Přejít na obsah

Výměna motoru za jiný typ


Papek

Doporučené příspěvky

pozri, ked si porovnas, kolko ta budu stat diely na prestavbu, tak zistis ze to niekolko nasobne preplatis ako keby si kupil auto s danym motorom. tu nejde o tuning, ale o to ze prakticky cela konstrukcia auta je ina, potrebujes rozobrat skoro cele auto a tiez to asi dost tazko pojde doma v garazi. nikto nepovedal ze je to nemozne. a to ze ti niekto povie ze to tak moze byt alebo nie, je otazka na uvazenie. zakon je taky ze to proste nejde a ak ti niekto tvrdi ze ano tak sam tvrdi hlupost, pretoze aj keby ti to preslo, keby sa nedivali na cisla a podobne, moze sa stat ze niekto to kontrolovat bude a budes mat zbytocne problemy. a u poistovakov su to vzdy len reci, ked maju platit tak pozeraju aj na to ci mas spravne klucky len aby platili co najmenej. ano vacsina ta tu odhovara lebo vecsina vie ze to je skor hlupost prehadzovat motor ako radsej predat a kupit nove auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pozri ten poisťovák je z rodiny a tí z dopravneho mi povedali že budem akurat potrebovať 100,- kolok a zanesiem to na obvodný úrad alebo tam niekam, ked to chcem mať naporiadku, že mi len prepíšu techničák, a možno bude treba aj doklad z STK, ale NIKTO sa na to nedíva ani oni sami nie a ked už mali biele čiapky tak to už je čo povedať!! nemyslíš?? ja v tom nevidím problém vymeniť motor s prevodovkou a kablami čo vedu do RJ a z nej do palubovky.. to je podla mna asi tak všetko možno ešte nejaké držiaky motora...o to mi v tejto téme ide, na to sa chcem spýtať...a ešte k tomu výfuku odkedy sa dáva výfuk podla toho kolko máš kw????? podla mna sa dáva od objemu!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som chvilu robil extenne pravnika pre D.A.S, podla SK legislativy mozes vymenit motor ale len za zhodný typ, t.j rovnaky kod, mozno sa to v praxi za bezných okolnosti nekontroluje ale ver tomu ze pri vaznej nehode s velkou skodou to budu sakra kontorolovat, tak isto ako svetla, povoleny rozmer pneu a diskov..., skus sa ist spytat na STK ci prejdes s inym motorom cez technicku kontrolu..." pri nehode ak sa zisti, ze si mal v case nehody auto v stave v ktorom by si nepresiel cez STK" poistovna nekryje ,tj ak si vinnik nehody -sposobis nehodu napr.za 10 melonov ,positovna to od teba bude vymahat 10 m. ..ja len aby si bol v obraze....

Ale aj tak usudzujem,že si sa už rozhodol, tak agregaty na predaj su na vw-club.cz user steve-golf , pripadne na dieselpower.cz ,nick vvradek atd ....pripadne skus sa spytat tu na fore clena jendaT4...

A este k tej 74kw 1,4ke- ze vraj to moc nejde,dokonca som cital ze 55kw veriza napr BCA atd ide lepsie, ta 74kw verzia je odspodu mrtva len vo vyssich otackach ma spicku....

Vela zdaru a hlavne bez nehody lebo sa nedoplatis....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked ti mám pravdu povedať tak ja si myslím že je to hlúposť, ale vieš, komu nie je rady tomu nie je pomoci!Alebo ešte lepšie: kto chce kam, pomôžme mu tam! A podla tvojho posledného príspevku sa mi zdá že patríš medzi vodičov ktorých nerád stretávam -hlavne pri predbiehaní! lol

Neber to v zlom -_-

Editováno: , autor: vikino1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podla mna ti nikdo nezapise iny motor ,teda pozno zapise ale to by muselo prejst auto aj s novym motorom homologacny procesom, ale budiž, na slovensku je možne všetko....takže možno mam zle informacie a fakt to ide...

tak ale ked nadtým uvažujem, ked tam chces davat iný motor ,tak prečo tam nedaš 1.8T ? dokonca teraz som videl že niekdo v sekcii bazar taký predáva, dať to tam ide ..viz schumpf..a vide ta to lacnejsie ako davať tam 1.4 74kw a upravovat hlavu ,vacku...atd....... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hej viem o tom mám pomenené svetlá na nich mám homologizáciu, mam disky 16" tie už mám zapísané tiež.. ten motor si dám tiež určite zapísať, vážne s tým nieje problém...viem presne o čom hovoríš ked je nehoda... a dík moc za rady a kontakty..

Co se dá a nedá dodatečně zapsat do techničáku určuje automobilka. Na dopravním inspektorátu, případně STK by měli mít k dispozici seznam povolených a nepovolených úprav přímo od Škodovky. Změny typu motoru podle mě povolená není, stejně jako není povolena výměna karoserie kombi za krátkou. Každá z motorizací je z pohledu homologačního řízení jiné vozidlo. Výměna motorů, případně karoserií dle libosti se naposledy povolovala u řady 100/105/120/130. Docela by mě zajímalo, jak se ti podařilo v TP legalizovat tu zadní kotoučovou nápravu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hej hore som o tom písal ale to nieje motor z Octavky ale z Pola GTI a taký len tak nezoženieš a tam už treba prerábať aj koncovky káblov a nakoniec to vyjde nejakých 60 litrov a to ked si robíš viacmenej sám... už som písal aj s dotyčnými čo to majú prehodené... inak ak máš motor 1.8 T z fabie tak ho hned kupim a asi niesom jediný... :palec2: a potom inak prefotím techničák chlapci aby ste tu válali očami... a v ČR ešte maju asi stare techničáky kde sa píšu aj predchádzajúci majitelia a mená za slobodna dedka a babky...to už sa dávno nezapisuje.... a prečítajte si novú vyhlášku chlapci...niektorý aj techničáky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak už sa nepýtam lebo sú tu len odpovede kadejakých kecalov čo sa len chcú tomu rozumieť a hrajú sa na mechanikov... a myslia si že ovladaju vyhlášku a kadečo iné...a stále len rozoberajú iné veci a nie k danej téme (česť výnimkám)... no a na ten motor sa skús spýtať uživatela s nickom Jarkov, ten ho vraj tu niekde na fore videl :smich: :smich: :smich: kde ja som vtedy bol?? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

boze dalsi macher ( magor ) v 100 konovej fabii, co si mysli ze bude mat porsche :doh :doh :doh chlape ono zase nejako extra to netaha, aby si nebol sklamany a hlavne pri predbiehacich manevroch to nemusis stihnut vzdy lebo vies predsa ze len je to 1,4 takze od toho nic moc necakaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... a debilkovia ako ty budú stále len vzadu a chlapec ty sa kludne nechaj obiehať 120 alebo rapidom...a ťahaj sa vzadu..každý má rád inú jazdu a zjavne si nepochopil o čo tu ide...tak si skus dať doporiadku motorček, alebo skôr mozoček...ludia čo maju radi tuning pochopia ...ty bud stale spokojný s tým čo máš...keby som mal na porsche kúpim si ho ale na to nemám tak si chcem aspon spraviť to, na čo mám.... "magor" lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

different21: v hlavicke si to dal do poriadku najprv ty. podla toho co pise usudzujem, ze trpis nejakym komplexom ale neboj existuje pomoc, nechapem co si tymto kompenzujes asi to, ze si to v zivote moc daleko nedotiahol a stale sa citis byt niekym utlacany do uzadia. taketo hlasky poznam, maju ich chlapci co sa ledva vyucili a teraz musia stale niekoho posluchat, tak si kupia nejake auto a tuninguju a na ceste sa citia dolezito oni.

p.s.: mne je jedno ci ma predbehne 120-ka alebo nie, jazdim normalne a nic nikomu nepotrebujem dokazovat, vies co mi vadi na tych kvazi tuning borcoch. mne je jedno nech si jazdi ako chce ale tam kde nikto nie je napr. na okruhu. na ceste ked mu zrazu vojde strom do cesty mi je to ukradnute ale vadi mi to ze ohrozuju vodicov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co vám na tom vadí,půlka vás má v autě HID sady a vzadu kotoučovou nápravu,což je taky nepovolené.Výměna motoru není problém.Taky jsem dělal něco podobného,dávál jsem 2,8 VR6 místo 1,8 do Golfa II. Potřebuješ motor,převodovku,výfuk a kabelový svazek od motoru.Svazek z řídící jednotky do kabiny by mohl být stejný,ale to zjistíš když si projdeš schémata.Mám vyzkoušeno že interiérová kabeláž je stejná u Roomstra 1,4 i 1,6.Hodně štěstí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

houmr: si šašo akurát si to tu dokázal a choď si liečiť svoje paranoje inam ty psychológ.. :p

ja som sem neprisiel nikoho urážať ale pre radu!! ale komu neni rady tomu neni pomoci... ty môžeš byť len doma a ticho závidieť ako si spestrujem popri mojej práci (ktorá mi dáva vela a nieje pre mna nudnou-pre info) život tým čo ma baví a to TUNINGOM

nejdem s tebou riešiť tvoje schýzy ved napokon mudrejší ustúpi a touto vetou svoj názor o tebe som zakončil a nejdem sa viac k tebe vracať..prajem krásny den

Majk: ešte si to pozriem nieje tam vela zmien.. aspon čo som kukal... len tam ešte treba nejaký predkatalyzátor a iný palivový filter čo vracia pretlak benzínu naspäť do nádrže, ale držiaky sú všetky úplne rovnake teda mali by byť :) K elektrickej časti som sa ešte v knižke nedostal...dík za názor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak už sa nepýtam lebo sú tu len odpovede kadejakých kecalov čo sa len chcú tomu rozumieť a hrajú sa na mechanikov... a myslia si že ovladaju vyhlášku a kadečo iné...a stále len rozoberajú iné veci a nie k danej téme (česť výnimkám)... no a na ten motor sa skús spýtať uživatela s nickom Jarkov, ten ho vraj tu niekde na fore videl :smich: :smich: :smich: kde ja som vtedy bol?? :)

vsak som ti napisal kto ho mu ma, tu mas linky

http://www.skodahome.cz/clanek/930-schlumpf-skoda-fabia

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...4&hl=smoula

a kde si bol vtedy ty? no tu si urcite vtedy este NEBOL nakolko si registrovany cca rok a toto je Vseobecne znama vec ;)

pozrel si si linky? spadla ti sanka? lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...