mi v zhanani podkladov. D ivo no on doplatek jako mimořádná výbava není příliš, teď tě to přijde asi dráž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 16. Duben 2007 Sdílet Vloženo 16. Duben 2007 NZ V příloze je schéma, které mám k dispozici, dokonce se to podařilo normálně vyexportovat. Akorát nevím, kde chceš shánět tu ŘJ. Těch asi moc nebude. Na druhou stranu je to jenom sestava několika OZ, asi by se to dalo postavit... Jíra Zarovky.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 16. Duben 2007 Sdílet Vloženo 16. Duben 2007 keby som to mal stavať, tak by som dal kontrolu všetkých cakum prásk, aj smeroviek atď...myslim že vyroba toho by bola neekonomická... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.