Přejít na obsah

Výměna motoru za jiný typ


Papek

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

Daj tam 1.2 TSI, na nu povodny kryt z 1.4 16V a mas to... Este aj emisie budes mat nizsie a pojde to ako vino... a na STK ziaden problem. A prestavba motora je LEGALNA, pokial sa neprekracuju emisie (hluk, CO2), je to od SERIOVY motor od rovnakej znacky(teda VW) - koli certifikacii. Iba zmena paliva, t.j. do benzinoveho auta sa da diesel je nelegalna a neschvalena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

skoda auto nepovoluje zadnou zmenu typu motoru,takze legalne na to zapomen.FORD tohle dela bez problemu za 2tisice ti do tp da kod motoru kaky chces,teda benzin za benzin pochopitelne.

zamysli se hlavne nad tim ze takovy predelani neco bude stat a to auto uz tezko prodas az si treba za rok reknes ze chces neco jineho.

ja osobne jsem mel octavii tdi 66kw a predelanou na pd 110kw arl,na stk si toho taky vsiml ze motor je jiny,ale v poho sem to vysvetlil,cislo jsem mel preklepane takze blok jako stejny,vymenil jsem hlavu za jinou vykonejsi a nazdar,nic ti nemuzou,auto lita dodnes.

jenze ten motor 1,4 nejni vubec podobny 1,8 to by asi neproslo.

taky uvazuji o predelani moji F 2,0 na turbo nebo 1,8t ,ale spis to dopadne ji prodat a koupit silnejsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

já mám seata leona 1.4 16V a chtěl jsem tam taky hodit 1.8 T a když jsem se dozvěděl že musím vyměnit vejfuk, brzdy, spojku, převodovku, asi i tlumiče, celou elektroniku celkově prostě překopat káru a eště k tomu to je nelegální, tak jsem se nato vykašlal a rozhodl se že si raději za dva roky až budu makat pořídím raději uplně nové auto Leona 2.0 TSI CupraR ;) každý ským jsem se o tom bavilmi řekl to stejné, ale samozřejmě každý má jiné cíle :) takže držim palce at to vyjde :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Daj tam 1.2 TSI, na nu povodny kryt z 1.4 16V a mas to... Este aj emisie budes mat nizsie a pojde to ako vino... a na STK ziaden problem. A prestavba motora je LEGALNA, pokial sa neprekracuju emisie (hluk, CO2), je to od SERIOVY motor od rovnakej znacky(teda VW) - koli certifikacii...

Tohle je nebetyčná pitomost - s takovou "úpravou" by z každé STK vylítnul jak Trepifajxl. Nemluvě o "kvalitě a spolehlivosti" 1,2TSI - radit vestavbu takovýho agregátu místo "jednačtyřky" by mělo bejt soudně postižitelný...

Ale řešení v mezích zákona by se našlo - bohužel, stálo by to nějaký to €uro navíc. Jde o to, že jsou v Evropě státy, kde JE taková přestavba legalizovatelná bez ohledu na to, co tvrdí výrobce = Škodofka. Je to například Německo. Postup by musel být následující - auto se "fiktivně" prodá do Německa. Musíš prostě od toho mít papír, že se odhlásí z evidence na Slovači a zaeviduje se v Dojčích. Pak se tam doveze nebo přímo v Němcích koupí potřebný turboagregát 1,8 a nechá se to přestavět. Původní motor střelíš - nějaký ten peníz se tím vrátí do kešeně. Dokonce by se to mělo dát udělat i na Slovensku, pokud by se vystavilo potvrzení, že to auto jede na Slovač jen k servisu a přestavbě, nikoliv k přihlášení. Pak by se muselo nechat homologovat na německým Prüf-amtu s novým motorem, následně odhlásit z neměcký evidence a "prodat" zpátky na Slovač. Německou homologaci jednoduše nikdo nezpochybní, na to jsou i Hujeři ze zastoupení Škodofky moooc malinký. O Šmoulovi se tady mluví proto, že přesně takhle si přestavoval svou fábuli i on sám = výměna motoru und homologace v Německu, pak převoz sem a normální legální přihlášení "na čísla" tady. Bolkohujeři proti tomu nemůžou ani FŇ.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

chlapi díky o šmoulovi vim, ale potřeboval bych poradit od někoho , kdo to má zde v čechách. nejde mi přímo zlegalizování, spíše o to co vše potřebuji a jak je to náročné. Legalizace je potom věc druhá :D, ted mít hlavně koníky pod kapotou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim vsetkych ktory sa radi rypaju vo svojich fabiach....

Ako asi kazdy a jeden majitel fabie ci uz 1,4 alebo 1,2 niesom s pokojny s motorom pod kapotou a jeho vykonom.

Preto som sa rozhodol ze sa idem pustit do prestavby. Ale chcem sa aspon opytat ludi ktory to uz robili alebo o tom poculi na niekolko otazok.... hlavne co sa tyka motora a naprav.... co vsetko na to budem potrebovat.... Ake problemy su s uchytenim motora... a poloosy ci pasuju napr z golfa alebo Fabie RS

Vopred dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

čawes chlapci som zo Slovenska ... vedeli by ste mi pomoct alebo dat nejake tipy nebo triky ;) ... proste chceme narvat 1,8 do fábie!! na prestavbu mám dovezenu octávku co vsetko by sa malo prehodit do Fábie?! ak má niekto stimto skusenosti bol by som rád ak by pomohol ;) ! zatial ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Všechno jde, ale ta cena a spousta věcí navíc, včetně elektriky atd.

 

Jak s tím pak budeš jezdit, neprojdeš STK a emisemi.

 

Určitě to jde, ale nepůjde do toho nikdo. Spousta času a financí.

 

Je to jen v rovině teoretické.

Tak som to myslel že sa to neda legalizovať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...