Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, má spojování kabelů cínem nějaký vliv na kvalitu zvuku? Dneska jsem potřeboval prodloužit káble od výškáče, protože od výrobce jsou straštně krátký, tak jsem je spájel ;) . Díky za odpovědi

Zdravim, má spojování kabelů cínem nějaký vliv na kvalitu zvuku? Dneska jsem potřeboval prodloužit káble od výškáče, protože od výrobce jsou straštně krátký, tak jsem je spájel ;) . Díky za odpovědi

spoje by měly bejt jen lisovaný

přesně tak... zbytečně přiděláváš přechodový odpor... jinak by tam vůbec neměl být spoj... ale když tak lisovanej... (jinak toto je jen teorie... pokud to máš přes radio tak nepoznáš rozdíl skoro vůbec a pokud přes zesík tak jen málo kdo... spíš je ten rozdíl měřitelný než slyšitelný...)

Zase neprehanejte ! pajeny spoj je v techto vykonech OK,spis bych se bal toho lisovaneho spoje.

Neverim tomu, ze na audiosestave v aute nekdo pozna jestli je kabel pripajenej nebo lisovanej. Pokud nekdo tvrdi, ze ano, tak to muzem zkusit. Jinak samozrejme souhlasim, ze teorie je jina a prechodovy odpor by byl vetsi.

lisovat se má z důvodu vybrací jelikož cínový spoj je náchylnější na ulomení a jinak na kvalitě zvuku to nepoznáš :band

Upraveno od NOS

  • 3 týdny později...

Cínový spoj je náchylný na ulomenie???

Cínový spoj keď je dobre zapájkovaný má určite menší prechodový odpor ako lisovaný spoj...

když si rozebereš kabelový svazek, tak všechny spoje jsou LISOVANÉ

když si rozebereš kabelový svazek, tak všechny spoje jsou LISOVANÉ

a to proto, ze lisovani je mnohem jednodussi technologicky a ekonomicky proces pri vyrobe.

Spoje v káblovom zväzku sú nejak ultrazvukom zvárané takže tak.

Aj tak si myslím že dobrý cínový spoj je naj -_- -_-

Nepozna vubec nic - a uz vubec ne za jizdy a s max volume lol

Na kvalitu zvuku to mít vliv nebude, pokud to bude dostatečně propájené do sebe, ale je to málo mechanicky odolné, mohlo by se to po čase rozpadnout (ten spoj), např. já mám rozbité obroučky u brýlý, ale používám je jako pracovní a tak se mi nechce investovat do nových obrouček a skel.

No a právě tu ulomenou část mám spájenou cínem a po čase se cín vždy rozlomí, praskne je totiž málo mechanicky odolný.

Takže když spájíš nějaký ten vodič, a ten se bude klepat tak se to po čase ulomí. Proto se všechno v autě krimpuje, jak se píše výše.

  • 3 týdny později...
Neverim tomu, ze na audiosestave v aute nekdo pozna jestli je kabel pripajenej nebo lisovanej. Pokud nekdo tvrdi, ze ano, tak to muzem zkusit. Jinak samozrejme souhlasim, ze teorie je jina a prechodovy odpor by byl vetsi.

To bych spis rekl , ze prch. odpor by byl vetsi pri lisovani - skuste najit v tabulkach ... A treba kdyby to byo vystavenio pov. vplyvum , urcite je letovani lepsi. Kdyz je spoj dobre pajeny, nikdy ti tam zadnej prech. odpor nevznikne . Kdezto lisovane spoje muzou v takovem prostredi casem zoxidovat a pak je tam vznik prechodaku pravdepobnej ...

když si rozebereš kabelový svazek, tak všechny spoje jsou LISOVANÉ

To mas sice pravdu, akurat ze to neni lisovane kuli kvalite , ale kuli kvantite a uspore casu ... Kdyby meli vsechno pajet, nemohli by ty auta chrlit na bez. pasu ...

Spoje v káblovom zväzku sú nejak ultrazvukom zvárané takže tak.

Aj tak si myslím že dobrý cínový spoj je naj -_- -_-

No to bych teda fakt chtel videt ... Jestli ti tonekdo rekl, tak to byla jen reklama ---

Na kvalitu zvuku to mít vliv nebude, pokud to bude dostatečně propájené do sebe, ale je to málo mechanicky odolné, mohlo by se to po čase rozpadnout (ten spoj), např. já mám rozbité obroučky u brýlý, ale používám je jako pracovní a tak se mi nechce investovat do nových obrouček a skel.

No a právě tu ulomenou část mám spájenou cínem a po čase se cín vždy rozlomí, praskne je totiž málo mechanicky odolný.

Takže když spájíš nějaký ten vodič, a ten se bude klepat tak se to po čase ulomí. Proto se všechno v autě krimpuje, jak se píše výše.

Jde o to, jak je to pajene ... Pokud prepalis cin, tak se nemuzes divit ... Jinak pokud to zaletujes kvalitne a na dostatone velky plose, nikdy se ti ten vodic neuvolni ... Jenom je treba dat pozor, aby nebyl v blizkosti pajeni namahan ohybem, protoze pri pajeni cin zatece i do vodice a ten stvrdne a strati pruznost. Ale u klasickych autovodicu, kde je to vsechno obaleno a postahovano paskami, se toho vubec neni treba obavat ...

Jinak pajene spoje mam i na terenni 4kolce , a po 7 letech pajeni jak nove, kdezto lisovane swpoje uz docela zoxidovane ...

Jessy ak myslíš ten ultrazvuk tak viem o čom hovorím, robím tam kde robím....a nebola to reklama...sa neboj.

Spoje v káblovom zväzku sú nejak ultrazvukom zvárané takže tak.

Aj tak si myslím že dobrý cínový spoj je naj -_--_-

No to bych teda fakt chtel videt ... Jestli ti tonekdo rekl, tak to byla jen reklama ---

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.